• Ναυτιλία

    Νέες ναυπηγήσεις από Τσάκο – Χατζηπατέρα

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

    Παναγιώτης Τσάκος – Γιάννης Χατζηπατέρας


    Στην αγορά των containerships με δύο νέες παραγγελίες επιστρέφει ο όμιλος Τσάκου.

    Ειδικότερα η Tsakos Shipping & Trading, η private εταιρεία του ομίλου, συμφώνησε με τα ναυπηγεία της Hyundai Mipo της Νοτίου Κορέας για τη ναυπήγησης δύο containerships χωρητικότητας 2.800 teu το καθένα έναντι 37,2 εκατ. δολαρίων ανά πλοίο, με προγραμματισμένη παράδοση μέσα στο 2023.

    Στα ναυπηγεία επιστρέφει και η Dorian LPG του Γιάννη Χατζηπατέρα, αφού τα ναυπηγεία της Kawasaki στην Ιαπωνία, ανέλαβαν να κατασκευάσουν ένα LPG carrier χωρητικότητας 84.000 cbm για παράδοση, επίσης το 2023.

    Ο τομέας των ναυπηγήσεων γενικά κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα την προηγούμενη εβδομάδα, σύμφωνα με την αναφορά της Allied Shipbroking. Ειδικά στις αγορές των bulk carriers και των δεξαμενόπλοιων, όπου η σύγκριση των τιμών με την αγορά μεταχειρισμένων, γέρνει αυτή τη περίοδο την «ζυγαριά», προς την second hand.

    Αντίθετα η δυναμική που εμφανίζει εδώ και ένα χρόνο περίπου η αγορά των containerships ωθεί τις ναυτιλιακές εταιρείες σε «ράλι’ νέων ναυπηγήσεων, resales αλλά και αγορών από την second hand market.

    Η αγορά

    Μέσα στη χρονιά είναι αρκετά τα ονόματα του ελληνικού εφοπλισμού που έκλεισαν συμφωνίες με ναυπηγεία για την κατασκευή πλοίων. Για παράδειγμα ο όμιλος Αγγελικούση με τέσσερα σούπερ δεξαμενόπλοια μεταφορικής ικανότητας 300.000 αργού το καθένα.

    Σε νέες ναυπηγήσεις προχώρησε και η Thenamaris του Νικόλα Μαρτίνου για λογαριασμό της οποίας θα κατασκευαστούν τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου (MR) καθώς και δύο bulk carriers.

    Στα πλοία μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων επένδυσε o όμιλος Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη, ενώ στα containerships , τέσσερα συνολικά, επενδύσει η Chart World συμφερόντων του Λου Κολλάκη.

    Στα LPG επένδυσε η Evalend Shipping του Κρίτωνα Λεντούδη, η οποία συμφώνησε με νοτιοκορεάτικη γιάρδα για την κατασκευή τριών LPG carriers, ενώ για λογιαριασμό της Enesel συμφερόντων Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού θα ναυπηγηθούν τέσσερα δεξαμενόπλοια.

    Διαβάστε επίσης:

    -Μαρία Αγγελικούση: Δύο νέα LNG carriers στον στόλο της Maran Gas

    -Costamare: Στα 125,72 εκατ. ευρώ τα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο του 2021

    -Νικόλας Πατέρας: Κέρδος 130% από την πώληση δύο feeder για την Contships

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ