• Media

    Ο 4ετής πόλεμος Εύης Κουτσαυτάκη με Αντώνη Κανάκη – Διεκδίκησε 2,3 εκατ. ευρώ και χρωστάει 250.000

    Εύη Κουτσαυτάκη - Αντώνης Κανάκης

    Εύη Κουτσαυτάκη – Αντώνης Κανάκης


    Μόνο σαμπάνιες δεν άνοιξε την περασμένη Τετάρτη, ημέρα των Ερωτευμένων, η CEO του ομίλου ΣΚΑΙ Εύη Κουτσαυτάκη. Αφορμή για αυτήν την παρόρμηση δεν έδωσε η συγκεκριμένη ημέρα της γιορτής του Βαλεντίνου, αλλά η πληροφορία που της μετέφεραν οι νομικοί της σύμβουλοι ότι ο Mr «Radio Arvila» Αντώνης Κανάκης έχασε την αγωγή που κατέθεσε εναντίον του καναλιού του Φαλήρου ζητώντας το μυθικό ποσό των 2.232.927 ευρώ για την εταιρεία παραγωγής Tony Productions και άλλα 250.000 ευρώ για τον εαυτό του.

    Καθώς, όπως υποστήριζε ο Γάλλος βραβευμένος με Νόμπελ, συγγραφέας Αντρέ Ζιντ «οι περισσότεροι καβγάδες μεγεθύνουν μια παρεξήγηση» η υπόθεση ξεκίνησε όταν ο ΣΚΑΪ κατήγγειλε τη σύμβαση με τον Αντώνη Κανάκη και την εταιρεία του τον Ιανουάριο του 2020, οδηγώντας τον εκπομπάρχη ως φυσικό πρόσωπο αλλά και την Tony Productions ιδιοκτησίας του, να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη. Τι είχε συμβεί λοιπόν που έφερε αντιμέτωπους τη «σιδηρά κυρία» του Φαλήρου με τον σατιρικό Βορειοελλαδίτη εκπομπάρχη και παραγωγό;

    Ο Αντώνης Κανάκης στράφηκε στα πολιτικά δικαστήρια κατά του ΣΚΑΙ ζητώντας την οικονομική του αποκατάσταση για τη βλάβη που υπέστη, οικονομική και ηθική, επειδή το κανάλι δεν πρόβαλε τις εκπομπές …που ο ίδιος δεν είχε παραδώσει. Όλα αυτά προ τετραετίας. Λαμβάνοντας υπόψη την περασμένη εβδομάδα τα πραγματικά περιστατικά, το Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας έκρινε νόμιμη την καταγγελία της σύμβασης από τον ΣΚΑΙ με τον Αντώνη Κανάκη και την εταιρεία TONY PRODUCTIONS, τον Ιανουάριο του 2020. Πιο συγκεκριμένα το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε με την υπ’ αριθ. 137/2024 απόφασή του όλους τους ισχυρισμούς ως αβάσιμους των εναγόντων δηλαδή τόσο του Αντώνη Κανάκη όσο και της TONY PRODUCTIONS. Συγκεκριμένα το δικαστήριο έκρινε ότι νομίμως ο ΣΚΑΪ κατήγγειλε τη σύμβασή τους, αφού ο κ. Κανάκης και η εταιρεία TONY PRODUCTIONS αρνήθηκαν να παράξουν και να μεταδώσουν τις εκπομπές ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ και ΒΙΝΥΛΙΟ, όπως είχε συμφωνηθεί, παραβιάζοντας κατ’ αυτό τον τρόπο τις συμβατικές τους υποχρεώσεις.

    Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος

    Επιπλέον, το Δικαστήριο άφησε ανοιχτό τον δρόμο για τον ΣΚΑΪ να διεκδικήσει πίσω χρήματα που ξεπερνούν το ποσό των € 250.000, τα οποία καταβλήθηκαν αχρεωστήτως στους ενάγοντες για εκπομπές που ουδέποτε παρέδωσαν. Σύμφωνα με πληροφορίες το ποσό που διεκδικεί ο ΣΚΑΪ με αγωγή που έχει καταθέσει είναι πολύ μεγαλύτερο και πλέον έχει και το ευνοϊκό στοιχείο της πρώτης θετικής για αυτόν, εκδίκασης της υπόθεσης. Σύμφωνα με πληροφορίες από νομικούς κύκλους η απόφαση υπογραμμίζει τη «σημασία της τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων και των συνεπειών που μπορεί να έχει η παραβίασή τους, όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο επαγγελματικής φήμης. Αποτελεί επίσης ένδειξη του πόσο σοβαρά λαμβάνονται από τα δικαστήρια τα θέματα που αφορούν τις συμβάσεις εργασίας και τις επιχειρηματικές διαφορές, καθιστώντας σαφές ότι η νομιμότητα και η δικαιοσύνη αποτελούν βασικούς πυλώνες στη διαχείριση τέτοιων καταστάσεων.»

    Η δικαστική διαμάχη, ο πόλεμος ανακοινώσεων και τα  χτυπήματα κάτω από τη μέση

    Η αντιδικία μεταξύ των δυο πλευρών ξέσπασε το 2020 όταν ο Αντώνης Κανάκης κατηγορούσε τον ΣΚΑΪ για μη τήρηση των συμβατικών τους υποχρεώσεων, κάνοντας μια σειρά από σχετικές ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις εναντίον του σταθμού, ενώ από την πλευρά του ο ΣΚΑΪ ανέφερε ότι είχε τηρήσει στο ακέραιο τις υποχρεώσεις του.

    Ο Αντώνης Κανάκης άφηνε αιχμές κατά του καναλιού σε συνεντεύξεις που παραχωρούσε σε εφημερίδες και κανάλια δηλώνοντας μετά την καταγγελία της σύμβασης ότι βρισκόταν σε  «ουσιαστικές και ενδιαφέρουσες συζητήσεις» με άλλους σταθμούς, χωρίς να μπαίνει σε περισσότερες λεπτομέρειες για τον επόμενο σταθμό που θα φιλοξενούσε τις εκπομπές του.

    Μέχρι τότε ωστόσο, δηλαδή μέχρι να βρισκόταν η επόμενη τηλεοπτική φιλοξενούσα αρχή, το Ράδιο Αρβύλα θα πρόβαλλε το υλικό μέσω του καναλιού της ομάδας στο Youtube, αφού τα σκετς ήταν έτοιμα από τον Οκτώβριο του 2020.  Πράγματι δεν είχαν περάσει λίγες ημέρες και οι «Ράδιο Αρβύλα» ανέβασαν το πρώτο διαδικτυακό επεισόδιο στο κανάλι τους στο Youtube. Σε αυτό προβαλλόταν υλικό που είχαν δημιουργήσει εμπνεόμενοι από το ριάλιτι μόδας Greece’s Next Top Model το οποίο μετέδιδε το Star.

    Η σκληρή κριτική

    Δεν άργησε και η σκληρή κριτική προς τον ΣΚΑΙ μέσα από τις εκπομπές στο Youtube.  Ο Αντώνης Κανάκης ξέσπασε κατά του Big Brother και τον Αντώνη Αλεξανδρίδη. Πιο συγκεκριμένα, μετά τον σάλο που προκλήθηκε τότε από το σχόλιο του Αντώνη Αλεξανδρίδη περί βιασμού, την αποχώρησή του από το Big Brother και τη σχετική ανακοίνωση του ΣΚΑΪ, ο Αντώνης Κανάκης έγραψε σε μια μακροσκελή του ανάρτηση στο Facebook όλα όσα πιστεύει για το πρωτόγνωρο για τα τηλεοπτικά ελληνικά δρώμενα περιστατικό. Ο παρουσιαστής ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως αρχικώς δίστασε να τοποθετηθεί λόγω της ρήξης του με το κανάλι του Φαλήρου. Αλλά στη συνέχεια επιτέθηκε λάβρος με ανάρτησή του κάνοντας σχόλια κατά του Big Brother και του Αντώνη Αλεξανδρίδη με έμμεσες αναφορές και για το κανάλι υποδοχής του ριάλιτι. Ένα μικρό απόσπασμα:

    «Σχεδόν τα πάντα στην τηλεόραση μπορούν να γίνουν με μια βασική έστω αξιοπρέπεια και με ένα βασικό έστω αίσθημα ευθύνης απέναντι στον τηλεθεατή, στους νέους υπό διαμόρφωση πολίτες και στην κοινωνία. Ακόμα και το Big Brother. Έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με τις διαθέσεις και το αίσθημα ευθύνης της παραγωγής και του εκάστοτε καναλιού. Κανένας «παίκτης» δεν φταίει (ας μου εξηγήσει κάποιος τον χαρακτηρισμό αυτόν… Τι παίζουν ακριβώς και τους αποκαλούν παίκτες;). Κανένας εργαζόμενος που δεν πρόλαβε την ατάκα για τον βιασμό δεν φταίει (τι θράσος και απογοήτευση να ισχυρίζεται και να αντιλαμβάνεται το συγκεκριμένο κανάλι, πως το μοναδικό πρόβλημα είναι το ότι δεν κόπηκε η επίμαχη ατάκα και όχι ότι οι «παίκτες» που το κανάλι επέλεξε για να προβάλει μέσω τηλεόρασης και διαδικτύου ασταμάτητα στην κοινωνία, έχουν στην κουλτούρα τους τον βιασμό ως κάτι φυσικό)».

    Η απάντηση ΣΚΑΙ και το «Άκου γελοίε τυπάκο…»

    Ο ΣΚΑΙ αφού διέρρευσε το περιεχόμενο των μηνυμάτων του με τον Αντώνη Κανάκη αναφορικά με τη διαμάχη για την προβολή των εκπομπών, επιστράτευσε τις δυνάμεις του για γενίκευση του πολέμου εναντίον του παρολίγον συνεργάτη του.

    Με αφορμή το δυστύχημα των Τεμπών και το καυστικό σχόλιο του Κανάκη κατά του Πορτοσάλτε, ο Άρης Πορτοσάλτε λίγο πριν φύγει από το πλατό της εκπομπής του ΣΚΑΪ, «Σήμερα» θέλησε να τοποθετηθεί για την κριτική που δέχτηκε από τον παρουσιαστή του «Ράδιο Αρβύλα».

    «Οι σατυρικές εκπομπές επειδή δεν υπάρχει ο Λαζόπουλος, προσπαθούν κάποιοι να πάρουν τη θέση του. Προφανώς όλοι οι άνθρωποι μπορούν να πουν την γνώμη τους, δεν χρειάζεται όμως να την λέμε πάνω σε ψέματα. Πες δεν γουστάρω τον Μητσοτάκη, έχεις δικαίωμα να το πεις. Δεν χρειάζεται οι σατυρικές εκπομπές να γίνονται προπαγανδιστές μίσους και στοχοποίησης» τόνισε ο Άρης Πορτοσάλτε προφανώς για το «Ράδιο Αρβύλα». Και συνέχισε ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ:

    «Οι δημοσιογράφοι κάνουν μια δουλειά, κάποιοι κάνουν ρεπορτάζ, κάποιοι από εμάς, με χρόνια στην πλάτη, τολμούμε να πούμε την γνώμη μας. Λέμε γνώμη, δεν διαμορφώνουμε γεγονότα. Η γνώμη δεν μπορεί να ποινικοποιείται και να στοχοποιείται . Είναι σαν τον λογοκριτή της χούντας ! Δεν θα μας βγάλει σε καλό αυτή η ιστορία…» είπε ο Πορτοσάλτε.

    Παράλληλα και ο ρεπόρτερ του ΣΚΑΙ  Χρήστος Νικολαΐδης απάντησε στα σχόλια του Αντώνη Κανάκη με μια προσβλητική ανάρτηση με τίτλο «Άκου γελοίε τυπάκο…» για την κριτική που άσκησε ο παρουσιαστής σε συναδέλφους του με αφορμή την τραγωδία στα Τέμπη.

    Συγκεκριμένα ο δημοσιογράφος ανέφερε:

    «Αντώνη Κανάκη στο γράφω για να το έχεις και σε κείμενο: είσαι ένας αισχρός λασπολόγος, χυδαίος και απαράδεκτα υβριστής. Είδα το ντεμέκ οργισμένο λογύδριό σου καθώς αποκαμωμένος ξάπλωνα στο κρεβάτι του ξενοδοχείου, στο τέλος μίας ακόμη εξουθενωτικής μέρας, μίας εξαιρετικά δύσκολης αποστολής. Και σε άκουσα να μιλάς για δημοσιογράφους-παπαγαλάκια, για τον κόσμο που δικαίως μας σιχαίνεται και για ανθρώπους που προσπαθούν να φτιάξουν μία άλλη πραγματικότητα. Περίμενα να μιλήσεις συγκεκριμένα. Περίμενα να ακούσω το όνομα κάποιου συναδέλφου που σε εξόργισε με τα όσα είπε. Αλλά δεν έκανες καμία διάκριση. Μας τσουβάλιασες όλους μέσα στους φτηνούς χαρακτηρισμούς σου.  Έβαλες στην ίδια κατηγορία αυτούς που σε χαλάνε, για τον οποιοδήποτε δικαιολογημένο ή αδικαιολόγητο λόγο. Και αυτούς που μοχθούμε στο ρεπορτάζ.

    Άκου λοιπόν γελοίε τυπάκο, που έγινες εκατομμυριούχος ως διασκεδαστής: όταν εγώ έφτασα στα Τέμπη, μαζί με τους συναδέλφους μου, τα παπούτσια μου κολλούσανε πάνω στις πυρωμένες λαμαρίνες. Οι Πυροσβέστες και οι ΕΚΑΒίτες δακρυσμένοι μαζεύανε ανθρώπινα μέλη και στοιβάζανε τις μαύρες σακούλες πλάι στα συντρίμμια. Την ατμόσφαιρα πλάκωνε η πιο άσχημη μυρωδιά που έχω ποτέ νιώσει, ένα μείγμα καμένης σάρκας, λαδιών και λιωμένης λαμαρίνας.

    Δεν κοιμήθηκα 48 ώρες. Γιατί έψαχνα. Και ξέρεις κάτι κ. Τηλεαρτίστα; Αν σήμερα όλη η Ελλάδα ξέρει με σαφήνεια πώς, πότε και γιατί έγινε το δυστύχημα, εάν τώρα όποιον Έλληνα και να ρωτήσεις θα σου πει για τη βάρδια των σταθμαρχών, για τα ψαλίδια που έμειναν κλειστά, για το σύστημα τηλεδιοίκησης που δεν δουλεύει, για το ποιος ήταν υπηρεσία εκείνη την ώρα και τόσα άλλα είναι γιατί οι Δημοσιογράφοι που εσύ με τέτοιο ποταπό τρόπο βρίζεις, τα ανακάλυψαν και τα μετέδωσαν! Τα έφεραν στη γνώση του κάθε Έλληνα.

    Είμαι πολύ σίγουρος ότι ο ΟΣΕ δεν θα ήθελε με τίποτε να βγουν τα άπλυτά του στη φόρα. Ούτε η κυβέρνηση θα ήθελε να γνωστοποιηθούν όλα αυτά με τις καθυστερήσεις της. Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ θα ήθελε να ξέρουν πολλοί για τις δικές του ευθύνες. Το υπουργείο Υποδομών θα ήθελε πολύ να μη μάθετε ποτέ για το Σύστημα Τηλεδιοίκησης. Οι σταθμάρχες επίσης θα σκότωναν για να μην μαθευτεί ότι την κοπάνησαν στη βάρδιά τους. Και ο Επιθεωρητής θα ήθελε πολύ να μην μάθει κανείς ότι πήρε αναρρωτική. Περισσότερο από όσο ήθελες εσύ να μη μαθευτούν ποτέ οι πομπές του Στάθη. Αλλά όλα είναι στο φως σήμερα. Όλη η Ελλάδα γνωρίζει… Και φυσικά όχι χάρη στη δική σου εκπομπή». Και ο πόλεμος συνεχίζεται.

    Διαβάστε επίσης:

    Η δήμευση περιουσιακών στοιχείων του Ιβάν Σαββίδη, η άνοδος και η πτώση του Open και ο Νίκος Κοκλώνης
    Η οργή για Ζούλα, η κυριαρχία Κοκλώνη στο Open, τα κέρδη της Alter Ego, o γκέι Μεγαλέξανδρος και ο… μάγκας Λιάγκας
     



    ΣΧΟΛΙΑ