ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
“Διανύουμε μια δεκαετία γεμάτη εκπλήξεις, γεγονός που αποδεικνύει την εγγενή αβεβαιότητα του κλάδου μας”, υπογράμμισε στο συνέδριο της Capital Link, ο εφοπλιστής Νίκος Π. Τσάκος.
Στη συνέχεια είπε:
“Όλοι μας προσπαθούμε να πάμε στην επόμενη μέρα μετά τις τόσες αλλαγές. Προσφέρουμε μια υπηρεσία η οποία τυχαίνει να αξιολογείται ακριβότερα τη συγκεκριμένη περίοδο. Φυσικά, θα προτιμούσα μια πιο αργή αγορά σε ειρηνικό περιβάλλον.
Σε περιβάλλον κερδοσκοπίας, καλό είναι να αποφεύγονται οι πολλές νέες παραγγελίες. Τα πλοία χτίζονται για μια διάρκεια ζωής 20 με 25 ετών, επομένως μπορούμε ακόμη να εκμεταλλευτούμε την ποιότητα της προηγούμενης γενιάς”.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η άρνηση των αγροτών για συνάντηση με Μητσοτάκη και τα αιτήματα που στέλνουν
- Νίκος Μάντζαρης (Green Tank): Αποκλίνουμε πλήρως από την τροχιά του ΕΣΕΚ – Στα 15 εκατ. τόνοι οι εκπομπές ηλεκτροπαραγωγής
- Νίκος Χασαπόπουλος: Ρώτησα ευθέως αν θα ρίξει την κυβέρνηση
- Κοντογεώργης στο mononews: H αποχή των αγροτών απ’ το διάλογο δεν είναι παραγωγική