• Business

    Σταϊκούρας: Η επένδυση στην κατασκευή έργων υποδομής δημιουργεί ένα πάγιο εθνικό κεφάλαιο

    Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας

    Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας


    «Τις τελευταίες δεκαετίες ο τεχνικός – κατασκευαστικός κλάδος πρωταγωνιστεί στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του συνόλου των υποδομών και μεταφορών της χώρας», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, στην εκδήλωση παρουσίασης του επετειακού λευκώματος: «200 Χρόνια Ελλάδα – 200 Χρόνια Εθνικές Υποδομές» της Πανελλήνιας Ένωσης Συνδέσμων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΠΕΣΕΔΕ).

    Ο κ. Σταϊκούρας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, επεσήμανε τη συμβολή των έργων υποδομής στην οικονομία και την κοινωνία υπογραμμίζοντας ότι:

    «Η επένδυση στην κατασκευή έργων υποδομής δημιουργεί ένα πάγιο εθνικό κεφάλαιο, δίνει πολλαπλάσια απόδοση στην οικονομική ανάπτυξη και προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής σε όλους τους πολίτες».

    Ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε στα σημαντικότερα έργα υποδομών που βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά και σε αυτά που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες, με τη συνεισφορά των υποδομών στη δημιουργία του Εθνικού Εισοδήματος να εκτιμάται στα 180 δισ. ευρώ, σωρευτικά, από το 2000.

    «Έχουν προγραμματιστεί, από το 2019, έργα που ξεπερνούν τα 15 δισ. ευρώ. Πολλά από αυτά έχουν παραδοθεί, ενώ πολλά ακόμη, μικρά και μεγάλα, βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια υλοποίησης, αξιοποιώντας εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, με τη συμβολή και του ιδιωτικού τομέα, μέσω των παραχωρήσεων και των Συμβάσεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Αυτή η υλοποίηση του αναπτυξιακού σχεδίου για την Ελλάδα του 2030, απαιτεί σκληρή δουλειά, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα», πρόσθεσε.

    Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε:

    «Με τον Χρήστο Σταϊκούρα, από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τα καθήκοντά μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε δύο πράγματα. Το πρώτο είναι η διατήρηση και η διαρκής συντήρηση των υποδομών. Διότι τα τεχνικά έργα έχουν μια περίοδο ζωής, δεν λειτουργούν για άπειρο χρόνο. Το δεύτερο είναι η κλιματική κρίση και σε αυτό μας προσγείωσε ο «Daniel» και ο «Elias».

    Αντιγράφοντας τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, θα πω κι εγώ ότι «δεν μου αρέσει η λέξη όραμα, προτιμώ τη λέξη σχέδιο». Αυτή τη στιγμή ετοιμάζουμε ένα σχέδιο, που στη νέα πραγματικότητα που ανοίγεται μπροστά μας, θα μπορέσει το ΥΠΥΜΕ να σταθεί κοντά στον πολίτη. Και είναι πολύ θετικό που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε αυτή τη νέα πραγματικότητα με την καθοδήγηση του Χρήστου Σταϊκούρα, ο οποίος ξέρει πάρα πολύ καλά την οικονομική πραγματικότητα της χώρας.

    Μαζί βάζουμε σε προτεραιότητα τα εμβληματικά έργα υποδομής αλλά και τα μικρότερα και παράλληλα, θα στηρίξουμε και τις μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις αναθεωρώντας τις προτεραιότητες και θέτοντας τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, ώστε να διατηρήσουμε ισορροπίες και στην αγορά και στα έργα.

    Είμαι αισιόδοξος ότι αυτός ο τόπος έκανε και θα κάνει πολύ μεγάλα άλματα. Και σε αυτό έχουν συμβάλει άνθρωποι όπως εσείς, Έλληνες μηχανικοί και επιχειρηματίες με μικρές, μεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσεις».

    Διαβάστε επίσης:

    Βρούτσης: Πλήρως ανακαινισμένο, σύγχρονο και λειτουργικό το κλειστό προπονητήριο στίβου του ΟΑΚΑ

    Βορίδης: Ο πρωθυπουργός απάντησε απολύτως πειστικά στη συκοφαντία και τα ψεύδη για τα Τέμπη

    Ένοχη η Ρούλα Πισπιρίγκου – Ισόβια κάθειρξη για τη δολοφονία της 9χρονης Τζωρτζίνας



    ΣΧΟΛΙΑ