Ναυτιλία

Νέες κινήσεις στην αγορά των MR2 για την Benetech και την Unibros


Δύο ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, η Benetech της οποίας ηγούνται οι Γιώργος και Βασίλης Μιχαήλ και η Unibros Shipping Corp συμφερόντων του Κοσμά Μακρυγεώργου, εκμεταλλεύονται την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην αγορά των MR tankers αυξάνοντας την έκταση του στόλου τους στον συγκεκριμένο τομέα.

Όσον αφορά την Benetech, επιβεβαίωσε μέσω της ιστοσελίδας πως αγόρασε το δεξαμενόπλοιο Star Express (χωρητικότητας 45.838-dwt και κατασκευής 2005 στα ναυπηγεία Shin Kurushima Dockyard). Το πλοίο μετονομάσθηκε σε Rose Μ.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, το πλοίο είχε βγει προς πώληση από την προηγούμενη εταιρεία του, την MOL, για 11 εκατ. δολάρια.

Ο κ. Βασίλης Μιχαήλ, Deputy Managing director της Benetech Shipping

Σύμφωνα με την Clarksons, οι τιμές των μεταχειρισμένων MR2 με ηλικία τα 10-12 χρόνια βρίσκονται στο χαμηλότερο επίπεδο της τελευταίας εξαετίας, γεγονός που «βοηθάει» εταιρείες όπως Benetech να προχωρήσουν σε εξαγορές.

Αυτή είναι η πρώτη αγορά της ναυτιλιακής εταιρείας στον τομέα των MR2 από το 2016 όταν και απέκτησε το δεξαμενόπλοιο Arsos M (χωρητικότητας 45.737-dwt και κατασκευής 2004).

Υπενθυμίζεται πως η Benetech αποφάσισε να επενδύσει ακόμη περισσότερο και στον τομέα των LR1 καθώς στις αρχές του έτους εξαγόρασε το tanker Advance Victoria (χωρητικότητας 74.995-dwt και κατασκευής 2006 στα ναυπηγεία Minami Nippon).

Η ναυτιλιακή αγόρασε το LR1 δεξαμενόπλοιο από την ιαπωνική εταιρεία ΜOL, έναντι 13,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αυτή ήταν η δεύτερη κίνηση της εταιρείας σε ένα χρόνο. Τον Απρίλιο του 2017,  η Benetech είχε αγοράσει, για 17 εκατομμύρια δολάρια, το αδελφό πλοίο του Advance Victoria, το Georgia M (χωρητικότητας 74.998-dwt και κατασκευής 2007 στα ναυπηγεία Minami Nippon -ex. Fortune Victoria-). Η κίνηση αυτή ήταν η πρώτη της ναυτιλιακής στον τομέα του LR1, όπως αναφέρει το tradewinds.

Ο στόλος της Benetech με την εξαγορά αυτή θα φτάσει τα 11 πλοία.

Όσον αφορά την Unibros, εταιρεία με έδρα τον Πειραιά, επιβεβαίωσε πως αγόρασε το tanker μεταφοράς παραγώγων  πετρελαίου Cape Bird (χωρητικότητας 35.070-dwt και κατασκευής 2003 στις γιάρδες Hyundai Mipo Dockyard). Το πλοίο μετονομάστηκε σε Tornado.

Το ποσό που έδωσε η Unibros για την εξαγορά του tanker δεν έχει γνωστοποιηθεί, με ναυλομεσίτες όμως να αναφέρουν πως το πρώην πλοίο της γερμανικής Konig & Cie πουλήθηκε έναντι 8,3 εκατ. δολαρίων.

To Tornado είναι το πέμπτο μεταχειρισμένο product tanker που αποκτά η Unibros από τον Δεκέμβριο του 2016, γεγονός που την καθιστά μία από την πιο ενεργές εταιρείες στον συγκεκριμένο τομέα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Κούστας: Πώς η Danaos γλίτωσε χρέη ύψους 550 εκατ. δολαρίων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αέρας ανανέωσης για Alpha Gas, Pantheon Tankers και Alpha Bulkers. Οι νέες παραγγελίες

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Clarksons: Στο «σφυρί» βγαίνουν σήμερα έξι νεότευκτα πλοία της Toisa



ΣΧΟΛΙΑ