• Business

    Ψηφίζει Ελλάδα η Koch: Ναύλωσε πλοία των Ν. Τσάκου και Στ. Μόλαρη

    Σταμάτης Μόλαρης Empire Bulkers

    Σταμάτης Μόλαρης, επικεφαλής Empire Bulkers


    Πλοία από ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες επέλεξε να ναυλώσει η ναυτιλιακή εταιρεία Koch, που συνεχίζει να κινείται δυναμικά στην αγορά των τάνκερ.

    Ειδικότερα, η Koch, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, ναύλωσε το πλοίο Hercules 1 (χωρητικότητας 299.000 dwt, κατασκευής 2017) της ναυτιλιακής Tsakos Energy Navigation, συμφερόντων του Νικόλα Τσάκου), για 12 με 18 μήνες, χωρίς να ανακοινωθεί το οικονομικό μέρος της συμφωνίας. Πάντως, οι αναλυτές της αγοράς τοποθετούν μία ναύλωση τάνκερ τέτοιας κατηγορίας μεταξύ 28.000 και 29.000 δολαρίων ημερησίως.

    Σημειώνεται ότι η Tsakos Energy Navigation (TEN) είχε ανακοινώσει στις αρχές του μήνα τη ναύλωση του Hercules 1 από μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία, όμως δεν είναι διευκρινίσει ποια ήταν αυτή. Να υπενθυμίσουμε ακόμα ότι η εταιρεία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου 2016, τα οποία δείχνουν μείωση των κερδών της, αλλά μικρότερη από αυτήν που αναμενόταν.

    Παράλληλα, η Koch ναύλωσε και το πλοίο Suez Fuzeyya (χωρητικότητας 158.000 dwt, κατασκευής 2011) για 12 μήνες έναντι 18.000 δολαρίων ημερησίως. Πρόκειται για ένα από τα τέσσερα suezmaxes της Alma Maritime (συμφερόντων του Σταμάτη Μόλαρη) που είχαν αρχικά ναυλωθεί από την Sanko Steamship έναντι 35.400 δολαρίων ημερησίως, όμως η συμφωνία ακυρώθηκε το 2011 με ευθύνη της τελευταίας, η οποία και κατέβαλε μεγάλη αποζημίωση αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στην Alma.

    Εξάλλου, σύμφωνα με πηγές η Koch έχει επίσης ναυλώσει ένα ακόμα πλοίο ελληνικής εταιρείας, το Suez George (χωρητικότητας 158.000 dwt, κατασκευής 2011) της Empire Navigation, επίσης έναντι 18.000 δολαρίων ημερησίως.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Κούστας: Η προθεσμία της 1ης Απριλίου πλησιάζει για την Danaos – Θα πάρει παράταση του waiver;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λ. Παπατρύφων: Η win-win συμφωνία με τον Fredriksen και τα επόμενα σχέδιά του

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Fredriksen δείχνει το δρόμο: Έρχονται κι άλλες μαζικές εξαγορές πλοίων στο ξηρό φορτίο;



    ΣΧΟΛΙΑ