array(0) {
}
        
    
Menu

Eurobank: Δυναμική εκκίνηση στο 2025 και “ψήφος” εμπιστοσύνης από αναλυτές

Comments

Την παροιμία την ξέρουμε όλοι, άλλαξε ο Μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς. Ισχύει και για την ιστορική εταιρεία τηλεπικοινωνίας, άλλαξε η Κοσμοτέ και θέλει να την αποκαλούν /t/. Στα ελληνικά θα τη λέμε Ταυ, στα γερμανικά θα τη λένε Τέ και η ιστορία της οργανισμού που μετρά τρία τέταρτα του αιώνα, συνθλίβεται για χάρη του ομίλου στον οποίο ανήκει. 

Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του ομίλου ότι έχει 252 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας σε 50 χώρες, έχει 200 χιλιάδες εργαζόμενους και έσοδα στα 112 δισ. ευρώ. Αγαλλιάζει ο ντόπιος διευθύνων διευθυντής Κώστας Νεμπής εντούτοις, έχοντας πτυχίο μάρκετινγκ από το Deree, έπρεπε να το ξέρει: ο καταναλωτής με τέτοιες πρακτικές αποξενώνεται. Όταν χάνεται η τοπική αναγνωρισιμότητα, χάνεται και η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες θα αποξενωθούν επειδή συνδέονται συναισθηματικά με τις παλιές εταιρείες: το σήμα Cosmote για τους μεγαλύτερους αποτελεί σύνδεση με φράσεις όπως «πάρε το μηδέν» ενώ για τους νεότερους είναι κομμάτι από το τοπίο ενηλικίωσης.

1

Η Κοσμοτέ ως θυγατέρα του Οτέ είχε προνομιακή σχέση με το ελληνικό κοινό. Αλλάζοντας το όνομα για να τονίσει τη διεθνή της ισχύ γίνεται «μία από τα ίδια». Χάνεται η οικειότητα. Στους φίλους και γνωστούς δείχνουμε προτίμηση και έχουμε την τάση να συγχωρούμε. Κι εδώ έρχεται ο Μανωλιός που αναφέραμε. Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας προσπαθεί να αλλάξει την εικόνα χωρίς να βελτιώνει τις υπηρεσίες ή να διορθώνει τις κακοδαιμονίες. Σαν τον κουρελή της παροιμίας.

Ο Μανωλιός, ρακένδυτος φιλόσοφος του δρόμου, μια μέρα ζήτησε από τον Ιωάννη Κωλέττη να βγάλει λόγο στη Βουλή. Ο πρωθυπουργός δέχτηκε αλλά έθεσε όρο να ντυθεί ευπρεπώς. Ο Μανωλιός γύρισε τα ρούχα του και φόρεσε το μέσα έξω. Έτσι και ο Νεμπής, αλλάζει επωνυμία, αλλάζει λόγκο χωρίς να διορθώνει την ουσία. Χωρίς καν να αλλάζει τον χαιρετισμό του τηλεφωνικού κέντρου ώστε να γίνει ειλικρινής και αληθινός. «Κακώς-ήρθατε στην εξυπηρέτηση πελατών». Κακώς-ήρθατε κι αν θέλετε κάτι απλό, παρακαλώ περιμένετε δύο ώρες. Κακώς-ήρθατε για να πάρετε απαντήσεις αφηρημένες και γενικόλογες.

Η αναμονή στην εξυπηρέτηση πελατών της Κοσμοτέ μπορεί να εξαγριώσει και τον πιο ήρεμο άνθρωπο. Ποιος έχει δύο ώρες για χάσιμο όταν θέλει να αναφέρει κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Έχει άραγε ο Κώστας Νεμπής την υπομονή να περιμένει στο ακουστικό δυο τρεις ώρες για να αναφέρει βλάβη; Τα τεχνικά προβλήματα είναι ουκ ολίγα, με τα ελάχιστα συνεργεία να χρειάζονται πολλές πολλές μέρες για αποκατάσταση βλαβών. Καταγράφεται φυσικά και η άλλη πρακτική. Πάει το συνεργείο, σκάβει μια τρύπα σε είσοδο καταστήματος και εξαφανίζεται. Κατόπιν κανείς δεν ξέρει τίποτε.

Που θέλουμε να καταλήξουμε. Όλη η φιλολογία περί εταιρικής ταυτότητας και παγκόσμιας ισχύος, όλoς ο βερμπαλισμός περί ψηφιακού μετασχηματισμού, αποτελούν γελοιότητες όταν δεν υπάρχει εξυπηρέτηση στα βασικά. Ένα όνομα Σίγμα, Ταυ, Ύψιλον έχει αξία μόνο όταν οι υπηρεσίες είναι επιπέδου Άλφα.

Διαβάστε επίσης

Τα σταθερά βήματα του Κώστα Τασούλα

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Νεμπής αλλάζει τον ΟΤΕ – Η νέα ονομασία της Cosmote και τι γίνεται με το ΟΑΚΑ
Μεγάλη ανατροπή στην Cosmote – Αυτό είναι το νέο όνομα της εταιρείας
COSMOTE: Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurobank: Δυναμική εκκίνηση στο 2025 και “ψήφος” εμπιστοσύνης από αναλυτές
Λούβρο: Το χαλάζι απειλεί έργα τέχνης καθώς εισέρχεται από την οροφή
Fidji Simo: Ποια είναι η γυναίκα που απογείωσε την Instacart και ανέλαβε το τιμόνι των εφαρμογών της OpenAI
Jefferies & AXIA διατηρούν «Buy» για την Εθνική Τράπεζα
Buy, hold or Sell: Άμεση ανάλυση για OPTIMA, ΑΡΑΙΓ, ΓΕΚΤΕΡΝΑ, ΟΤΕ
Πάπας Λέων: Πώς βλέπει ο διεθνής Τύπος τον «Λατίνο Γιάνκη» – Τι δείχνει… στάση σε συντηρητική και κοσμική θητεία – Η σχέση με τους Ρεμπουπλικανούς
Αθηναϊκή Ριβιέρα: Οι κορυφαίοι ξένοι αγοραστές ανά περιοχή – Η ανθρωπογεωγραφία της ελιτ αγοράς ακινήτων
Drewry: Μείωση για άλλη μία εβδομάδα των τιμών στη διακίνηση κοντέινερ
Alpha Bank: Το ισχυρότερο τρίμηνο στην ιστορία της, με καθαρά κέρδη ύψους 223 εκατ. ευρώ
ESPO: Ζητούμενο η επιλογή καυσίμου στην ναυτιλία – Πρωτόγνωρες οι γεωπολιτικές προκλήσεις και για τα λιμάνια της Ευρώπης