ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε συζητήσεις για ένα deal άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων βρίσκεται η Walmart, για την εξαγορά της εταιρείας κατασκευής έξυπνων τηλεοράσεων Vizio, σύμφωνα με την WSJ.
Η αναφερόμενη τιμή προσφοράς είναι σχεδόν 30% υψηλότερη από το ανώτατο όριο αγοράς της Vizio των 1,54 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η συγκεκριμένη κίνηση, θα μπορούσε να ενισχύσει τις διαφημιστικές δραστηριότητες της Walmart και να της δώσει τον έλεγχο ενός μεγάλου ποσοστού στην αγορά των τηλεοράσεων των ΗΠΑ.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα της WSJ, οι συζητήσεις πραγματοποιούνται τη στιγμή που η Walmart, ο μεγαλύτερος retailer διεθνώς, προσθέτει νέους διαφημιστικούς χώρους στα καταστήματά του στις ΗΠΑ, αλλά και αξιοποιεί με τη μορφή διαφημιστικών υπηρεσιών προς τα brands, τον πολύ μεγάλο όγκο καταναλωτικών data που διαθέτει.
Η προσθήκη τηλεοράσεων Vizio θα μπορούσε να δώσει σε εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των JM Smucker και Kraft Heinz, περισσότερες οθόνες για να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε περισσότερους από 130 εκατομμύρια αγοραστές που επισκέπτονται τα 5.000 καταστήματα της Walmart στις ΗΠΑ κάθε εβδομάδα.
Μάλιστα, από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το νέο σχέδιο το 2021, η διαφημιστική επιχείρηση της Walmart στις ΗΠΑ, που ονομάζεται Connect, αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, δημιουργώντας πωλήσεις περίπου 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρσι, σύμφωνα με έκθεση της Insider Intelligence.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters το 2021, η Walmart θέλει έως το 2026 να δεκαπλασιάσει τα έσοδά της από τη διαφήμιση (τα οποία το 2020 εκτιμάται πως άγγιξαν το 1 δισ. δολάρια) και μέσα στο ίδιο διάστημα να καταστεί μια από τις κορυφαίες 10 διαφημιστικές πλατφόρμες στις ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας να κατακτήσει αυτό το στόχο, διέκοψε τις εξωτερικές της συνεργασίες σε αυτό το κομμάτι και δημιούργησε in-house το unit με την επωνυμία Walmart Media Group, που πλέον μετεξελίσσεται σε Walmart Connect.
Ο οικονομικός διευθυντής της Walmart ξεχώρισε τη Walmart Connect ως μία από τις ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, οι οποία θα αλλάξει τη σύνθεση της κατάστασης κερδών και ζημιών της Walmart τα επόμενα χρόνια, βασιζομένη στην πώληση διαφημίσεων και όχι τόσο στην πώληση καθημερινών βασικών ειδών.
Σημειώνεται ότι οι μετοχές της Vizio έκλεισαν με άνοδο 24,6% την Τρίτη, ενώ εκτοξευθήκαν για λίγο στο 36%, το υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2022.
Από την άλλη, οι μετοχές της Walmart υποχώρησαν περίπου 1%.
Διαβάστε επίσης:
Coca-Cola HBC: Εκτίναξη λειτουργικών κερδών στο 1,08 δισ. – Πρόταση για μέρισμα €0,93/μετοχή
Jeff Bezos: Ρευστοποίησε μετοχές της Amazon αξίας 4 δισ. δολαρίων σε μόλις 4 συνεδριάσεις