• Business

    Ξενοδοχεία ΛΑΜΨΑ: Το 2022 θα ανακτήσουμε το 80%-90% του 2019

    Ξενοδοχεία ΛΑΜΨΑ Χλόη Λασκαρίδη - Μεγάλη Βρετανία, King George, Athens Capital: Πήγαμε καλύτερα από το αναμενόμενο, το 2023 θα πιάσουμε τα νούμερα του 2019

    Χλόη Μαρία Λασκαρίδη


    Το 2022 τα ξενοδοχεία του Ομίλου Λάμψα θα πετύχουν την ανάκτηση του 80%-90% του τζίρου του 2019.

    Αυτό προβλέπουν πηγές της Λάμψα, σημειώνοντας, ωστόσο, πως το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς, ειδικά για την Αθήνα είναι υποτονικό.

    Ωστόσο, ήδη η ξενοδοχειακή αλυσίδα έχει ανακτήσει μεγάλο μέρος από τους χαμένους τζίρους του 2020.

    Στο 9μηνο τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 170%, σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι και τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη ανήλθαν στα 12,6 εκατ ευρώ από ζημίες 5,7 εκατ ευρώ το ίδιο διάστημα του 2020.

    Τα τρία ξενοδοχεία της Πλατείας Συντάγματος, τη Μεγάλη Βρεταννία, το King George και το Athens Capital MGallery, σύμφωνα με τις προβλέψεις για τη νέα χρονιά ο τζίρος τους θα διαμορφωθεί στο 80% με 85%, με τη φετινή χρονιά να κλείνει στο 60% σε σχέση πάντα με το 2019.

    Μάλιστα, οι πηγές της Λάμψα αναφέρουν ότι η κορυφαία ξενοδοχειακή αλυσίδα Accor «στηρίζει» το Athens Capital το ξεκίνημα του οποίου σε συνθήκες πανδημίας ήταν ιδιαίτερα καλό. Να σημειωθεί ότι το MGallery της Αθήνας –με 177 δωμάτια και σουίτες- είναι από τα το ακριβότερα της αλυσίδας Accor, και ο Όμιλος της ΛΑΜΨΑ επένδυσε στη δημιουργία του 25 εκατ. ευρώ.

    Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει στο κέντρο της Αθήνας και σύντομα θα ξεκινήσει νέο έργο στην οδό Ζαλοκώστα –σε κτίριο που ανήκε στον ΕΦΚΑ και για το οποίο ήταν ο πλειοδότης σε διαγωνισμό μακροχρόνιας παραχώρησης. Στο συγκεκριμένο κτίριο θα δημιουργηθούν πολυτελή διαμερίσματα- σουίτες.

    Σε ότι αφορά το resort του Ομίλου, το Sheraton της Ρόδου η εκτίμηση είναι ότι το 2022 θα ανακτήσει το 85% των επιδόσεων του 2019, ενώ φέτος κάλυψε το 50%.

    Δυνατά κινούνται τα δύο ξενοδοχεία στο Βελιγράδι το Hyatt Regency Belgrade και το Mercure Excelsior, καθώς η φετινή χρονιά κλείνει απώλειες περίπου 35% σε σχέση με το 2019 με τις εκτιμήσεις να θέλουν το 2022 ο τζίρος τους να πλησιάσει το 90%, σε σχέση πάντα με την προ πανδημίας χρονιά.

    Διαβάστε επίσης:

    Sebastien Βazin (Accor): Υποχρέωσή μας στις επόμενες γενιές η βιωσιμότητα-Γιατί δεν επενδύσαμε στη Μύκονο

    Τουρισμός: Το PCR τεστ και η μετάλλαξη «Ο» έβαλαν στον πάγο τις κρατήσεις για την Ελλάδα

    Η Καίτη Κουτσολιούτσου έσωσε το σαλέ του Πηλίου



    ΣΧΟΛΙΑ