• Ναυτιλία

    Νικόλας Πατέρας: Κέρδος 130% από την πώληση δύο feeder για την Contships

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Πατέρας

    Νικόλας Πατέρας, επικεφαλής Contships Management


    Η κατακόρυφη άνοδος των ναύλων στα containerships έχει οδηγήσει σε ράλι αγορών και νέων ναυπηγήσεων τους μεγάλους liners, με την ιταλοελβετική MSC να κυριαρχεί και τους Έλληνες πλοιοκτήτες να εκμεταλλεύονται τις συνθήκες της αγοράς, όπως παραδοσιακά κάνουν, και να αποκομίζουν μεγάλα κέρδη.

    Τελευταίος, στο «γαϊτανάκι» των πωλήσεων μπήκε και ο Νικόλας Πατέρας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει μια εταιρεία, την Contships, η οποία θεωρείται ηγέτης στην αγορά των μικρών (feeder) containerships.

    Ειδικότερα ο σύμφωνα με ναυλομεσίτες η Contships πούλησε στην Mediterranean Shipping Co τα μεταφορικής δυνατότητας 1.096 teu το καθένα και ναυπήγησης 2003 Contship Gem και Contship Hub έναντι 14 εκατ. δολαρίων. Με αυτή την κίνηση ο Έλληνας εφοπλιστής αποκόμισε κέρδος ύψους 8 εκατ. δολαρίων, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της Vessels Value είχε αγοράσει τα δύο πλοίο το 2016 έναντι 6 εκατ. δολαρίων.

    Σημειώνεται ότι τα δύο πλοία ήταν ήδη ναυλωμένα στην MSC. Παράλληλα δύο ακόμα πλοία της Contships είναι ναυλομένα στον ιταλοελβετικό ναυτιλιακό κολοσσό MSC και στην ισραηλινή ΖΙΜ. Πρόκειται για τα χωρητικότητας 1.100 teu Contship New, ναυπήγησης 2007 το οποίο ναυλώθηκε στα 16.000 δολάρια την ημέρα και το χωρητικότητας 1.096 teu Contship Fox, ναυπήγησης  2009 που ναυλώθηκε  στη ΖΙΜ έναντι 15.500 την ημέρα.

    Παράλληλα η εταιρεία συμφερόντων Νικόλα Πατέρα, εκτός από την πώληση των μεγαλύτερων σε ηλικία πλοίων του στόλου του προχωρά και σε νέες αγορές.

    Σύμφωνα με πληροφορίες αγόρασε το χωρητικότητας 966 teu «Vega Omikron» ναυπήγησης  2005 σε τιμή που δεν έγινε γνωστή.  H Contships που ιδρύθηκε το 2015 διαχειρίζεται σήμερα ένα στόλο από 41 containerships με χωρητικότητα που κυμαίνεται, περίπου, στα 1.000 teu ανά πλοίο.

    Από την κατακόρυφη αύξηση των ναύλων τους τελευταίους έχουν αποκομίσει υψηλά κέρδη πολλοί Έλληνες εφοπλιστές, πουλώντας σε υψηλές τιμές, ενώ είχαν αγοράσει χαμηλά.

    Από την άλλη πλευρά, η MSC που για πρώτη φορά, εδώ και δεκαετίες, βρίσκεται κυριολεκτικά μια ανάσα από το να ξεπεράσει την Maersk και να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία containerships στο κόσμο, μέσα στο 2021 έχει προχωρήσει σε αγορές 40 πλοίων.

    Διαβάστε επίσης:

    -Aπογειώθηκαν οι νέες παραγγελίες για containerships μέσα στο 2021 – Η ελληνική παρουσία

    -Έλληνες εφοπλιστές: Αγοραπωλησίες πλοίων αξίας 1,65 δισ. δολαρίων τον Μάιο

    -Ναυτιλία βλέπουν George Soros και Michael Burry

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ