Στη Rolls-Royce υποστηρίζουν ότι οι πελάτες της εταιρείας δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία σχετικά με την οικονομία καυσίμου, η οποία εκτός από ένα θεωρητικό στοιχείο στις προδιαγραφές δεν τους αφορά περαιτέρω, γι αυτό ίσως τα υβριδικά συστήματα δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ έως τώρα. Τα πράγματα άλλαξαν τελευταία τριγύρω, ωστόσο η φίρμα δεν πιστεύει ότι πρέπει να ακολουθήσει.
Από την άλλη όμως, οι αγοραστές της Ferrari πρέπει να εξοικονομήσουν χρήματα για να γεμίσουν τη LaFerrari; Ή ίσως οι λίγοι ιδιοκτήτες του εξαιρετικού υπερ-αυτοκινήτου της Porsche, της 918 Spyder; Φυσικά και όχι. Οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι ξένοι για τις βελτιώσεις των επιδόσεων και αυτό είναι κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει τη Rolls-Royce.
Παρόλα αυτά από επίσημα χείλη εντός της μάρκας ειπώθηκε πως η υβριδική τεχνολογία δεν κάνει καλό στο εμπορικό σήμα της Rolls-Royce. «Η μάρκα Rolls-Royce δεν είναι, κατά κάποιο τρόπο, ένα παιχνίδι που μπορεί να μεταλλάσσεται όταν παρουσιάζεται κάποια επαναστατική τεχνολογία», τόνισε ο επικεφαλής Müller-Otvös. «Οι πελάτες μας ότι προτιμούν έχει παρονομαστή την πολυτέλεια, απεχθάνονται τις ατέλειες. Συμβιβασμοί όσον αφορά την τεχνολογία ή τη λειτουργία των προϊόντων μας είναι απαράδεκτοι. Οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο για την εξαιρετικά αξιόπιστη λειτουργία από το πεδίο δοκιμών για τη νέα τεχνολογία», συμπλήρωσε.
Από την άλλη πλευρά, η Rolls-Royce είναι μια πιο παραδοσιακή μάρκα, είναι εκείνη που δεν της αρέσει να βλέπει τα αυτοκίνητά της να κατευθύνονται στο εργαστήριο επισκευών πολύ συχνά. Δεν βοηθά επίσης στην χειροτεχνική εικόνα κατασκευής. Έτσι, είναι λογικό να διατηρείται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρα V12. Ο διευθύνων σύμβουλος παραδέχεται ότι η εταιρεία ενδέχεται να πρέπει να ακολουθήσει την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία στο ηλεκτρικό μονοπάτι μόλις τα πάντα έχουν ρυθμιστεί στο έπακρο. Επίσης, αστειεύτηκε για την αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης, λέγοντας ότι οι πελάτες της Rolls-Royce δεν την χρειάζονται πραγματικά, αφού ήδη έχουν οδηγούς…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Διάκριση για το Peugeot 2008
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δες πώς μπορεί να είναι η επόμενη Maserati Gran Turismo
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το Range Rover Classic της βρετανικής βασιλικής οικογένειας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βιλερουά (ΕΚΤ): Να καταργηθούν ορισμένα κεφαλαιακά «μαξιλάρια» στις τράπεζες
- ΕΛΣΤΑΤ: Ανατιμήσεις της τάξης του 2% στα οικοδομικά υλικά τον Οκτώβριο
- ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,2% στον τζίρο των καταλυμάτων το γ’ τρίμηνο
- Γιώργος Αλεξανδράτος (ΝΕΕ): Η θάλασσα προσφέρει ευκαιρίες – Μεγάλη καμπάνια για την προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Πόσα κέρδη είχαν στο 9μηνο Κούστας, Φράγκου, Τσάκος, Κωνσταντακόπουλος, Προκοπίου, Παληού, Αλαφούζος
Το turning point της Metlen, πώς MOH και ΕΛΠΕ κερδίζουν το παιχνίδι, το σπίτι των 5,5 εκατ. ευρώ στην Ύδρα, η πονηρή απόφαση για το Marina Tower, τα νέα σχέδια Πιερρ και Παπασταύρου, η διπλή έξοδος της Κίμπι και τα δυο ταλαντούχα κορίτσια του υπουργού
O εντυπωσιακός γάμος του γιου του Αβραμόπουλου, τι φοβάται το ΜΜ, τον Μάρτιο ο ανασχηματισμός, το τετ α τετ Άδωνι – Greg και το γκάζι Παπασταύρου
