Επι-θετικά

Οι κορώνες της Σίας, η μάχη της πινακίδας και τα παπαγαλάκια του Διαδικτύου


Η μάχη της πινακίδας

Ακόμη ν΄ ανεβεί την Ακρόπολη. Άφησε τη Σία να κάνει παιχνίδι στη Βουλή, που ως συνήθως έλεγε άλλα αντ΄ άλλων. Και ούτε άκουγε φυσικά. Αυτό έλειπε, η επαναστάτις… Μόνο που η Βουλή δεν είναι δρόμος με ντουντούκες να τρυπάς το μυαλό του άλλου με παρωχημένα συνθήματα ούτε το διαδίκτυο όπου η άσκηση ψεύδους και παραπλάνησης έχει αναδειχθεί σε πανεπιστημιακού επιπέδου δεξιότητα. Εκεί πρέπει να ΄χεις και κανένα επιχείρημα. Αλλιώς γίνεσαι καταγέλαστος, όταν εν εξάλλω καταστάσει λες και ξαναλές τα ίδια πράγματα, αναμασώντας εμμονικά, δήθεν φοβερά παραπτώματα, που έχουν ωστόσο αποδειχθεί ψεύδη ασύστολα.

Εκείνος όμως, ακόμη ν΄ανεβεί στην Ακρόπολη. Άλλα τα θέματα είχε αυτή την εβδομάδα. Μεγάλα και …τρομερά. Όπως ένα μνημείο που είχε αποχαρακτηρισθεί, λέει, με απόφαση της υπουργού Πολιτισμού μάλιστα, μόνον που απεδείχθη ότι στην πραγματικότητα δεν! Και μόλις χθες οι κορώνες για «ψεύδη» της Μενδώνη, αναφορικά με μία πινακίδα για τον Γλέζο και τον Σάντα, που θα τοποθετηθεί στην Ακρόπολη, ακριβώς εκεί, απ΄ όπου ανέβηκαν οι δύο ήρωες για να κατεβάσουν την γερμανική σημαία. Κι αυτό, γιατί υπάρχουσα, που είχε μπει επί Μελίνας βρίσκεται σε σημείο, που δεν την βλέπει κανείς. Πού ήταν ακριβώς όμως, το ψεύδος δεν καταλάβαμε. Αλλά μπορεί και να θύμωσαν, που δεν το είχαν σκεφτεί εκείνοι επί μία πενταετία. Αναμένω με ανυπομονησία λοιπόν να δω, τι θα εμπνευστεί η κυρία Αναγνωστοπούλου επ΄αυτού για να στηρίξει την νέα πολεμική της.

Θα μου πείτε, ποιος τους πιστεύει. Απαντώ: Όσοι ταγμένοι εξακολουθούν να παίρνουν πληροφόρηση _και παραπληροφόρηση_ από ένα και μόνον μέσον: Το κομματικό. Όπως κι αν μεταφράζεται αυτό. Τύπος, διαδίκτυο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διότι καλά μεν τα κόμματα, κακή όμως η τύφλωση. Όταν μία είδηση ερμηνεύεται κατά το δοκούν, όταν μαγειρεύεται σε πολλές περιπτώσεις, όταν την παραλαμβάνουν τα παπαγαλάκια και την περιφέρουν ως λάβαρο της αποκαλύψεως, που οι πιστοί καλούνται να προσκυνήσουν ε, τότε κάτι δεν πάει καλά.

Η πολιτική στα χειρότερά της

Επιπλέον, ακόμη ο κ. Τσίπρας ν΄ ανεβεί στην Ακρόπολη…. Στο μεταξύ όμως η Μενδώνη, της οποίας την κεφαλή επί πίνακι _κοινώς παραίτηση_ ζητάει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης άπαξ της εβδομάδος, ας δούμε, τι έκανε εντός μιας τέτοιας εβδομάδας…

Να ξεκινήσω από την Ακαδημία Πλάτωνος, τον σπουδαίο αρχαιολογικό χώρο μέσα σε ένα θαυμάσιο πάρκο, που επιτέλους τώρα θα αναπλασθούν _συνεργασία δήμου Αθηναίων και υπουργείου Πολιτισμού _ αναβαθμίζοντας την περιοχή και δημιουργώντας έναν νέο πόλο έλξης επισκεπτών στην Αθήνα. Μαζί και με την δημιουργία Αρχαιολογικού Μουσείου της Αθήνας, που είναι ζητούμενο δεκαετιών. Μέγα ζητούμενο κι ένα νέο μουσείο για την Ελευσίνα και το εμβληματικό ιερό της, έργο που επίσης δρομολογείται στο παλαιό Ελαιουργείο της πόλης. Αλλά και δύο «αφίξεις» εντός των προσεχών ημερών και μηνών: Το Μέγαρο Τσίλλερ – Λοβέρδου στο κέντρο της Αθήνας, ένα ιδιαίτερο κτήριο, και μουσείο μαζί, για την περίφημη Συλλογή Λοβέρδου καθώς και το Μουσείο Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού στη λεγόμενη «Αυλή των θαυμάτων» στο Μοναστηράκι. Και ακόμη τις ευχάριστες εξελίξεις στα έργα της «Ελευσίνας Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης», που ευτυχώς και μετατέθηκε για το 2023, γιατί θα γινόμασταν πανευρωπαϊκώς ρεζίλι, αφού είχε εγκαταλειφθεί παντελώς. Αλλά και στην περιφέρεια, δύο προγραμματικές συμβάσεις για την αποκατάσταση του Κάστρου Μεθώνης, ακόμη και για την λειτουργία του Δημοτικού Θεάτρου Καλαμάτας. Και να μην παραλείψω το νομοσχέδιο για τον νέο τρόπο ανάδειξης διευθυντών στα κρατικά θέατρα, με βάση αυστηρά κριτήρια πλέον και κατόπιν πρόσκλησης ενδιαφέροντος.

Φυσικά ο κ. Τσίπρας και οι συν αυτώ, δεν θέλουν να ξέρουν τίποτε απ΄όλα αυτά. Δουλειά τους είναι να αναζητούν τρόπους για να τα σαμποτάρουν, λες και τα έργα δεν θα γίνουν για όλους μας, αλλά μόνον για τους οπαδούς ενός κόμματος… Πολύ θλιβερά όλα αυτά, αν δεν ήταν εξοργιστικά. Μιλάμε για πολιτική στα χειρότερά της…


ΣΧΟΛΙΑ