Ο Αντονέλι θα εκκινήσει από την pole position στον αγώνα Sprint στο Μαϊάμι (απευθείας ΑΝΤ1+ στις 19:00). Ο Ιταλός οδηγός της Mercedes ήταν ο ταχύτερος στο τελευταίο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών Sprint. Ο χρόνος του 1’26”482 αποτελεί ρεκόρ για τη πίστα του Μαϊάμι. Ο Αντονέλι είναι ο 14ος Ιταλός οδηγός που σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο σε μια διαδικασία που καθορίζει την σειρά εκκίνησης στην Formula 1. Η τελευταία φορά που Ιταλός κατάφερε κάτι ανάλογο ήταν στο Βελγικό Grand Prix του 2009, όταν ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα έβαλε την Force India στην pole position.

1

Το FP1 ήταν η μοναδική περίοδος ελεύθερων δοκιμών του τριημέρου και είχε ιδιαίτερη αξία καθώς ομάδες και οδηγοί προσπαθούσαν να συλλέξουν δεδομένα. Οι δύο οδηγοί της Racing Bulls ήταν οι μόνοι που χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα (C3) για να αξιολογήσουν πλήρως την απόδοσή της, αν εξαιρέσει κανείς τον συνηθισμένο γύρο στρωσίματος ελαστικών από το δίδυμο της Aston Martin.

Αυτό είναι ένα σαφές σημάδι ότι οι ομάδες στοχεύουν να εξοικονομήσουν τη σκληρότερη γόμα για τον αγώνα της Κυριακής. Οι χρόνοι ήταν σημαντικά ταχύτεροι σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, κατά περίπου 1.4sec στo FP1 και 1.2 sec στις κατατακτήριες δοκιμές Sprint. Είναι σαφές ότι, πέρα από τη βελτίωση της απόδοσης των μονοθεσίων, η γόμα C5 που δεν υπήρχε πέρυσι ως επιλογή και είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από την περσινή είχε επίσης σημαντικό αντίκτυπο.

Όσον αφορά στους οδηγούς για μια ακόμη φορά ο Τσουνόντα αποκλείστηκε από το SQ1 απογοητεύοντας με την απόδοσή του. Η Ferrari ήταν ξεκάθαρα η 4η ομάδα σε ταχύτητα με το Χάμιλτον να υστερεί δυο δέκατα από τον Λεκλέρκ. Στον κρίσιμο γύρο του SQ3 ο Ράσελ αποφάσισε να επιχειρήσει στην αρχή του 8λεπτου παίζοντας συντηρητικά: «Δεν είχα την αυτοπεποίθηση να βγω στο τέλος με τους υπόλοιπους» παραδέχτηκε ο Βρετανός. Ο Φερστάπεν που επίσης βγήκε νωρίς κατάφερε τελικά να χωρέσει δυο γύρους στα 8 λεπτά του SQ3. Αντίθετα ο Ράσελ έκανε έναν. Όπως έδειξε ο Αντονέλι η Mercedes είχε την ταχύτητα για την pοle και μένει να δούμε αν ο νεαρός Ιταλός θα μπορέσει να κρατήσει πίσω του, τις McLaren.

Ο Ράσελ συγχαίρει τον teammate του Κίμι Αντονέλι μετά το τέλος των δοκιμών.

Μετά το τέλος των δοκιμών ο Αντονέλι σημείωσε: «Δεν το περίμενα! Είναι φανταστικό που πήρα την πρώτη μου pole. Όταν πέρασα τη γραμμή, σκέφτηκα ότι ήταν ένας καλός γύρος. Ήμουν χαρούμενος με το πώς εξελίχθηκε. Υπήρχαν μερικά σημεία όπου ένιωσα ότι θα μπορούσα να είχα βρει λίγο περισσότερο χρόνο, αλλά ήμουν ευχαριστημένος που κατάφερα να συνδυάσω και τους τρεις τομείς. Θα απολαύσω τη στιγμή, αλλά θα επικεντρωθώ γρήγορα στον αγώνα καθώς θα ήταν καλό να επαναλάβω το αποτέλεσμα παίρνοντας τη νίκη στο Sprint.

Γνωρίζουμε ότι οι McLaren, οι Ferrari και η Red Bull του Verstappen έχουν ισχυρό ρυθμό αγώνα. Δεν θα είναι εύκολο να τους κρατήσω πίσω, αλλά θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να το κάνω. Θα είναι σημαντικό να κάνω μια καλή εκκίνηση και ελπίζω από εκεί και πέρα να έχω έναν καλό ρυθμό χωρίς να υποφέρω πολύ από την φθορά των ελαστικών. Μετά το Sprint, θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε τη δουλειά που κάναμε σήμερα στις κατατακτήριες δοκιμές για να εξασφαλίσουμε μια καλή θέση στην εκκίνηση για το Grand Prix της Κυριακής».

H εκκίνηση στο σημερινό αγώνα Sprint (απευθείας ΑΝΤ1+, 19:00) είναι:

O αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ίσολα δίνει το τρόπαιο της pole στον συμπατριώτη του Κίμι Αντονέλι. Είναι η πρώτη φορά από το 2011 που επέστρεψε η Pirelli στη F1, που ένας Ιταλός βρίσκεται στην pole. Το λογότυπο των 500GP σηματοδοτεί το επίτευγμα της εταιρείας που θα επιτευχθεί φέτος. Ο πρώτο αγώνας για την Pirelli στη F1 ήταν το 1950 στο Σίλβερστον στις 13/5 όταν προμήθευσε με ελαστικά τα 8 από τα 21 μονοθέσια που εκκίνησαν. Ο 500στος θα είναι το Ολλανδικό GP φέτος στις 31/8.

 

Διαβάστε επίσης 

Η Chery στην Ελλάδα από το Spanos Group!

Ιδού η Ferrari 296 GTB Speciale (video)

F1 Μαϊάμι: Η ατμόσφαιρα στα πάντοκ