Η Capital Maritime & Trading, συμφερόντων του Ευάγγελου Μαρινάκη, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε δύο ακόμη νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη νοτιοκορεατική HD Hyundai Mipo.

Τα δύο πλοία μεταφοράς κοντέινερ είναι χωρητικότητας 2.800 teu και ανακοινώθηκαν πρόσφατα από την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering.

1

Η HD KSOE τοποθετεί την τιμή ναυπήγησης τους στα 156,4 δισεκατομμύρια KRW (114 εκατομμύρια δολάρια) ή 57 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο.

Η παραγγελία των δύο πλοίων της Capital ανεβάζει τον αριθμό των πλοίων Chittagongmax χωρητικότητας 2.800 teu στα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo σε 10, μετά από οκτώ νεότευκτα πλοία που έγιναν τον Απρίλιο με αναφερόμενη τιμή 55 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.

Η HD Hyundai Mipo έχει προγραμματίσει να παραδώσει τη σειρά των 2.800 teu το 2027.

Διαβάστε επίσης:

Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Ναυπηγεί δύο πλοία μεταφοράς κοντέινερ

Dynagas LNG (Γιώργος Προκοπίου): Μέρισμα 0,5625 δολαρίων

Drewry: Συνεχίστηκε κατά 3% η πτώση στις τιμές στη διακίνηση κοντέινερ