• Ναυτιλία

    Pyxis Tankers: Πούλησε δύο πλοία με κέρδος 3,1 εκατ. δολάρια

    Βαλέντιος (Έντι) Βαλεντής, Pyxis Tankers

    Βαλέντιος (Έντι) Βαλεντής, Pyxis Tankers


    Η Pyxis Tankers Inc., η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία του Βαλέντιου Βαλεντή, ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τις πωλήσεις των πλοίων Northsea Alpha και Northsea Beta.

    Πρόκειται για δύο δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 8.600 dwt που κατασκευάστηκαν το 2010, με συνολική τιμή πώλησης 8,9 εκατομμυρίων δολαρίων. Μετά την αποπληρωμή του τραπεζικού χρέους και των σχετικών δαπανών συναλλαγής, η εταιρεία εισέπραξε συνολικά καθαρά έσοδα περίπου 3,1 εκατομμυρίων δολαρίων. Η πώληση αυτών των μη βασικών περιουσιακών στοιχείων θα βελτιώσει τη ρευστότητά της εταιρείας και θα μειώσει τα ανεξόφλητα δάνεια.

    Ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pyxis Tankers, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

    «Από την αρχή του έτους, το περιβάλλον ναύλωσης παρέμεινε σχετικά σταθερό παρά την αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα διύλισης πετρελαίου, καθώς τα χαμηλά αποθέματα περιόρισαν τις ροές φορτίου σε κάποιο βαθμό. Ας ελπίσουμε ότι, η αύξηση της παραγωγής αργού πετρελαίου καθώς προχωρά το έτος σε συνδυασμό με την ισχυρή απόδοση των διυλιστηρίων και τη ζήτηση τονομιλίων θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη παγκόσμια εμπορική δραστηριότητα και καλύτερες τιμές ναύλωσης. Ωστόσο, ο αντίκτυπος από τα γεγονότα της περασμένης εβδομάδας στην Ανατολική Ευρώπη έχει αυξήσει περαιτέρω την αβεβαιότητα με πολλούς τρόπους. Από τις 2 Μαρτίου 2022, τα MR μας είχαν ναυλωθεί με πάνω από 14.300 δολάρια την ημέρα για το 75% των διαθέσιμων ημερών του 1ου τριμήνου 2022. Τον Φεβρουάριο, το Pyxis Epsilon αντιμετώπισε ένα μικρό ατύχημα στο λιμάνι εκφόρτωσης του και κατά συνέπεια θα υποστεί περίπου 45 ημέρες εκτός ναύλωσης, συμπεριλαμβανομένων των επισκευών του σκάφους. Δεν υπήρξαν τραυματισμοί ούτε ρύπανση. Μετά τις ασφαλιστικές αξιώσεις, υπολογίζουμε το συνολικό κόστος μετρητών για την εταιρεία σε περίπου 0,5 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Το δεξαμενόπλοιο που κατασκευάστηκε το 2015 θα πρέπει να επιστρέψει σε εμπορική υπηρεσία αργότερα αυτόν τον μήνα».

    Διαβάστε επίσης:

    Ναυπηγούνται 561 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    Πού κατευθύνονται τα σούπερ γιοτ των Ρώσων δισεκατομμυριούχων



    ΣΧΟΛΙΑ