• LIFE&STYLE

    Αυτή είναι η τάση που έψαξαν οι χρήστες στο Google το 2018

    • NewsRoom


    Οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου παρακολουθούν σε καθημερινή βάση όλες τις νέες τάσεις και τα θέματα που τους απασχολούν και θέλουν να ενημερωθούν, ωστόσο, πάντα έχει ενδιαφέρον η παγκόσμιας κλίμακας λίστα με τις τοπ αναζητήσεις σχετικά με θέματα μόδας της Google.

    Τι ήταν  αυτό που οι γυναίκες αναζήτησαν περισσότερο το 2018; Για ποια τάση ήθελαν να μάθουν περισσότερα και ποια γυναίκα τις ενέπνευσε με τις εμφανίσεις της;

    Την Τετάρτη, η τεχνολογική εταιρεία κυκλοφόρησε με χαρά τον ετήσιο Κατάλογο Αναζήτησης, και πολλοί από τους δημοφιλέστερους όρους δεν αποτέλεσαν έκπληξη. Aυτό  που μας εξέπληξε ωστόσο, ήταν η μόδα της δεκαετίας του 1980, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μόδας.

    Γιατί όλοι αναζήτησαν πληροφορίες για τη δεκαετία του ’80 το 2018; Λοιπόν, πολλοί σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από το στυλ της, όπως ο Tom Ford, ο οποίος έδειξε τονισμένους ώμους, φωτεινά χρώματα και animal prints. Ο Marc Jacobs επανέφερε και πάλι το στυλ δυναμικά αυτό το φθινόπωρο. Επιπλέον, ο Versace, ο Saint Laurent, η Miu Miu και πολλοί άλλοι άντλησαν έμπνευση από τη δεκαετία του ’80. Ακόμα και οι Times έγραψαν ένα κομμάτι με τίτλο “Βοήθεια! Η δεκαετία του ’80 είναι πίσω” στο τέλος του μήνα της μόδας.

    Άλλες κορυφαίες αναζητήσεις έδειξαν την ατέλειωτη ανάγκη της μόδας για νοσταλγία, όπως το “στυλ grunge”, “η μόδα της δεκαετίας του ’90” και η “μόδα της δεκαετίας του 2000”. Αυτό το έτος ήταν μια αναβίωση – ο Marc Jacobs επανέλαβε την περίφημη grunge συλλογή του από το 1992, ο Versace έκανε μια συλλογή- φόρο τιμής  για την 20ή επέτειο του θανάτου του Gianni ενώ η Prada έφερε πίσω την athleisure σειρά της από τη δεκαετία του ’90, τη Linea Rossa.

    Σε γενικές γραμμές, αυτές οι αναζητήσεις αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι όλα τα παλιά στη μόδα είναι και πάλι καινούργια – απλά πρέπει να περιμένετε αρκετά. Ο χρόνος κάνει κύκλους και η ιστορία είναι καταδικασμένη να επαναλαμβάνεται, κλπ. Αλλά η ταχύτητα με την οποία η νοσταλγία στριφογυρίζει αυτές τις μέρες δείχνει επίσης την επικέντρωση του κλάδου στους νεότερους πελάτες που δεν ζούσαν στη δεκαετία του ’80, δεν βίωσαν συνειδητά τα 90s ή δεν ήταν οικονομικά ανεξάρτητοι στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ποιοι άλλοι νομίζετε ότι είναι online στο google όλη την ημέρα;

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στο γηροκομείο Αθηνών η μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού Μαίρη Λίντα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκάλυψη για το «Τατουάζ»: Θα προβάλλεται και για τρίτη συνεχόμενη σεζόν;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μην αρχίζεις τη μουρμούρα: Ποιος πρώην Survivor εισβάλλει στη ζωή της Κλέλιας Ρένεση;



    ΣΧΟΛΙΑ