• LIFE&STYLE

    Η εταιρεία του μοιραίου ελικοπτέρου κατηγορεί Κόμπι και συνεπιβάτες για την πτώση του

    • NewsRoom

    Κόμπι Μπράιαντ


    Στις 26 Ιανουαρίου 2020 ο κόσμος του μπάσκετ πάγωσε και μαζί του όλη η υφήλιος, όταν ο Κόμπι Μπράιντ, ένας εκ των καλύτερων αθλητών «χάθηκε» μαζί με την κόρη του και άλλους 7 επιβάτες.

    Η μοιραία πτήση με προορισμό την ακαδημία που είχε ο πρώην άσσος των Λέικερς, έμελλε να είναι η τελευταία τους καθώς τα ίχνη του ελικοπτέρου χάθηκαν από το ραντάρ όταν ο πιλότος λόγω της ομίχλης δε μπόρεσε να το επαναφέρει.

    Τον Φεβρουάριο η Βανέσα Μπράιαντ, σύζυγος του Κόμπι, κατέθεσε μήνυση εναντίον της εταιρίας Island Express, στην οποία ανήκε το ελικόπτερο. Στη μήνυση κατηγορούσε την εταιρία ότι επέτρεψε να πραγματοποιηθεί η πτήση παρά τις κάκιστες καιρικές συνθήκες, που οδήγησαν εν τέλει στη λανθασμένη εκτίμηση και στις λάθος αποφάσεις τον πιλότο με τραγικό αποτέλεσμα την πτώση του ελικοπτέρου (το οποίο φέρεται να μην ήταν πιστοποιημένο για να πετάξει με τέτοιο καιρό).

    Ο εκπρόσωπος του πιλότου του μοιραίου ελικοπτέρου, κατηγορεί τον αδικοχαμένο Κόμπι Μπράιαντ, αλλά και τους άλλους επιβάτες που έχασαν τη ζωή τους, ότι γνώριζαν τις δυσκολίες τις πτήσεις ωστόσο πίεσαν για να γίνει κανονικά η πτήση.

    Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα TMZ.com (ήταν η πρώτη που μετέδωσε την τραγική είδηση) ο δικηγόρος της Island Express αναφέρει στην απάντηση του ότι: «… οι όποιες ζημιές, προκλήθηκαν άμεσα από την αμέλεια ή υπαιτιότητα των επιβατών, συμπεριλαμβανομένης και της γνώσης τους με τους σχετικούς κινδύνους της συγκεκριμένης πτήσης».

    Στο TMZ αναρωτιούνται ποια ευθύνη μπορεί να είχαν οι επιβάτες ή τι ακριβώς αμέλησαν να κάνουν, ωστόσο είναι ξεκάθαρο ότι η η προσεκτικά διατυπωμένη νομική απάντηση δείχνει πως η εταιρία στη δίκη θα ισχυριστεί ότι ο πιλότος πιέστηκε για να γίνει η πτήση από τον Κόμπι.



    ΣΧΟΛΙΑ