• Ναυτιλία

    Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλεντής): Κέρδη 8 εκατ. δολ. από πώληση ενός τάνκερ και έσοδα 9,2 εκατ. δολ. από ναυλώσεις

    Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pyxis Tankers

    Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pyxis Tankers


    Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers Inc. του εφοπλιστή Βαλέντιου Βαλεντή είχε στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους καθαρά έσοδα 11,6 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Τα έσοδα από τις ναυλώσεις ήταν 9,2 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση κατά περίπου 5,4 εκατομμύρια δολάρια ή 139% από το συγκρίσιμο τρίμηνο του 2022.

    Για το πρώτο τρίμηνο του 2023, τα καθαρά έσοδα ανά μετοχή ήταν 0,81 δολάρια και το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ήταν 4,2 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο αντιπροσώπευε μια αύξηση 4,9 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο το 2022.

    Επισημαίνεται ότι στις 23 Μαρτίου 2023, η εταιρεία πούλησε το παλαιότερο τάνκερ της, το «Pyxis Malou» που κατασκευάστηκε το 2009, έναντι 24,8 εκατομμυρίων δολαρίων. Το κέρδος από την πώληση του σκάφους ήταν 8 εκατομμύρια δολάρια.

    Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, σχολίασε:

    «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ισχυρή ανάπτυξη στα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου οικονομικού τριμήνου του 2023 με καθαρά έσοδα, 11,6 εκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη που θα αποδοθούν στους μετόχους 8,7 εκατομμύρια δολάρια. Η ανθεκτική οικονομική δραστηριότητα, παρά τις πιέσεις της ύφεσης, και η αυξανόμενη κινητικότητα σε πολλά μέρη του κόσμου έχουν οδηγήσει σε σταθερή ζήτηση για καύσιμα μεταφορών. Τα ευνοϊκά θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς έχουν υποστηριχθεί από τα χαμηλά αποθέματα πολλών προϊόντων και, πιο σημαντικό, ο αντίκτυπος του πολέμου στην Ουκρανία οδήγησε σε συνεχή αναδιάρθρωση της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των ευκαιριών arbitrage, καθώς και στον αναπροσανατολισμό των εμπορικών ροών από μικρότερες αποστάσεις σε μεγαλύτερες αποστάσεις με αποτέλεσμα την επέκταση των θαλάσσιων φορτίων σε τόνο μίλια, μειώνοντας έτσι τη διαθέσιμη χωρητικότητα. Κατά συνέπεια, η δραστηριότητα ναύλωσης για δεξαμενόπλοια προϊόντων παραμένει ισχυρή και οι αξίες του ενεργητικού σε υψηλά επίπεδα, αντανακλώντας την προσδοκία για θετικές προοπτικές για τον κλάδο.

    Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης του 14χρονου δεξαμενόπλοίου μας σε ιστορικά υψηλή τιμή τον Μάρτιο, τώρα διαθέτουμε και λειτουργούμε τέσσερα σύγχρονα Eco-efficient MR’s. Κατά τη διάρκεια των τριών μηνών που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023, ο ημερήσιος ναύλος TCE υπερδιπλασιάστηκε στα 23.508 δολάρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. Η θετική δυναμική συνεχίστηκε την άνοιξη του 2023, υποδεικνύοντας άλλο ένα σταθερό έτος. Από τις 11 Μαΐου 2023, το 70% των διαθέσιμων ημερών στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 για τα MR μας είχε κρατηθεί με εκτιμώμενο μέσο TCE 29.160 δολάρια ανά σκάφος. Ενώ όλα τα πλοία μας βρίσκονται επί του παρόντος σε βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις, αναμένουμε να συνεχίσουμε με σύνεση τη μικτή στρατηγική ναύλωσης χρονοναύλωσης και ταχυδρομικών ταξιδιών».

    Διαβάστε επίσης:

    Danaos Corporation (Γιάννης Κούστας): Υψηλή ρευστότητα 731 εκατ. δολαρίων και κέρδη 145,3 εκατ. δολαρίων – Ναυπηγεί έξι πλοία

    Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Μειωμένα κέρδη, παραλαβή νεότευκτου και κατασκευή άλλων οκτώ πλοίων κοντέινερ



    ΣΧΟΛΙΑ