• Ναυτιλία

    Σπ. Πολέμης: Νέα εταιρία και νέες παραγγελίες στα σχέδια του εφοπλιστή

    Σπύρος Πολέμης, εφοπλιστής Polembros Shipping

    Σπύρος Πολέμης, εφοπλιστής Polembros Shipping


    Ένας ακόμη εφοπλιστής προχωρά στο διαχωρισμό του στόλου του, αποφασίζοντας να μεταφέρει τα φορτηγά πλοία που έχει στην κατοχή του σε άλλη εταιρία. Ο λόγος για το Σπύρο Πολέμη, ο οποίος δημιούργησε, σύμφωνα με πληροφορίες, την Polembros Bulkers, που θα δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην αγορά ξηρού φορτίου.

    Ωστόσο, στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του πλοιοκτήτη θα παραμείνει ο κλάδος των δεξαμενόπλοιων, καθώς στα επόμενα πλάνα του περιλαμβάνεται η εκκίνηση νέου ναυπηγικού προγράμματος για την ισχυροποίση του στόλου της Polembros Shipping.

    Μετά τη ίδρυση της νέας εταιρίας, στόχος είναι να μεταφερθούν σε αυτήν τα εννέα φορτηγά πλοία που περιλαμβάνονται στο στόλο του κ. Πολέμη και βρίσκονται στο νερό, καθώς και όσα αποφασίσει να αγοράσει μελλοντικά.

    Όπως επισημαίνουν παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς, αρκετοί εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στην αγορά ξηρού φορτίου, επιλέγουν να ιδρύσουν ξεχωριστές εταιρίες για τους στόλους φορτηγών πλοίων, σε μία περίοδο που ο συγκεκριμένος κλάδος βρίσκεται σε ανάκαμψη.

    Το πρώτο πλοίο που βρέθηκε κάτω από την ομπρέλα της Polembros Bulkers τον περασμένο μήνα, είναι το χωρητικότητας 28,400-dwt πλοίο Parana Warrior ( πρώην Northern Light, κατασκευής 2007), το οποίο εξαγοράστηκε από του Ιάπωνες ιδιοκτήτες του έναντι 7,6 εκατ. δολ.

    Η επόμενη προσθήκη στο στόλο ξηρού φορτίου θα είναι το χωρητικότητας 80,400-dwt πλοίο Samos Warrior (κατασκευής 2011), το οποίο η Polembros Shipping απέκτησε πέρυσι.

    Ο στόλος της ναυτιλιακής περιλαμβάνει ακόμη ένα post-panamax, ένα capesize και πέντε newcastlemaxes. Τα πέντε τελευταία έχουν ημερομηνίες κατασκευής 2013 και 2014 και είναι ναυλωμένα στην  Oldendorff Carriers. Όταν λήξουν οι συμβάσεις τους την επόμενη χρονιά, θα μεταφερθούν και αυτά στην Polembros Bulkers, αναφέρει το tradewinds.

    Οι κινήσεις στα τάνκερ

    Η Polembros έχει στο νερό 12 δεξαμενόπλοια, όλα τύπου aframax και suezmax, μέσης ηλικίας έξι ετών. Νωρίτερα φέτος, η εταιρία πούλησε για scrap το τελευταίο VLCC του στόλου της, το χωρητικότητας 300,000-dwt Greek Warrior (κατασκευής 2000).

    Με δηλώσεις του στο tradewinds, ο managing director της Polembros Shipping Γιώργος Βακιρτζής, επισημαίνει ότι η εταιρία εξετάζει τις επιλογές της για την παραγγελία νεότευκτων. Ωστόσο, δεν αποκάλυψε ούτε τον τύπο των πλοίων ούτε τα ναυπηγεία με τα οποία συζητά.

    Σημειώνεται ότι οι τιμές στα νεότευκτα δεξαμενόπλοια έχουν αυξηθεί κατά τους τελευταίους μήνες, ωστόσο, παραμένουν σε ελκυστικά επίπεδα για αρκετούς Έλληνες πλοιοκτήτες που προχωρούν σε νέες παραγγελίες.

    Το τελευταίο ναυπηγικό πρόγραμμα της Polembros ολοκληρώθηκε το 2017, με την παραλαβή τεσσάρων suezmaxes από το ναυπηγείο Gunsan των Hyundai Heavy Industries.

    tanker ναυτιλία

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέες κινήσεις στην αγορά των MR2 για την Benetech και την Unibros

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Οι πέντε συμφωνίες της Star Bulk με τους πιστωτές της

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Γιατί η Ivy Shipping πουλά τώρα δύο από τα πλοία της

     



    ΣΧΟΛΙΑ