Ναυτιλία

Θ. Αγγελόπουλος: Η συμφωνία με την Vitol κατέρρευσε, αλλά η Metrostar βρήκε τη λύση

αγγελοπουλος-αγγελοπουλου

Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη και Θοδωρής Αγγελόπουλος


Σε συμφωνία με την Teekay Tankers κατέληξε η ελληνική ναυτιλιακή Metrostar Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Θεόδωρου Αγγελόπουλου, για τη ναύλωση των δύο νεότευκτων τάνκερ LR2 της, λίγο μετά την κατάρρευση της προηγούμενης συμφωνίας που είχε επιτευχθεί με την Vitol για τα δύο πλοία.

Η συμφωνία με τη Vitol για τη ναύλωση των πλοίων, που θα ονομάζονται Prostar και Prosky, ήταν της τάξεως των 20.000 δολαρίων ημερησίως για ναύλωση 24 μηνών, ενώ η νέα συμφωνία με την Teekay είναι επίσης για 24 μήνες, αλλά με ελαφρώς υψηλότερη τιμή, στα 20.500 δολάρια ημερησίως.

Οι ναυλώσεις των πλοίων θα ενεργοποιηθούν με την παράδοση των πλοίων από τα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding, που αναμένεται στις αρχές του 2019. Τα εν λόγω πλοία αφορούν σε οψιόν τις οποίες ενεργοποίησε η Metrostar μετά από την παραγγελία δύο πλοίων aframax το 2017. Εκείνα τα δύο aframaxes, τα Crudemed και Crudesun (αμφότερα κατασκευής 2018), απασχολούνται σήμερα στο pool V8.

Η κατασκευή των δύο αυτών πλοίων φέρεται να στοίχισε στη Metrostar περί τα 42 με 43 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα, και η σημερινή τους αξία υπολογίζεται στα ίδια επίπεδα, όπως αναφέρει το TradeWinds.

Με τις παραγγελίες των τεσσάρων πλοίων στα ναυπηγεία Daehan, η Metrostar ουσιαστικά επέστρεψε στη ναυτιλιακή σκηνή, αφού είχε πουλήσει συνολικά 22 πλοία από το 2014 ως το 2017. Η τελευταία φορά που είχε παραγγείλει πλοία ήταν το 2015, όταν είχε παραγγείλει οκτώ VLCCs στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries, έναντι πάνω από 92 εκατ. δολαρίων για το καθένα, όμως τα πούλησε πριν τα παραλάβει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Φίλιππος και Αντώνης Λαιμός: Εντυπωσιακή κίνηση από την Enesel στην εκπνοή του 2018

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Προχωρά η αναδιάρθρωση της Aegean Marine. Η βελτιωμένη προσφορά της Mercuria

MH ΧΑΣΕΤΕ:  Ν. Μαρτίνος: Η επικερδής κίνηση της Thenamaris


ΣΧΟΛΙΑ