• Business

    Walmart: Έκλεισε το mega deal $2,3 δισ. για την εξαγορά της Vizio

    • NewsRoom
    John David Rainey

    John David Rainey, CEO Walmart (Πηγή: corporate.walmart.com)


    Στην εξαγορά του κατασκευαστή τηλεοράσεων Vizio συμφώνησε η Walmart, σε ένα mega deal, μέσω του οποίου η μεγαλύτερη αμερικανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ αναμένεται να αναπτύξει τις υψηλής κερδοφορίας διαφημιστικές δραστηριότητές της.

    Συγκεκριμένα, η Walmart πρότεινε να εξαγοράσει τη Vizio για 11,50 δολάρια ανά μετοχή, ποσό που αντιστοιχεί σε premium 47% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της μετοχής εταιρείας -στα 7,82 δολάρια- στις 12 Φεβρουαρίου, μια ημέρα πριν από την εμφάνιση αναφορών στον Τύπο σχετικά με το ενδεχόμενο συμφωνίας.

    Η μετοχή της Vizio σημείωνε άνοδο περίπου 15% στα 10,96 δολάρια στην προσυνεδρίαση της Τρίτης (20/2), ενώ η μετοχή της Walmart σημείωνε άνοδο 3%, αφού ανακοίνωσε επίσης τη μεγαλύτερη αύξηση μερίσματος σε περισσότερο από μια δεκαετία (9%).

    «Η φετινή αύξηση κατά 9% είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων δέκα και πλέον ετών και ένα σημάδι της εμπιστοσύνης μας στο δυναμικό και τις ταμειακές ροές μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος και οικονομικός διευθυντής της Walmart, John David Rainey.

    Οι στόχοι της Walmart

    Η προσθήκη τηλεοράσεων Vizio θα μπορούσε να δώσει σε εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των JM Smucker και Kraft Heinz, περισσότερες οθόνες για να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε περισσότερους από 130 εκατομμύρια αγοραστές που επισκέπτονται τα 5.000 καταστήματα της Walmart στις ΗΠΑ κάθε εβδομάδα.

    Μάλιστα, από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το νέο σχέδιο το 2021, η διαφημιστική επιχείρηση της Walmart στις ΗΠΑ, που ονομάζεται Connect, αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, δημιουργώντας πωλήσεις περίπου 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρσι, σύμφωνα με έκθεση της Insider Intelligence.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters το 2021, η Walmart θέλει έως το 2026 να δεκαπλασιάσει τα έσοδά της από τη διαφήμιση (τα οποία το 2020 εκτιμάται πως άγγιξαν το 1 δισ. δολάρια) και μέσα στο ίδιο διάστημα να καταστεί μια από τις κορυφαίες 10 διαφημιστικές πλατφόρμες στις ΗΠΑ.

    Στο πλαίσιο της προσπάθειας να κατακτήσει αυτό το στόχο, διέκοψε τις εξωτερικές της συνεργασίες σε αυτό το κομμάτι και δημιούργησε in-house το unit με την επωνυμία Walmart Media Group, που πλέον μετεξελίσσεται σε Walmart Connect.

    Ο οικονομικός διευθυντής της Walmart ξεχώρισε τη Walmart Connect ως μία από τις ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, οι οποία θα αλλάξει τη σύνθεση της κατάστασης κερδών και ζημιών της Walmart τα επόμενα χρόνια, βασιζομένη στην πώληση διαφημίσεων και όχι τόσο στην πώληση καθημερινών βασικών ειδών.

    Αύξηση των πωλήσεων

    Σημειώνεται ότι η Walmart ανέφερε αύξηση 3,9% στις συγκρίσιμες πωλήσεις, εξαιρουμένων των καυσίμων, για το δ’ τρίμηνο που έληξε στις 31 Ιανουαρίου, έναντι των εκτιμήσεων της LSEG για 2,91%.

    Παράλληλα, οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 23%.

    Τα προσαρμοσμένα κέρδη για το δ’  τρίμηνο ανήλθαν στα 1,80 δολάρια ανά μετοχή, έναντι των προσδοκιών για 1,65 δολάρια ανά μετοχή.

    Σύμφωνα με την Walmart, η εταιρεία αναμένει ότι οι ενοποιημένες καθαρές πωλήσεις το οικονομικό 2025 θα αυξηθούν μεταξύ 3% και 4%, αρκετά πιο πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών για άνοδο 3,4%.

    Διαβάστε επίσης: 

    Έλον Μασκ: Τηλεπαθητικά κίνησε ποντίκι υπολογιστή ο πρώτος ασθενής της Neuralink

    BriQ Properties: Αύξηση 9,2% στο χαρτοφυλάκιο ακινήτων – Γραφεία, logistics, ξενοδοχεία αξίας 149 εκατ. ευρώ

    Aνατροπή στην αγορά τροφίμων: Πώς το Ozempic αλλάζει τους κανόνες



    ΣΧΟΛΙΑ