• Ναυτιλία

    Η ελληνική ναυτιλιακή που είδε τον στόλο της να αποδεκατίζεται μέσα σε τρία χρόνια

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Το τελευταίο μεγάλο πλοίο της πούλησε η χαμηλών τόνων ελληνική ναυτιλιακή Niriis Shipping, με επικεφαλής τους Παντελή και Δημήτρη Γούση.

    Σύμφωνα με ναυλομεσίτες σε Ελλάδα και ΗΠΑ, η Niriis συμφώνησε με κινεζική εταιρεία για την πώληση του πλοίου Navalis (χωρητικότητας 73.100 dwt, κατασκευής 1998) έναντι ποσού ύψους 6,1 έως 6,5 εκατ. δολαρίων περίπου. Η εταιρεία είχε αγοράσει το πλοίο αυτό τον Αύγουστο του 2015 από την Enterprises Shipping & Trading του Βίκτωρα Ρέστη, μαζί με το αδελφό του πλοίο Bonavento, έναντι 9,4 εκατ. δολαρίων.
    Η
    Niriis, που δραστηριοποιείται στη Μεσόγειο, τη Μαύρη Θάλασσα και την Ευρώπη, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2013 και το 2016 έφτασε να διαχειρίζεται πέντε πλοία, όμως έκτοτε ο στόλος της έχει συρρικνωθεί. Το 2016 πούλησε για scrap το πλοίο Camogli Glory (χωρητικότητας 8.000 dwt, κατασκευής 1982), ενώ την ίδια χρονιά πούλησε και το Fortunatos (χωρητικότητας 6.100 dwt, κατασκευής 2007), που πλέον ονομάζεται Sfax.

    Τον Νοέμβριο του 2017 η Niriis πούλησε και το πλοίο Bonavento στην εταιρεία Combined Group Rocks από το Κουβέιτ, η οποία το μετονόμασε σε Moshtaraka 3, ενώ τώρα ήταν η σειρά του Navalis να εγκαταλείψει τον στόλο της.

    Το μοναδικό εναπομείναν πλοίο της εταιρείας, το Benedito (χωρητικότητας 13.500 dwt, κατασκευής 2009) εμφανίζεται στην Equasis να βρίσκεται υπό διαχείριση και ιδιοκτησία άλλης εταιρείας και με διαφορετικό όνομα από την 1η Φεβρουαρίου, σύμφωνα με το TradeWinds.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Μία ελληνική και μία αμερικανική ναυτιλιακή εξαγόρασαν πλοία της Toisa

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Μ. Μποδούρογλου: Συμφωνία ναύλωσης σε συμφέρουσα τιμή από την Allseas

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Έλληνας εφοπλιστής πούλησε παλαιό τάνκερ σε τιμή έκπληξη



    ΣΧΟΛΙΑ