Η Chery ξεκίνησε και επίσημα τη συνεργασία της με εισαγωγείς στην Ελλάδα, στην Ουγγαρία, στη Ρουμανία και στην Τσεχία. Κατά την τελετή υπογραφής, η Chery ανακοίνωσε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα αποτελέσει βασική αγορά στην παγκόσμια στρατηγική επέκτασης της.

Η κίνηση αυτή αναδεικνύει την παγκόσμια φιλοδοξία της Chery, της No 1 κινεζικής μάρκας αυτοκινήτων σε εξαγωγές για 22 χρόνια. Το 2024 η εταιρεία σημείωσε πωλήσεις 2,6 εκατ. οχημάτων, από τα οποία 1,15 εκατ. διατέθηκαν σε άλλες αγορές. Αντανακλά επίσης την αυτοπεποίθησή της για την ικανοποίηση των αυστηρών κανονισμών της Ευρώπης και τον ανταγωνισμό με τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες – στέλνοντας ένα σαφές μήνυμα σε όλο τον κόσμο για τη δύναμη που κρύβεται πίσω από τη φράση «Chery, με οδηγό την τεχνολογία».

1

Ο κ. Γεώργιος Σπανός, διευθύνων σύμβουλος του Spanos Group, δήλωσε: «Η υπογραφή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στο κοινό μας ταξίδι, και τα θεμέλια για τη μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών.

Με περισσότερα από 50 χρόνια πείρας στον χώρο του αυτοκινήτου, ο όμιλος μας επιστρατεύει τη βαθιά γνώση της τοπικής αγοράς, το ισχυρό δίκτυο συνεργατών και τη δέσμευσή του στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, για το λανσάρισμα της Chery στην ελληνική αγορά.

Πιστεύουμε ότι η κορυφαία τεχνολογία, η υψηλή ποιότητα και η αγάπη της Chery για καινοτομία θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τους αγοραστές της χώρας μας. Παράλληλα, αυτή η συνεργασία αντικατοπτρίζει το κοινό μας όραμα για το μέλλον: ένα μέλλον πιο έξυπνο, πιο καθαρό, πιο διασυνδεδεμένο».

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η αγορά υφίσταται σημαντικό διαρθρωτικό μετασχηματισμό: τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) αντιπροσωπεύουν πλέον το 15,2% των συνολικών πωλήσεων, ενώ τα υβριδικά οχήματα – στα οποία περιλαμβάνονται τα HEV και τα PHEV – αντιπροσωπεύουν συνολικά το 42,6%. Αντίθετα, το μερίδιο των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει μειωθεί στο 38,8%.

Ανταποκρινόμενη σε αυτό τον μετασχηματισμό της αγοράς, η Chery έχει χαράξει μια στοχευμένη στρατηγική νέων προϊόντων: Το 2025 θα δώσει προτεραιότητα στο λανσάρισμα της τέταρτης γενιάς Tiggo 7 και Tiggo 8, τα οποία ενσωματώνουν τη νέα τεχνολογία Chery Super Hybrid (CSH).

Αυτά τα μοντέλα συνδυάζουν προχωρημένο σχεδιασμό, έξυπνες τεχνολογίες και συστήματα κίνησης υψηλής αποδοτικότητας για να ανταποκριθούν στην προσδοκία των Ευρωπαίων καταναλωτών για καλές επιδόσεις με περιβαλλοντική υπευθυνότητα. Μέσα στη χρονιά θα κυκλοφορήσει επίσης το μικρότερο Tiggo 4, αλλά και το κορυφαίο Tiggo 9.

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης της Chery στη Φρανκφούρτη θα αποτελέσει στρατηγικό στήριγμα για την είσοδο της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά. Το κέντρο θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην προσαρμογή των τεχνολογιών της Chery σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά ρυθμιστικά πλαίσια και τη δυναμική της αγοράς, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη και επιτρέποντας τη δημιουργία οχημάτων που πληρούν το 100% των ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Άλλωστε, είναι βέβαιο ότι όλα τα μοντέλα της Chery θα λάβουν αξιολόγηση 5 αστέρων από τον οργανισμό Euro NCAP.

Η συνεργασία με εισαγωγικούς ομίλους σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες αποτελεί σημαντικό ορόσημο, αποδεικνύοντας πώς ευρωπαϊκή επέκταση της Chery περνά σε μια νέα φάση, βασισμένη σε δύο άξονες: Τεχνολογία και τοπικές ανάγκες.

Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας επεκτείνεται στο πολύπλοκο περιβάλλον της παγκόσμιας αγοράς, η προσέγγιση της Chery στην Ευρώπη αποτελεί πρότυπο στρατηγικής διορατικότητας – περιλαμβάνοντας και μια γραμμή παραγωγής στην Ισπανία, η οποία ήδη ξεκίνησε να λειτουργεί.