array(0) {
}
        
    
Menu
-0.44%
Τζίρος: 156.37 εκατ.

Βρετανία: Συντριβή μικρού αεροπλάνου στο Έσσεξ

Comments

Την παροιμία την ξέρουμε όλοι, άλλαξε ο Μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς. Ισχύει και για την ιστορική εταιρεία τηλεπικοινωνίας, άλλαξε η Κοσμοτέ και θέλει να την αποκαλούν /t/. Στα ελληνικά θα τη λέμε Ταυ, στα γερμανικά θα τη λένε Τέ και η ιστορία της οργανισμού που μετρά τρία τέταρτα του αιώνα, συνθλίβεται για χάρη του ομίλου στον οποίο ανήκει. 

Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του ομίλου ότι έχει 252 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας σε 50 χώρες, έχει 200 χιλιάδες εργαζόμενους και έσοδα στα 112 δισ. ευρώ. Αγαλλιάζει ο ντόπιος διευθύνων διευθυντής Κώστας Νεμπής εντούτοις, έχοντας πτυχίο μάρκετινγκ από το Deree, έπρεπε να το ξέρει: ο καταναλωτής με τέτοιες πρακτικές αποξενώνεται. Όταν χάνεται η τοπική αναγνωρισιμότητα, χάνεται και η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες θα αποξενωθούν επειδή συνδέονται συναισθηματικά με τις παλιές εταιρείες: το σήμα Cosmote για τους μεγαλύτερους αποτελεί σύνδεση με φράσεις όπως «πάρε το μηδέν» ενώ για τους νεότερους είναι κομμάτι από το τοπίο ενηλικίωσης.

1

Η Κοσμοτέ ως θυγατέρα του Οτέ είχε προνομιακή σχέση με το ελληνικό κοινό. Αλλάζοντας το όνομα για να τονίσει τη διεθνή της ισχύ γίνεται «μία από τα ίδια». Χάνεται η οικειότητα. Στους φίλους και γνωστούς δείχνουμε προτίμηση και έχουμε την τάση να συγχωρούμε. Κι εδώ έρχεται ο Μανωλιός που αναφέραμε. Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας προσπαθεί να αλλάξει την εικόνα χωρίς να βελτιώνει τις υπηρεσίες ή να διορθώνει τις κακοδαιμονίες. Σαν τον κουρελή της παροιμίας.

Ο Μανωλιός, ρακένδυτος φιλόσοφος του δρόμου, μια μέρα ζήτησε από τον Ιωάννη Κωλέττη να βγάλει λόγο στη Βουλή. Ο πρωθυπουργός δέχτηκε αλλά έθεσε όρο να ντυθεί ευπρεπώς. Ο Μανωλιός γύρισε τα ρούχα του και φόρεσε το μέσα έξω. Έτσι και ο Νεμπής, αλλάζει επωνυμία, αλλάζει λόγκο χωρίς να διορθώνει την ουσία. Χωρίς καν να αλλάζει τον χαιρετισμό του τηλεφωνικού κέντρου ώστε να γίνει ειλικρινής και αληθινός. «Κακώς-ήρθατε στην εξυπηρέτηση πελατών». Κακώς-ήρθατε κι αν θέλετε κάτι απλό, παρακαλώ περιμένετε δύο ώρες. Κακώς-ήρθατε για να πάρετε απαντήσεις αφηρημένες και γενικόλογες.

Η αναμονή στην εξυπηρέτηση πελατών της Κοσμοτέ μπορεί να εξαγριώσει και τον πιο ήρεμο άνθρωπο. Ποιος έχει δύο ώρες για χάσιμο όταν θέλει να αναφέρει κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Έχει άραγε ο Κώστας Νεμπής την υπομονή να περιμένει στο ακουστικό δυο τρεις ώρες για να αναφέρει βλάβη; Τα τεχνικά προβλήματα είναι ουκ ολίγα, με τα ελάχιστα συνεργεία να χρειάζονται πολλές πολλές μέρες για αποκατάσταση βλαβών. Καταγράφεται φυσικά και η άλλη πρακτική. Πάει το συνεργείο, σκάβει μια τρύπα σε είσοδο καταστήματος και εξαφανίζεται. Κατόπιν κανείς δεν ξέρει τίποτε.

Που θέλουμε να καταλήξουμε. Όλη η φιλολογία περί εταιρικής ταυτότητας και παγκόσμιας ισχύος, όλoς ο βερμπαλισμός περί ψηφιακού μετασχηματισμού, αποτελούν γελοιότητες όταν δεν υπάρχει εξυπηρέτηση στα βασικά. Ένα όνομα Σίγμα, Ταυ, Ύψιλον έχει αξία μόνο όταν οι υπηρεσίες είναι επιπέδου Άλφα.

Διαβάστε επίσης

Τα σταθερά βήματα του Κώστα Τασούλα

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παναθηναϊκός: Κοντά σε deal με την Cosmote TV με καλύτερους οικονομικούς όρους
Νεμπής (ΟΤΕ): Πώς ακολουθεί το παράδειγμα της Τ- Mobile στις ΗΠΑ
Το νέο big deal, γιατί παραιτήθηκε η Στράφτη, τι συμβαίνει με Ελληνικό Μετρό και ΑΒΑΞ, οι νέες business των εφοπλιστών, τα νέα κόλπα του νταλαβεριτζή της ενέργειας, η γκρίνια για την όμορφη της Πάτμου και το dinner της Ρόσμαρι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πλειστηριασμοί ακινήτων: Μια τροποποίηση άρθρου, γροθιά στο στομάχι της οικονομίας
Ο Μητσοτάκης και τα ξένα κόλλυβα
Τι αλλάζει για την απασχόληση, τα ωράρια, τις υπερωρίες το νέο εργασιακό νομοσχέδιο
Η επιστροφή του Αλ-6
Η βρεφοκτόνος και οι βοηθοί της
Όταν τιμωρούν την Τυχεροπούλου
Χωνευτήρια και Γόρδιοι Δεσμοί: Η Μετανάστευση ως Ανθρώπινο Δράμα
Ο Θάνος Πλεύρης και τα Χανιά
Η Επιστροφή του Δημαγωγού: Η αλγοριθμική αλήθεια του Αλέξη Τσίπρα και η στρατηγική αναθεώρησης του παρελθόντος
Τα ωραία πλυντήρια του Αλέξη Τσίπρα