• Ναυτιλία

    Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλεντής): Δημιουργία νέας ναυτιλιακής εταιρείας και κέρδη 2,8 εκατ. δολαρίων στο δεύτερο τρίμηνο

    Βαλέντιος Βαλεντής, Pyxis Tankers

    Βαλέντιος Βαλεντής, Pyxis Tankers


    Η Pyxis Tankers του Βαλέντιου Βαλεντή επεκτείνεται στον τομέα χύδην ξηρού φορτίου με ίδρυση κοινοπραξίας.

    Η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία Pyxis Tankers γνωστοποίησε ότι το διοικητικό της συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα μια επένδυση μετοχικού κεφαλαίου 6,8 εκατομμυρίων δολαρίων σε μια νεοσύστατη εταιρεία, η οποία συμφώνησε να αποκτήσει ένα ιαπωνικής κατασκευής ultramax 63.520 dwt του 2016 από μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος.

    Η Pyxis Tankers θα κατέχει στην νέα εταιρεία το 60%, με τον Βαλέντιο Βαλεντής να κατέχει το υπόλοιπο 40%. Το πλοίο που δεν κατονομάζεται κοστίζει περίπου 28,5 εκατομμύρια δολάρια.

    Η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται τέσσερα σύγχρονα οικολογικά MR, δήλωσε ότι αναμένει να χρηματοδοτήσει τη συμφωνία, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Αυγούστου, μέσω ενός πενταετούς δανείου 19 εκατομμυρίων δολαρίων. Η διαχείριση της νέας προσθήκης θα γίνεται από την Konkar Shipping Services που είναι συνδεδεμένη με τον Βαλέντιο Βαλεντή.

    Η Pyxis Tankers Inc., ανακοίνωσε και τα μη ελεγμένα αποτελέσματά της για τις περιόδους τριών και έξι μηνών που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2023.

    Για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2023, τα καθαρά έσοδα ήταν 9,5 εκατομμύρια δολάρια. Για την ίδια περίοδο, τα έσοδα από το ισοδύναμο χρονοναύλωσης ήταν 8,6 εκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μείωση περίπου 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 23,7%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2022, όταν διαχειρίζονταν περισσότερα πλοία.

    Το καθαρό εισόδημα που αναλογεί στους κοινούς μετόχους για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ήταν 2,8 εκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μείωση κατά 1,8 εκατομμύρια δολάρια από καθαρά έσοδα 4,6 εκατομμυρίων δολαρίων τη συγκρίσιμη περίοδο του 2022.

    Για το δεύτερο τρίμηνο του 2023, τα καθαρά έσοδα ανά μετοχή ήταν 0,25 δολάρια και 0,23 δολάρια, μειωμένα σε σύγκριση με το καθαρό εισόδημα ανά μετοχή των 0,43 δολαρίων και 0,38 δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2022.

    Το προσαρμοσμένο EBITDA για τους τρεις μήνες που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ήταν 5,2 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο αντιπροσωπεύει μείωση 2 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη συγκρίσιμη περίοδο το 2022.

    Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, είπε:

    «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε σταθερά αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό μας τρίμηνο του 2023 με έσοδα, καθαρά 9,5 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους 2,8 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα ευνοϊκά θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς έχουν υποστηριχθεί από τα συνεχιζόμενα χαμηλά αποθέματα πολλών προϊόντων και, το πιο σημαντικό, ο αντίκτυπος του πολέμου στην Ουκρανία οδήγησε σε περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των ευκαιριών, καθώς και τον επαναπροσδιορισμό των εμπορικών ροών από μικρότερες αποστάσεις σε μεγαλύτερες αποστάσεις με αποτέλεσμα την επέκταση των θαλάσσιων φορτίων σε τόνο μίλια, μειώνοντας έτσι τη διαθέσιμη χωρητικότητα. Κατά συνέπεια, η δραστηριότητα ναύλωσης για τα δεξαμενόπλοια προϊόντων παραμένει υγιής και οι αξίες του ενεργητικού υψηλές, αντικατοπτρίζοντας ένα βιώσιμο και εποικοδομητικό περιβάλλον για τον κλάδο.

    Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης του 14χρονου δεξαμενόπλοιου μας τον Μάρτιο του 2023 σε σχετικά υψηλή ιστορική τιμή σε σύγκριση με τις τιμές πώλησης παρόμοιων πλοίων, τώρα κατέχουμε και διαχειριζόμαστε τέσσερα σύγχρονα Eco-efficient MR. Για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2023, η ημερήσια τιμή TCE για αυτά τα πλοία αυξήθηκε κατά 18,6% στα 24.980 δολάρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. Αν και αναμένουμε ότι το καλοκαίρι θα είναι ένα εποχικά πιο ήπιο περιβάλλον ναύλωσης, οι κρατήσεις μας παραμένουν ισχυρές.

    Από τις 26 Ιουλίου 2023, το 55% των διαθέσιμων ημερών στο τρίτο τρίμηνο του 2023 για τα MR μας είχε κρατηθεί με εκτιμώμενο μέσο TCE 27.800 δολάρια ανά σκάφος. Τρία από τα δεξαμενόπλοιά μας βρίσκονται επί του παρόντος σε βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις και ένα στην αγορά spot. Αναμένουμε να διατηρήσουμε με σύνεση τη μικτή στρατηγική μας για την απασχόληση”.

    Διαβάστε επίσης:

    Dorian LPG (Τζον Χατζηπατέρας): Προβλέπονται έσοδα 130 εκατ. δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο

    Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλεντής): Κέρδη 23 σεντς ανά μετοχή παρά την μείωση εσόδων

    CMA-CGM: Μείωση εσόδων κατά 36,9%



    ΣΧΟΛΙΑ