• Ναυτιλία

    Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν ξοδέψει 1 δισ. δολ. για containerships. Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές


    Μπορεί οι περισσότεροι Έλληνες εφοπλιστές να δραστηριοποιούνται στα τάνκερ και στην αγορά ξηρού φορτίου, ωστόσο, ισχυρή είναι η παρουσία τους και στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που επιμελήθηκε για το mononews.gr η πλατφόρμα VesselsValue, από τις αρχές του 2018 οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές έχουν ξοδέψει συνολικά 1,023 δισ. δολ. για εξαγορές containership τόσο νεότευκτων όσο και μεταχειρισμένων. Ειδικότερα, στην αγορά second hand τις περισσότερες αγορές έχει πραγματοποιήσει η Navios Maritime Containers, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου. Πρόκειται για την εταιρία που ίδρυσε η ισχυρή πλοιοκτήτρια το 2017 και μέσα σε ένα χρόνο έχει αποκτήσει στόλο 26 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρία έχει εξαγοράσει φέτος 8 μεταχειρισμένα πλοία συνολικής αξίας 321,9 εκατ. δολ.

    Πηγή: VesselsValue

    Ακολουθεί η Costamare, του εφοπλιστή Κ. Κωνσταντακόπουλου, που έχει αποκτήσει φέτος 4 containerships μεταχειρισμένα έναντι 66,1 εκατ. δολ., ενώ έχει παραγγείλει και άλλα πέντε νεότευκτα αξίας 425 εκατ. δολ. Συνολικά είναι ο εφοπλιστής που έχει διαθέσει τα περισσότερα κεφάλαια για την ανανέωση του στόλου του.

    Κεφάλαια 30,5 εκατ. δολ. για εξαγορές 4 containerships μεταχειρισμένων διέθεσε η εταιρία Contships, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Πατέρα. Ακολούθησε η Poseidon Containers, του Γιώργου Γιουρούκου που εξαγόρασε δόυ πλοία αξίας 22 εκατ. δολ. και η Conbulk Shipping, του Δημήτρη Δαλακούρα.

    Πηγή: VesselsValue

    Όσον αφορά τις νέες παραγγελίες, εκτός από την Costamare, ισχυρή είναι και η παρουσία της Cape Shipping, συμφερόντων της Τζένης Ανδριανοπούλου (κόρη του Ανδρέα Ανδριανόπουλου και της Φιφής Γιανναγά) . Η πλοιοκτήτρια που δραστηριοποιούνταν κατά κύριο λόγο στην αγορά ξηρού φορτίου, από το 2013 έχει στρέψει το ενδιαφέρον και στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρία της έχει παραγγείλει φέτος 4 πλοία, συνολικής αξίας 115 εκατ. δολ.

    Πατέρας
    Νικόλας Πατέρας, επικεφαλής Contships Management

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πώς οι εφοπλιστές Αγγελικούσης και Κυριακού αιφνιδίασαν την αγορά των VLCC

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποια ελληνική ναυτιλιακή πούλησε και το τελευταίο από τα παλιά της πλοία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Αδ. Λαιμός: Στο σφυρί πλοίο της Diamlemos. Το μυστήριο με τον αγοραστή

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ