• Architecture & Design

    Η TAG HEUER παρουσιάζει: “The Chase for Carrera” με πρωταγωνιστή τον Ryan Gosling

    Ryan Gosling -TAG HEUER

    Ryan Gosling


    Η ελβετική μάρκα πολυτελών ρολογιών ανακοίνωσε μια παγκόσμια πρώτη – μια χολιγουντιανή κωμωδία δράσης με τίτλο “The Chase for Carrera”, προκειμένου να τιμήσει τα 60 χρόνια του εμβληματικού ρολογιού TAG Heuer Carrera.

    Με πρωταγωνιστή τον πρεσβευτή της μάρκας Ryan Gosling, η ταινία μικρού μήκους χαιρετίζει την ιστορική αγωνιστική κληρονομιά της Carrera σε ένα απρόσκοπτο θρίλερ καταδίωξης που συμπυκνώνει το μότο της TAG Heuer, «Don’t crack under pressure» – και αξίζει να την παρακολουθήσουν οι λάτρεις της ωρολογοποιίας με σβηστά φώτα και ποπ κορν στο χέρι.

    Με πρωταγωνιστές τον πρεσβευτή της μάρκας TAG Heuer, Ryan Gosling και τη Vanessa Bayer, το απίστευτο θρίλερ καταδίωξης βλέπει τον Gosling να τρέχει από τον Prop Master της Bayer, καθώς προσπαθεί να πάρει την αγαπημένη του TAG Heuer Carrera από τον καρπό του – κάτι που δεν σκοπεύει να την αφήσει να κάνει.

    Η παραγωγή είναι του David Leitch’s 87 North – υπεύθυνος για μερικές από τις πιο εμβληματικές ταινίες δράσης της τελευταίας δεκαετίας, από τον “John Wick” στο “Deadpool 2” έως το “Bullet Train” του περασμένου έτους – και σε σκηνοθεσία Nash Edgerton (“Mr Inbetween”). Να σημειωθεί πως ο Gosling γύρισε το “The Chase” για την Carrera, ενώ παράλληλα δούλευε με τον Leitch στην ταινία “The Fall Guy” στην Αυστραλία. ΕΝώ, τόσο ο Gosling όσο και ο Leitch συνέβαλαν στο δημιουργικό του “The Chase for Carrera” και το αποτέλεσμα είναι καθαρό box office.

    Η ταινία βλέπει τους δύο πρωταγωνιστές να παλεύουν με στυλ υψηλών οκτανίων, καθώς τα πάντα, από τα εμβληματικά σπορ αυτοκίνητα μέχρι τα φορτηγά βαρέως τύπου και τα ηλεκτρικά καρότσια παραγωγής αγωνίζονται σε διάφορα κινηματογραφικά σκηνικά σε ένα θέαμα υπερπαραγωγικών διαστάσεων. Σε ένα nod στο σκηνικό της ταινίας-εντός-μιας ταινίας, ο Leitch παίζει τον εαυτό του ως σκηνοθέτη στην οθόνη.

    Είναι μια ωδή στη γέννηση ενός εμβληματικού ρολογιού στην πίστα, όταν πρωτοδημιουργήθηκε το 1963 από τον θρυλικό πρώην CEO της TAG Heuer, Jack Heuer.

    Πήρε το όνομά του από τον διαβόητα επικίνδυνο αγώνα Carrera Panamericana, και σχεδιάστηκε με γνώμονα την αναγνωσιμότητα και την απλότητα, ζωτικής σημασίας για τους οδηγούς που πλοηγούνται σε στροφές υψηλής ταχύτητας. Το αποτέλεσμα ήταν ένα κομψό και απέριττο, σπορ και τολμηρό ρολόι  που μίλησε για την αγάπη της Heuer για το ντιζάιν στα μέσα του αιώνα, αλλά παραμένει διαχρονικό έξι δεκαετίες μετά.

    «Η TAG Heuer είχε πάντα στενή σχέση με το Χόλιγουντ, με τα ρολόγια μας να φοριούνται στους καρπούς των θρύλων της ασημένιας οθόνης κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, από τον Steve McQueen μέχρι τον δικό μας Ryan Gosling. Και το Carrera ήταν πάντα κάτι περισσότερο από ένα ρολόι – γεννημένο από την πίστα, είναι μια δήλωση τόλμης και περιπέτειας όσο και η επιτομή της κομψότητας. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο τρόπο για να γιορτάσω τα 60 του χρόνια από ό,τι με αυτήν την πρωτιά στον κόσμο: μια μίνι χολιγουντιανή υπερπαραγωγή που συνεργάζεται με τον καλύτερο σκηνοθέτη ταινιών δράσης στον κόσμο στον David Leitch, υπεύθυνο για στιγμιαία κλασικά έργα όπως ο John Wick και Το Bullet Train, με πρωταγωνιστή τον Ryan Gosling, όχι μόνο το εικονίδιο της A-list της ηλικίας του, αλλά κάποιος που πάντα φέρνει τη μέγιστη αφοσίωση και δημιουργικότητα σε κάθε έργο που ξεκινά, και αυτό δεν θα μπορούσε να ισχύει περισσότερο εδώ. Ορίστε για τα επόμενα 60», δήλωσε ο Frédéric Arnault.

    «Νομίζω ότι αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν το πόσο ατρόμητη και δημιουργικά ευέλικτη είναι η ομάδα της TAG Heuer. Αυτή η καμπάνια είναι πολύ διαφορετική όχι μόνο από όλα όσα έχουμε κάνει μαζί, αλλά νομίζω, από οτιδήποτε έχουν κάνει ποτέ στο παρελθόν. Δούλευα με τον David Leitch στο The Fall Guy και το απολάμβανα τόσο πολύ που τον ρώτησα ενώ γυρίζαμε μια σκηνή δράσης αν θα τον ενδιέφερε να συνεργαστεί στη νέα μου καμπάνια με το brand. Δεδομένου ότι η ταινία αφορούσε τη δημιουργία μιας ταινίας, θεωρήσαμε ότι ήταν λογικό η διαφήμιση να αφορά τη δημιουργία μιας διαφήμισης. Και [TAG Heuer] το έκαναν με τόση ευκολία και χαρά, που έκανε την εμπειρία μια διασκεδαστική και δημιουργική εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους. Ήταν εκπληκτικό να βλέπεις μια μάρκα πολυτελείας γνωστή για τόσο σοβαρές και έντεχνες καμπάνιες, ξαφνικά να αγκαλιάζει και να επιδεικνύει μια τόσο δυνατή αίσθηση του χιούμορ», δήλωσε, αντίστοιχα, ο Ryan Gosling, κατά την πρεμιέρα της ταινίας μικρού μήκους, πριν λίγες ημέρες.

    Διαβάστε επίσης:

    The Dolli At Acropolis: Νέος αέρας στο μέγαρο Καλλιμασιώτη δια χειρός Grecotel

    Stranger Things: Το υπέροχα περίεργο σπίτι του David Harbour και της Lily Allen’s στο Brooklyn



    ΣΧΟΛΙΑ