Ο 27χρονος είναι ήδη 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και πατέρας ενός παιδιού. Ο τρόπος που σκέφτεται είναι ξεχωριστός όπως οι περισσότεροι πρωταθλητές. Επικεντρώνει την προσοχή του σε κάθε λεπτομέρεια που μπορεί να του δώσει πλεονέκτημα, όπως π.χ. πέρυσι στη βροχή στο Ιντερλάγος όπου κυριάρχησε των αντιπάλων του, επιλέγοντας βρόχινο σετάρισμα.
Ο Φερστάπεν πήρε τον 4ο τίτλο χάρη σ’ αυτό το ρίσκο και την οδηγική του ευφυΐα παρότι δεν είχε το καλύτερο μονοθέσιο. Συνολικά οι δυο από τους τέσσερις τίτλους του, έχουν έρθει χωρίς να έχει στα χέρια του, το κορυφαίο μονοθέσιο εκείνης της χρονιάς (2021, 2024). Ο Φερστάπεν όπως κάθε πρωταθλητής εξετάζει όλες τις παραμέτρους που μπορεί να κάνουν τη διαφορά.
Το 2026 αλλάζουν οι τεχνικοί κανονισμοί στη F1. Οι προδιαγραφές είναι διαφορετικές δεν θα υπάρχει DRS, τα μονοθέσια θα είναι μικρότερα σε διαστάσεις και οι υβριδικές μηχανές θα αποδίδουν τη μισή τους ισχύ ηλεκτρικά ενώ θα χρησιμοποιούν βιοκαύσιμο. Οι ομάδες έχουν αρχίσει από πέρυσι να δουλεύουν πάνω στο σχέδιο της νέας εποχής. Οι πρώτες εκτιμήσεις γύρω από την απόδοση των υβριδικών μηχανών κάνουν λόγο για σημαντικό προβάδισμα της Mercedes.
Θυμίζουμε πως την προηγούμενη φορά που άλλαξαν οι προδιαγραφές κινητήρων και περάσαμε από τους ατμοσφαιρικούς V8 στην υβριδική εποχή (2014) κυριάρχησαν για χρόνια οι Mercedes χάρη στη σχεδίαση και στην αποδοτικότητα της υβριδικής μηχανής τους. Ο Χάμιλτον πήρε μ’ αυτό τον τρόπο τα 6 από τα 7 πρωταθλήματά του.

O Φερστάπεν προφανώς αξιολογεί τη δουλειά που γίνεται στη Red Bull η οποία για το 2026 θα κατασκευάζει εσωτερικά την υβριδική μηχανή της, σε συνεργασία με τη Ford. Ο Ολλανδός ακούει – μαθαίνει και μετράει τις φήμες που φέρουν τη Mercedes να έχει κάνει καλύτερη δουλειά. Ο Τότο Βολφ επικεφαλής της Mercedes F1 και συνιδιοκτήτης, φλερτάρει με το Φερστάπεν προσπαθώντας να τον πάρει στην ομάδα του.
Η Mercedes έχασε το Χάμιλτον από τη Ferrari και είναι ξεκάθαρο πως ο Ράσελ δεν μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Ο Βολφ ξέρει καλά πως δεν μπορεί να δελεάσει με χρήματα το Φερστάπεν. Ο Ολλανδός είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς αυτή τη στιγμή, ίσως ο καλύτερος, οπότε είναι φυσιολογικό να πάρει ότι λεφτά ζητήσει, τόσο από τη Red Bull όσο και από τη Mercedes.
O Βολφ ξέρει καλά ότι μπορεί να δελεάσει το Φερστάπεν μόνο με στοιχεία από τον προσομοιωτή που να δεικνύουν την απόδοση της νέας υβριδικής μηχανής. Αν ο Ολλανδός πεισθεί πως η Mercedes έχει κορυφαία μηχανή, είναι πιθανό να ποντάρει στην υπεροχή αυτή για να πάρει κι άλλα πρωταθλήματα. Ο μόνος λόγος λοιπόν για να αλλάξει ομάδα είναι γιατί θέλει να οδηγεί μονοθέσιο ικανό για νίκες. Αν είναι ξεκάθαρο πως αυτό το 2026 δεν μπορεί να το παρέχει η Red Bull και μπορεί η Mercedes τότε θεωρείστε δεδομένο πως ο Μαξ θα αλλάξει στρατόπεδο χωρίς δεύτερη σκέψη.
Διαβάστε επίσης
Το lounge της Lamborghini στο Πόρτο Τσέρβο
Porsche Taycan 4 Cross Turismo: Από την ένταση στην ηρεμία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Αλέξης Τσίπρας, τα γεροντοφρικιά της «Αριστεράς» και οι αλήθειες που δε λέγονται
- Κώστας Τσιάρας στο mononews: Ερευνώνται τα πρώτα 2.000 ΑΦΜ που πήραν υψηλές επιδοτήσεις – Θα επιστραφούν άμεσα τα χρήματα
- Τράπεζες: Δωρεές και χορηγίες άνω των 600 εκατ. ευρώ σε παιδεία, περιβάλλον, υγεία και πολιτισμό
- Έρικ Βασιλάτος: Ποιος είναι ο πολυεκατομμυριούχος κουμπάρος του Αργυρού και της Νίκα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Τα αλλάζει όλα ο Πιερρακάκης σε ενοίκια, Airbnb, μεγάλους ελέγχους, λαθρεμπόριο έως και καθημερινές πληρωμές
Φαινόμενο Metlen: Η εταιρεία του Ευάγγελου Μυτιληναίου μεγάλωσε 799 φορές σε 30 χρόνια και έχει προσφέρει στους μετόχους αποδόσεις 17.189%

Tο Δικαστήριο του Λονδίνου έδωσε το πράσινο φως για να αποκτήσει o Χάρης Καρώνης το 48,5% της Viva από την JPMorgan
