• Business

    Vodafone TV: Πώς θα λειτουργεί η νέα πλατφόρμα – Όλες οι πληροφορίες

    Χάρης Μπρουμίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Vodafone Ελλάδος


    Με στόχο είναι να γίνει πρωτοπόρος στην αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών περιεχομένου και να προσελκύσει νέο κοινό, η Vodafone ξεκίνησε την εμπορική λειτουργία της καινούργιας της πλατφόρμας, η οποία λειτουργεί ανεξαρτήτως δικτύου και τεχνολογιών.

    «Όλοι μας θέλουμε πια να βλέπουμε το αγαπημένο μας περιεχόμενο όπου και όποτε επιθυμούμε, από οποιαδήποτε συσκευή, χωρίς περιορισμούς. Αναγνωρίζουμε αυτή την τάση και αλλάζουμε για πάντα την τηλεόραση στην Ελλάδα μέσα από μία σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου η οποία παρέχει απεριόριστες επιλογές και τεχνολογικές δυνατότητες, αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία, κάνοντας το Vodafone TV μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, Χάρης Μπρουμίδης, συνοψίζοντας τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας πλατφόρμας.

    Όπως είπε, το περιθώριο ανάπτυξης της υπηρεσίας είναι μεγάλο, καθώς σήμερα η διείσδυση στην Ελλάδα είναι στο 26% όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 57%. Κατά την εκτίμησή του μπορούμε να φθάσουμε συνολικά στο 1,5 εκατ. συνδρομητές από περίπου 1,1 εκατ. σήμερα.

    Αναλυτικότερα, η νέα πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ελεύθερα κανάλια και μέσα από τις εφαρμογές παρέχει στο ενιαίο περιβάλλον πρόσβαση σε όλο το online περιεχόμενο. Οι νέες συμφωνίες της Vodafone που εμπλουτίζουν το περιεχόμενο είναι με την Odeon, το national geographic+ και με την nick+ που φέρνει μία μεγάλη συλλογή nickelodeon που μπορεί κανείς να δει on demand (κατά παραγγελία).

    Αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται και η οποία είναι κοινή για όλο τον όμιλο της Vodafone (η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα που έχει λανσαριστεί η νέα πλατφόρμα έχει προηγηθεί η Πορτογαλία και η Νέα Ζηλανδία) δίνει τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων, μέσα από τον αποκωδικοποιητή και την κινητή εφαρμογή για smartphones και tablets (Αndroid/iOS) δύο μέλη της οικογένειας μπορούν να απολαμβάνουν ταυτόχρονα το Vodafone TV σε όποια συσκευή θέλουν, μέσα ή έξω από το σπίτι.

    Σύμφωνα με μελέτη της TruthBerries που επικαλέστηκαν τα στελέχη της Vodafone ο τρόπος παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου αλλάζει ριζικά. Οι έξυπνες συσκευές – οθόνες (smartphones, tablets) είναι πολλαπλάσιες πια από τον αριθμό των τηλεοπτικών δεκτών. Ένα μέσο σπίτι έχει κατά μέσο όρο 5,4 συσκευές, την ώρα που μπορεί να διαθέτει από καμία έως δύο τηλεοράσεις. Έτσι η κατανάλωση περιεχομένου γίνεται από πολλές συσκευές ή με βάσει την μελέτη της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας από 3,4 συσκευές κατά μέσον όρο.

    Ακόμη, με τη χρήση τεχνολογιών cloud παρέχεται η δυνατότητα επανάληψης έως και για μία εβδομάδα στα live προγράμματα και εγγραφής τηλεοπτικού περιεχομένου διάρκειας έως και 100 ωρών για διάστημα 90 ημερών. Το νέο Vodafone TV διαθέτει μεγάλο κατάλογο για offline παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου και χωρίς σύνδεση.

    Η νέα υπηρεσία της Vodafone διατίθεται είτε στα συνδυαστικά πακέτα Vodafone Home triple play (Tηλεφωνία, Internet, TV), είτε ξεχωριστά ως αυτοτελή υπηρεσία προς όλους, ανεξαρτήτως παρόχου, σε 4 προσφορές: Vodafone TV Family, Vodafone TV Entertainment pack + Sports, Vodafone TV Full και σε ειδική προσφορά για φοιτητές, Vodafone TV Entertainment pack. Η υπηρεσία συνδυάζεται επίσης με όλα τα πακέτα Vodafone Video Pass.

    Ο κ. Μπρουμίδης επανέλαβε και χθες την άποψή του για τη σταδιακή κατάργηση της αποκλειστικότητας του τηλεοπτικού περιεχομένου, θυμίζοντας την εμπορική συμφωνία που έχει συνάψει η Vodafone με τη Nova για το αθλητικό περιεχόμενο, σημειώνοντας πως οι συνδρομητές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε κάθε περιεχόμενο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε ότι δεν έχει κάνει κάποια σχετική συζήτηση με τον ΟΤΕ, για το δικό του αποκλειστικό περιεχόμενο, ωστόσο, δεν το απέκλεισε για το μέλλον. Ρωτήθηκε ακόμη για το αν επηρεάζεται η τηλεοπτική πλατφόρμα της Vodafone από το γεγονός ότι η Forthnet – Nova έχει απωλέσει αγώνες από το ελληνικό πρωτάθλημα. Όπως είπε η τηλεοπτική πλατφόρμα της Vodafone δεν βασίζεται μόνον στο αθλητικό περιεχόμενο, ενώ πρόσθεσε ότι αναμένεται με ενδιαφέρον πως θα επηρεαστεί η ίδια η Nova.

    Για τη διαδικασία πώλησης της Forthnet, στην οποία η Vodafone συμμετέχει ως ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με τη Wind, σημείωσε ότι ολοκληρώνεται ο νομικός και οικονομικός έλεγχος και στη συνέχεια θα αποφασιστούν τα επόμενα βήματα.



    ΣΧΟΛΙΑ