• Ναυτιλία

    Νίκος Μουνδρέας: Οι νέες κινήσεις της NGM Energy στα τάνκερ και στο ξηρό φορτίο

    Νίκος Μουνδρέας, εφοπλιστής

    Νίκος Μουνδρέας, εφοπλιστής


    Στην πώληση του τάνκερ που είχε μπει στη “μαύρη” λίστα των ΗΠΑ καθώς πραγματοποιούσε συναλλαγές με πετρέλαιο της Βενεζουέλας, προχώρησε, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η ναυτιλιακή NGM Energy, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέα.

    Στο εβδομαδιαίο τους report, η Seasure Shipbroking και η Advanced Shipping & Trading αναφέρουν ότι η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 309,200 dwt τάνκερ VLCC Voyager I που κατασκευάστηκε το 2003 στο ναυπηγείο Samsung, σε αγοραστές από τη Μέση Ανατολή.

    Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε στα 24,2 εκατ. δολάρια.

    Στο μεταξύ, η NGM Moundreas παρέλαβε φέτος το καλοκαίρι το χωρητικότητας 156,500 dwt νεότευκτο τάνκερ suezmax Bella Ciao, το οποίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο New Times Shipbuilding και ξεκίνησε με αυτό συνεργασία με την Navig8.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή τοποθέτησε το δεξαμενόπλοιο της στο pool Suez8 της Navig8.

    To pool Suez8 διαχειρίζεται 17 πλοία, κατασκευής μεταξύ 2001 και 2020 και τα διαθέτει στη spot αγορά.

    Κινήσεις στην αγορά ξηρού φορτίου

    Την τελευταία εβδομάδα, ναυλομεσιτικές πηγές συνδέουν την εταιρεία της οικογένειας Μουνδρέα με την εξαγορά δύο μεταχειρισμένων bulkers.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 181,458 dwt, Pacific Endurance, το οποίο κατασκευάστηκε το 2011 στην Ιαπωνία ανήκε στην ιαπωνική εταιρεία Keishin Kaiun και πουλήθηκε στην τιμή των 19,1 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με την Lion Shipbrokers Limited, και το χωρητικότητας 172,424 dwt  Mineral Antwerpen, που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Daewoo της Νοτίου Κορέας.

    Το τελευταίο ανήκε στην ταϊβανέζικη Sincere Navigation και άλλαξε χέρια στην τιμή των 10 εκατ. δολαρίων.

    Η NGM Moundreas δεν έχει επιβεβαιώσει τις εξαγορές.

    Η προηγούμενη κίνηση της εταιρείας στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων ήταν τον περασμένο Ιούλιο, όταν απέκτησε το χωρητικότητας 180,100 dwt φορτηγό πλοίο Cape Leonidas, κατασκευής 2010.

    Σύμφωνα με την VesselsValue, το πλοίο ανήκε πριν στο στόλο της Alma Maritime, του εφοπλιστή Σταμάτη Μόλαρη και άλλαξε χέρια στην τιμή των 18,4 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Epic, και αποτελεί το νεότερο σε ηλικία από τα 8 capesize που περιλαμβάνει ο στόλος της οικογένειας Μουνδρέα.

    Αν και φέτος οι κινήσεις της εταιρείας στις αγοραπωλησίες πλοίων είναι περιορισμένες, όπως ισχύει και για τις περισσότερες ναυτιλιακές, το 2019 ήταν αρκετά δραστήρια στη second hand αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue,  η NGM Energy εξαγόρασε οκτώ μεταχειρισμένα πλοία, συνολικής αξίας 143 εκατ. δολαρίων.

    Μέχρι το τέλος του 2019, ο στόλος της εταιρείας αποτελούνταν από 28 πλοία, εκ των οποίων 18 τάνκερ και 10 φορτηγά πλοία.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ