• Ναυτιλία

    Μαρτίνος-Πολέμης-Μόλαρης: Γιατί κρατήθηκαν τα πλοία τους σε λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου

    • NewsRoom
    Ν. Μαρτίνος, Στ. Μόλαρης, Αδ. Πολέμης

    Ν. Μαρτίνος, Στ. Μόλαρης, Αδ. Πολέμης


    Τα πλοία τριών Ελλήνων εφοπλιστών κρατήθηκαν σε λιμάνια του Ηνωμένου Βασιλείου τον περασμένο μήνα, λόγω παραλείψεων που εντοπίστηκαν κατά την διάρκεια λιμενικών ελέγχων.

    Όπως αναφέρει δημοσίευμα του tradewinds, το χωρητικότητας 62,700 dwt ultramax Seabee, κατασκευής 2015, που ανήκει στην Thenamaris, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου κρατήθηκε στο λιμάνι του Immingham στις 5 Αυγούστου 2023, σύμφωνα με την Υπηρεσία Ναυτιλίας και Ακτοφυλακής του Ηνωμένου Βασιλείου (MCA).

    Οι επιθεωρητές του λιμενικού εντόπισαν 15 ελλείψεις κατά τον έλεγχο του πλοίου στο συγκεκριμένα λιμάνι, μία εκ των οποίων σχετίζονταν με τον Διεθνή Κώδικα Διαχείρισης Ασφάλειας (ISM), με αποτέλεσμα να κρατηθεί από τις αρχές.

    Ωστόσο, τρεις ημέρες αργότερα, το πλοίο με σημαία Μάλτας απελευθερώθηκε.

    Ανάλογο περιστατικό συνέβη στο ίδιο λιμάνι με πλοίο της New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 79,500 dwt bulker New Excellence (κατασκευής 2014), με σημαία Λιβερίας, στο οποίο διαπιστώθηκε επίσης ότι υπήρχαν 15 ελλείψεις, τρεις από τις οποίες λέγεται ότι αρκούσαν για να κρατηθεί το πλοίο.

    Μεταξύ άλλων οι επιθεωρητές είπαν ότι διαπίστωσαν πως υπήρχε «έλλειψη εκπαίδευσης» κατά την αξιολόγηση του πληρώματος στην εκτέλεση ασκήσεων πυρκαγιάς.

    Το πλοίο τελικά απελευθερώθηκε στις 26 Αυγούστου 2023.

    Αντίστοιχα, το χωρητικότητας 34,400 dwt Aphrodite M (κατασκευής 2011) κρατήθηκε στο λιμάνι του Immingham στις 24 Αυγούστου 2023, όταν εντοπίστηκε με 18 ελλείψεις, τρεις από τις οποίες κρίθηκαν σοβαρές.

    Ωστόσο το πλοίο που ανήκει στην Empire Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Σταμάτη Μόλαρη ανταποκρίθηκε άμεσα και προχώρησε στις απαραίτητες κινήσεις με αποτέλεσμα να απελευθερωθεί στις 27Αυγούστου, σύμφωνα με την MCA.

    Διαβάστε ακόμη:

    Dorian LPG: Εξτρά μπόνους και μετοχές για τον Γιάννη Χατζηπατέρα και τα στελέχη του

    Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλέντης): Επένδυση 6,80 εκατ. δολαρίων για το πλοίο «Konkar Ormi»

    Στην αντεπίθεση η Performance Shipping: Κακό το ιστορικό του Γιώργου Οικονόμου – Θα αποφασίσουν οι μέτοχοι



    ΣΧΟΛΙΑ