• Ναυτιλία

    Σεμίραμις Παληού: Δύο ακόμη συμφωνίες με υπερδιπλάσια ναύλα για την Diana Shipping

    OceanPal: Θεαματική πρεμιέρα για τη μετοχή της θυγατρικής της Diana Shipping στο Nasdaq

    Σεμίραμις Παληού, CEO Diana Shipping και Προέδρος του ΔΣ της HELMEPA


    Με δύο νέες συμφωνίες που της εξασφαλίζουν υπερδιπλάσια ναύλα, η ναυτιλιακή Diana Shipping συμφερόντων της οικογένειας Παληού, συνεχίζει να επωφελείται από την εκτίναξη της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου.

    Συγκεκριμένα, η εταιρεία έκλεισε συμφωνία με την Olam International Limited, με έδρα τη Σιγκαπούρη, για την ναύλωση του capesize P. S. Palios, με ημερήσια ναύλα 26.500 δολάρια ημερησίως, μείον 4,75% προμήθειες σε τρίτους, για χρονική περίοδο από τις 6 Ιουνίου 2021 έως μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου 2022, με δυνατότητα επέκτασης μέχρι τις 15 Απριλίου 2022.

    Το πλοίο, χωρητικότητας 179,134 dwt, κατασκευής 2013, ήταν πριν ναυλωμένο στην C Transport Maritime, με έδρα τη Βερμούδα, έναντι 12.050 δολαρίων ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.

    Η δεύτερη συμφωνία αφορά στην ναύλωση του kamsarmax Maia στην Viterra Chartering με έδρα το Ρότερνταμ, με ημερήσια ναύλα 25.000 δολάρια μείον 5% προμήθεια προς τρίτους και αφορά χρονική περίοδο από τις 10 Ιουνίου 2021 έως την 1η Μαΐου 2022, με δυνατότητα επέκτασης του χρόνου μέχρι τις 30 Ιουνίου 2022.

    Το χωρητικότητας 82,193 dwt φορτηγό πλοίο, κατασκευής 2009, είναι ναυλωμένο στην Aquavita International από τις 31 Ιανουαρίου 2020, έναντι 11.200 δολαρίων ημερησίως, μείον 5% προμήθειες προς τρίτους.

    Η Diana Shipping εκτιμά ότι θα εξασφαλίσει από τις δύο αυτές κινήσεις ακαθάριστα έσοδα 14,62 εκατ. δολαρίων, με βάση την ελάχιστη χρονική περίοδο ναύλωσης.

    Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία στις 16 Μαρτίου υπέγραψε συμφωνία για τη πώληση του χωρητικότητας 73,500 dwt panamax Naias, κατασκευής 2006, έναντι 11,25 εκατ. δολαρίων χωρίς τις προμήθειες.

    Η τιμή θεωρείται συμφέρουσα, καθώς σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του συγκεκριμένου πλοίου εκτιμάται στα 9,61 εκατ. δολάρια, ενώ κατά την Maritime Strategies International η αποτίμηση του υπολογίζεται στα 8,5 με 9,7 εκατ. δολάρια.

    Η παράδοση του πλοίου θα γίνει το αργότερο μέχρι τις 30 Ιουλίου 2021.

    Mετά την ολοκλήρωση της πώλησης του panamax Naias, ο στόλος της ναυτιλιακής θα αποτελείται από 36 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου(4 Newcastlemax, 12 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 10 Panamax), μέσης ηλικίας 10,29 ετών.

    Διαβάστε ακόμα:



    ΣΧΟΛΙΑ