• Ναυτιλία

    Γιώργος Πατέρας (ΝΕΕ): Ανέφικτος στόχος η κατάργηση του άνθρακα έως το 2050

    Γιώργος Δ. Πατέρας, πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (ΝΕΕ) - Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος

    Γιώργος Δ. Πατέρας, πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (ΝΕΕ)


    Ο Γιώργος Πατέρας, πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, σε ομιλία του στο ναυτιλιακό συνέδριο που διοργάνωσε η Αδελφότητα Υδραίων στην Ύδρα, επισήμανε ότι η κατάργηση του άνθρακα εως το 2050 στην ναυτιλία αποτελεί έναν ανέφικτο στόχο συμφωνα με τα σημερινά δεδομένα και τόνισε ότι ακόμη και αν η ναυτιλία και η βιομηχανια εξαλείψουν τις εκπομπές αερίων η ατμόσφαιρα δεν θα απαλλαγεί από τις επιβλαβείς χημικές ενώσεις.

    Πρόσθεσε επίσης ότι τα εναλλακτικά καύσιμα αμμωνία, μεθανόλη και άλλα όπως το υδρογόνο τα οποία δεν είναι ασφαλή στην χρήση τους και η παραγωγή τους απαιτούν μεγάλες ποσότητες ενέργειας και μέσα σε αυτή την αβεβαιότητα, ο πλοιοκτήτης δεν γνωρίζει τι ειδους πλοίο να κατασκευάσει και βρίσκεται μπροστά σε μεγάλα διλήμματα.

    Ο πρόεδρος της Αδελφότητας Υδραίων, Γιάννης Σαχίνης, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι πολλοί υπουργοί ναυτικών ηταν Υδραίοι και ότι ο αειμνηστος Παύλος Κουντουριώτης πρόεδρος της Ελλάδος και ήρωας των βαλκανικών πολέμων υπήρξε μαζί με τον εφοπλιστή Γκίκα Κουλούρα οι εμπνευστές της ίδρυσης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών το 1916.

    Εξάλλου, ο πρόεδρος του συνεδρίου, Γιώργος Α. Τσαβλίρης σχολιάζοντας τον τίτλο του συνεδρίου stayconfused αναφέρθηκε στην πολυπλοκότητα των κανονισμών που προκαλούν την σύγχυση και αβεβαιότητα για το μέλλον.

    Ένας εκ των ομιλητών, ήταν και ο Πάνος Ζαχαριάδης, της Atlantic Bulkcarriers, ο οποίος αμφισβήτησε το οικολογικό πλεονέκτημα του LNG ως καύσιμο γιατί εκλύει τεράστιες ποσότητες μεθανίου στην ατμόσφαιρα 25 φορές περισσότερο σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα και υπογράμμισε ότι τα εναλλακτικά καύσιμα όπως το υδρογόνο μεθανόλη και αμμωνία με τον ένα ή άλλο τρόπο παράγονται από το φυσικό αέριο και η παραγωγή τους προκαλούν επιβλαβή αέρια για το περιβάλλον.

    Διαβάστε επίσης:

    Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλέντης): Επένδυση 6,80 εκατ. δολαρίων για το πλοίο «Konkar Ormi»

    Στην αντεπίθεση η Performance Shipping: Κακό το ιστορικό του Γιώργου Οικονόμου – Θα αποφασίσουν οι μέτοχοι

    Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Ένωσης Μαρινών Ελλάδας και Ένωσης Λιμένων Ελλάδας



    ΣΧΟΛΙΑ