• Business

    Τι ετοιμάζουν Netflix και Carrefour για να αυξηθούν οι συνδρομητές

    • Bloomberg

    Greg Peters, CEO Netflix (αριστερά) και Alexandre Bompard, CEO Carrefour, (δεξιά)


    Netflix και Carrefour συζητούν μια από κοινού συνεργασία σε ένα πιλοτικό project στη Γαλλία, με στόχο η αμερικανική εταιρεία, ειδικευμένη στην παροχή συνδρομητικών διαδικτυακών τηλεοπτικών υπηρεσιών, να αποκτήσει περισσότερους πελάτες στo φθηνότερο συνδρομητικό της πρόγραμμα.

    Σύμφωνα με το Bloomberg, ο νέος σχεδιασμός θα γίνει με βάση ένα μοντέλο που χρησιμοποιείται από την Amazon.com για την ενίσχυση των streaming πελατών της.

    Στους πελάτες στο Μπορντό και τη Ρουέν θα προσφέρεται η τυπική συνδρομή Netflix, η οποία υποστηρίζεται από διαφημίσεις για 5,99  ευρώ (6,52 δολάρια) το μήνα σε ένα πακέτο που περιλαμβάνει επίσης έκπτωση 10% σε προϊόντα σούπερ μάρκετ με την επωνυμία Carrefour και δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 60 ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωση των δύο εταιρειών.

    Εάν αρκετοί χρήστες εγγραφούν στο πιλοτικό πρόγραμμα, η γαλλική Carrefour ενημερώνει ότι θα επεκτείνει την προσφορά στους πελάτες της σε ολόκληρη τη Γαλλία.

    Την ίδια στιγμή, το Netflix αναζητά τρόπους για να προωθήσει το χαμηλότερης τιμής πρόγραμμά του, το οποίο ξεκίνησε το 2022 και έφτασε τα 15 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως από τον Νοέμβριο.

    Μάλιστα, η Amazon με το Amazon Prime Video ακολούθησε παρόμοια τακτική, κερδίζοντας χρήστες στην υπηρεσία streaming, προσφέροντάς το ως μέρος του πακέτου για την υπηρεσία ταχείας παράδοσης Prime.

    «Χάρη σε αυτή τη συνεργασία, ελπίζουμε να κάνουμε τις σειρές, τις ταινίες και τα παιχνίδια μας ακόμα πιο προσιτά σε νέο κοινό», δήλωσε ο Laurent Uguen, διευθυντής πωλήσεων του Netflix.

    Υπενθυμίζεται ότι τον Οκτώβριο του 2013, η Netflix ανακοίνωσε άλμα 11% στη μετοχή της, καθώς ο γίγαντας του streaming κατέγραψε μια εντυπωσιακή αύξηση συνδρομητών στο τελευταίο τρίμηνο.

    Ειδικότερα, ανακοίνωσε πως πρόσθεσε 8,76 εκατ. συνδρομητές κατά τη διάρκεια του τριμήνου, έναντι 5,49 εκατ. που ανέμεναν οι αναλυτές.

    Σημειώνεται ότι οι πλατφόρμες streaming στην προσπάθειά τους να αυξήσουν την κερδοφορία, έχουν προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών κατά σχεδόν 25%, σε μια προσπάθεια να διευρύνουν τα περιθώρια κέρδους τους, ενώ παράλληλα ενισχύουν τις δωρεάν υπηρεσίες τους με τη προσθήκη διαφημίσεων.

    Διαβάστε επίσης: 

    Friedman (Nasdaq): «Πανδημία» $3 τρισ. το οικονομικό έγκλημα – Πώς θα την καταπολεμήσουμε

    Έλον Μασκ: Γιορτάζει το πρώτο βίντεο του Mega-star «MrBeast» στο X

    Vodafone: Mega Deal $1,5 δισ. με την Microsoft – Τι σχεδιάζουν οι δύο κολοσσοί



    ΣΧΟΛΙΑ