Ναυτιλία

Βαγγέλης Μαρινάκης: Τα επόμενα σχέδια του εφοπλιστή στην αγορά των containerships

  • Εριέττα Κομνηνού
Μαρινάκης

Βαγγέλης Μαρινάκης, εφοπλιστής


Διερευνητικές επαφές με ναυπηγεία της Nοτίου Κορέας και της Κίνας πραγματοποιεί, σύμφωνα με πληροφορίες ο ισχυρός εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, με στόχο την ισχυροποίηση της θέσης του στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι το ενδιαφέρον του πλοιοκτήτη επικεντρώνεται σε νεότευκτα containerships χωρητικότητας 12,500 teu και στα σχέδια του περιλαμβάνεται η κατασκευή τουλάχιστον έξι νέων πλοίων, με option για περισσότερα. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η παραγγελία θα αφορά συμβατικά πλοία, ωστόσο, θα υπάρχει η δυνατότητα μετατροπής τους σε πλοία διπλού καυσίμου αργότερα.

Οι συζητήσεις μεταξύ του ομίλου Capital του κ. Μαρινάκη και των εκπροσώπων των ναυπηγείων βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, ενώ πηγές προσκείμενες στα ναυπηγεία επισημαίνουν ότι λόγω του ξεσπάσματος του κοροναϊού επιβραδύνθηκαν οι εξελίξεις και η οριστικοποίηση της συμφωνίας.

Η Capital Product Partners διαθέτει στόλο με 14 boxships και ένα φορτηγό πλοίο capesize.

Ο CEO της εταιρείας, Τζέρι Καλογηράτος κατά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων της εταιρείας στις αρχές Φεβρουαρίου, επισήμανε ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2019 η CPP ολοκλήρωσε μία σημαντική εξαγορά τριών containerships χωρητικότητας 10,000 TEU, κίνηση που αναμένεται να αυξήσει σημαντικά την προς διανομή ταμειακή ροή ανά μετοχή.

Μέσω της συγκεκριμένης κίνησης η ναυτιλιακή αύξησε το μέγεθος του στόλου της κατά περίπου 30% και επεκτάθηκε στον ελκυστικό, όπως τον χαρακτήρισε, τομέα των containerships Neo-Panamax, διαφοροποιώντας παράλληλα την πελατειακή της βάση με την προσθήκη της Hapag-Lloyd.

Σημειώνεται ότι η CPP διαθέτει ρευστότητα για τη χρηματοδότηση της περαιτέρω ανάπτυξης της, ενώ, όπως επισήμανε πρόσφατα στους αναλυτές η διοίκηση της, θα συνεχίσει να αναζητά ευκαιρίες και στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων κατά το 2020.

 


ΣΧΟΛΙΑ