Ο Γιώργος Αγγελόπουλος, γιος του Κωνσταντίνου Π. Αγγελόπουλου και αδελφός του Παναγιώτη Κ. Αγγελόπουλου πριν λίγες ημέρες ανέλαβε πρόεδρος στην Hellenic National Committee του Αμερικανικού Νηογνώμονα – ABS (American Bureau of Shipping).

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος διαδέχθηκε στην επιτροπή του ABS, τον επί 21 έτη, πρόεδρο Πήτερ Γ. Λιβανό, ο οποίος τόνισε κατά την διάρκεια της τελετής διαδοχής:

1

“Η ασφάλεια ήταν πάντα ένας σκοπός που ήταν κοντά στην καρδιά μου και το να μπορώ να συνεργαστώ με τόσο πολλούς ηγέτες της ελληνικής ναυτιλίας για την προώθηση της ασφάλειας στον κλάδο μας ήταν τιμή μου. Εύχομαι στον διάδοχό μου και στο ABS Committee να έχουν καλές θάλασσες”.

Ο νέος πρόεδρος, Γιώργος Αγγελόπουλος, επισήμανε:

“Ανυπομονώ να συνεργαστώ στενά με τα μέλη για την αντιμετώπιση των πολύπλοκων ρυθμιστικών, τεχνολογικών και επιχειρησιακών ζητημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας και να διασφαλίσω ότι η ελληνική ναυτιλία θα συνεχίσει να δίνει το παράδειγμα”.

Η εκλογή του Γιώργου Αγγελόπουλου στην προεδρία της Hellenic National Committee, είναι μια άκρως τιμητική διάκριση και αναγνώριση της γενικότερης προσωπικής προσφοράς του και της ναυτιλιακής εταιρείας, Arcadia Shipmanagment, που συνδιευθύνει με τον αδερφό του, Παναγιώτη Αγγελόπουλο, στην ελληνική και παγκόσμια ναυτιλία.

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι, γεννημένος στην Αθήνα στις 17 Ιουλίου 1974. Είναι γιος του αείμνηστου εφοπλιστή Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου και εγγονός του βιομηχάνου Παναγιώτη Αγγελόπουλου.

Είναι απόφοιτος της Σχολής Μωραΐτη (1992), πτυχιούχος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ, 1992-1996) και κάτοχος MBA (Master of Business Administration) του Babson College της Βοστώνης (1998-2000).

Υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, από το 1996 έως το 1998.

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος δραστηριοποιείται στον χώρο του εφοπλισμού και των πετρελαιοειδών. Μαζί με τον αδελφό του, Παναγιώτη, είναι συνιδιοκτήτες της ναυτιλιακής εταιρείας Arcadia Shipmanagement Co. Ltd.

Μία από τις κοινωνικές δραστηριότητες του Γιώργου Αγγελόπουλου, είναι η ενασχόληση του με τον αθλητισμό. Μαζί με τον αδερφό του, Παναγιώτη, αγόρασαν το έτος 2004 από τον Σωκράτη Κόκκαλη, την Καλαθοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρεία Ολυμπιακός.

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος νυμφεύθηκε την Ιωάννα Στάχτου στις 28 Αυγούστου του 2008 και απέκτησαν μία κόρη, την Άννα-Μαρία, το 2010. Η σύζυγός του, δυστυχώς, απεβίωσε από καρκίνο την 1η Σεπτεμβρίου του 2016.

Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Έχει σπουδάσει Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και κατέχει MBA από το Babson College της Βοστώνης.

Είναι μέλος, μιας ιστορικής επιχειρηματικής οικογένειας στην Ελλάδα, με μακρά ιστορία στη βιομηχανία, η οποία ίδρυσε και λειτούργησε επί δεκαετίες την Χαλυβουργική και συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη της Ελλάδας.

Σήμερα, ο Γιώργος Αγγελόπουλος διευθύνει, πάντα μαζί με τον αδερφό του Παναγιώτη, την Arcadia Shipmanagent, που διαχειρίζεται επτά δεξαμενόπλοια, συνολικής χωρητικότητας 1.025.991 dwt, καθώς και της Aegean Bulk Co, που διαθέτει τρία φορτηγά πλοία, συνολικής χωρητικότητας 277.450,7 dwt.

Η αντιδικία με τον Θείο τους Θεόδωρο Αγγελόπουλο

Ο Γιώργος και ο αδερφός του Παναγιώτης Αγγελόπουλος είχαν μακροχρόνιες δικαστικές αντιδικίες για κληρονομικά θέματα, με τον θείο τους, αδερφό του πατέρα τους, Κωνσταντίνο.

Με την πρόσφατη υπ’ αρ. 582/2024 απόφασή του ο Άρειος Πάγος ανέτρεψε την αρχική απόφαση του Εφετείου που είχε επιδικάσει, με μειοψηφία της Προέδρου του, κατά του πατέρα τους, το ποσό άνω των 80 εκατ. ευρώ και μάλιστα έντοκα.

Το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ομόφωνα και με καταλυτικό σκεπτικό ότι είναι αντισυνταγματικές οι συμφωνίες που παρεμποδίζουν την προσφυγή στη δικαιοσύνη, ιδίως με την απειλή ποινικών ρητρών, καταλήγοντας ότι η αγωγή του Θ. Αγγελόπουλου δεν ήταν νόμιμη.

Επίσης, με την ίδια απόφαση υποχρέωσε τον Θεόδωρο Αγγελόπουλο να επιστρέψει όσα ποσά είχε σπεύσει στο μεταξύ να εισπράξει μέσω πλειστηριασμών κληρονομιαίων ακινήτων, χωρίς καν να αναμένει την τελειωτική κρίση της Δικαιοσύνης.

“Την σπουδαία αυτή νομική και ηθική δικαίωσή μας αφιερώνουμε στη μνήμη του πατέρα μας, δίπλα στον οποίο σταθήκαμε αταλάντευτα καθόλη τη διάρκεια της ζωής του”, δήλωσαν ο Γιώργος και ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος, αμέσως μετά την έκδοση και την καθαρογραφή της απόφασης και πρόσθεσαν:

“Αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε δημόσια τη βαθειά ικανοποίησή μας για την αμετάκλητη απόρριψη των αξιώσεων του Θόδωρου Αγγελόπουλου που άσκησε πριν 12 χρόνια εναντίον του αείμνηστου πατέρα μας Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου, επιδιώκοντας την είσπραξη υπέρογκων ποινικών ρητρών (περίπου 200 εκ. ευρώ) με την επίκληση παραβάσεων ενός συμφωνητικού συμβιβασμού από τον μακρινό Μάρτιο του 2000 μεταξύ του ίδιου, του πατέρα μας και του αείμνηστου παππού μας, Παναγιώτη Αγγελόπουλου.

Η απώλεια του πατέρα μας τον Μάιο του 2021 δεν επηρέασε τις ορέξεις του Θ. Αγγελόπουλου. Αντίθετα, αφού παρέστη κανονικά στην κηδεία του μαζί με τη σύζυγό του Γιάννας, συνέχισε λίγες ημέρες μετά την επίθεσή του στρεφόμενος και εναντίον μας.

Από την πλευρά μας, όταν κληθήκαμε ως κληρονόμοι και φορείς της μνήμης του πατέρα μας να υπερασπιστούμε ενώπιον του Αρείου Πάγου την κληρονομιά του από την δικαστηριακή επιδρομή του Θ. Αγγελόπουλου, θέλαμε να αναδείξουμε ότι η απαίτησή του όχι μόνο δεν είχε ηθικό έρεισμα αλλά στερούνταν και νομικής βάσης”.

Με την απόφαη του Αρείου Πάγου, υποχρέωσε τον Θεόδωρο Αγγελόπουλο να επιστρέψει στους δύο ανιψιούς του 6,5 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία ήδη έχει εισπράξει μετά από αναγκαστικούς πλειστηριασμούς ακινήτων τους, κατά τη μερική εκτέλεση της απόφασης του Εφετείου Αθηνών.

Με την απόφαση του 2024, ο Άρειος Πάγος δικαίωσε τους γιους του αείμνηστου Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου, Παναγιώτη και Γιώργο, αναιρώντας το βασικό σκέλος της απόφασης του Εφετείου Αθηνών, βάσει της οποίας ο πατέρας τους υποχρεωνόταν να καταβάλει στον αδελφό του Θεόδωρο Αγγελόπουλο ποινικές ρήτρες 80,68 εκατομμύρια ευρώ για 8 παραβιάσεις του συμφωνητικού τους.

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος και ο αδερφός του Παναγιώτης, συμπληρώνουν εφέτος 21 χρόνια ενασχόλησης τους με το μπάσκετ Ολυμπιακό.

Όλα αυτά τα χρόνια έχουν αναπτύξει ισχυρές σχέσεις με τους φίλους του Ολυμπιακού που έχουν ενδυναμωθεί και με τους τίτλους που έχουν κατακτήσει, αλλά και με τι πίκρες των πρόσφατων φάιναλ φόρ. Ωστόσο, αυτή η σχέση αποδείχθηκε καρμική και διαχρονική.

Στις 27 Σεπτεμβρίου του 2004, έγινε η πρώτη επίσημη συμμετοχή των αδερφών Αγγελόπουλων στην ΚΑΕ Ολυμπιακός. Τότε, ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος, ορίστηκε αντιπρόεδρος της ΚΑΕ, μαζί με τον Ανδρέα Κορασίδη. Ο Γιώργος Αγγελόπουλος δεν μετείχε στη διοίκηση τότε στην ΚΑΕ.

Λίγα χρόνια μετά, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή των δύο αδερφών στην ΚΑΕ Ολυμπιακός. Στις 24 Ιουνίου 2009, γνωστοποιήθηκε και επισήμως:

“Μετά από συνάντηση που είχαν σήμερα ο πρόεδρος της Π.Α.Ε. και της Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός, κ. Σωκράτης Κόκκαλης, με τους κκ Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, ανακοινώνεται ότι ολοκληρώθηκε και τυπικά η διαδικασία για την μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός, με την υπογραφή των σχετικών συμφωνητικών μεταβίβασης των παραπάνω μετοχών”.

Όλα αυτά τα χρόνια ο Γιώργος και Παναγιώτης Αγγελόπουλος έχουν επενδύσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, κατακτώντας ευρωπαϊκούς και εγχώριους τίτλους:

Το δυο φορές: Το 2012 και το 2013

Το πρωτάθλημα Ελλάδος ΄έξι φορές τα έτη: 2012, 2015, 2016, 2022, 2023, 2025.

Το κύπελλο Ελλάδος, πέντε φορές τα έτη: 2010, 2011, 2022, 2023, 2024.

Το Σούπερ Καπ Ελλάδας, τρείς φορές τα έτη: 2022, 2023, 2024.

Οι αδερφοί του παππού τους Δημήτρης και Άγγελος Αγγελόπουλος

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος προέρχεται από μια ιστορική οικογένεια της Ελλάδος. Οι γεννήτορες του ξεκίνησαν από το χωριό Βλαχορράπτη της Αρκαδίας, που μεγαλούργησαν όταν το 1920 ήρθαν στην Αθήνα.

Αδερφός του παππού τους, Παναγιώτη, ήταν ο Δημήτρης Αγγελόπουλος, που δολοφονήθηκε από την “17 Νοέμβρη” και ο καθηγητής Άγγελος Αγγελόπουλος, που συμμετείχε στην κυβέρνηση του βουνού το 1944.

Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 8 Απριλίου 1986, στις 8.50 το πρωί, δολοφονήθηκε στο Κολωνάκι, ενώ βάδιζε αμέριμνος στην οδό Κανάρη, ο βιομήχανος Δημήτρης Αγγελόπουλος, αδερφός του παππού τους, Παναγιώτη, από την οργάνωση “17 Νοέμβρη”.

Ο Δημήτρης Αγγελόπουλος, ήταν τότε ηλικίας 79 ετών και ήταν πρόεδρος της Χαλυβουργικής και προσωπικός φίλος του πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου.

Το 1932, ίδρυσαν μαζί με τον πατέρα του Θεόδωρο και τους αδερφούς του Δημήτρη και Γιάννη, στην οδό Πειραιώς 197 επιχείρηση με την επωνυμία «Ελληνικά Συρματουργεία Θ. Α. Αγγελόπουλος & Υιοί».

Τα σύρματα που παρασκεύαζαν αποτελούσαν την πρώτη ύλη για γαλβανισμένα συρματοπλέγματα, καρφιά και τα πεταλόκαρφα «Αλφα». Το 1938, δημιούργησαν μια εγκατάσταση ηλεκτρικών κλιβάνων 6 έως 8 τόνων, στους οποίους έκαναν παραγωγή χάλυβα για οπλισμό σκυροδέματος.

Η επιχειρηματική του δραστηριότητα σταμάτησε στη διάρκεια της Κατοχής, όμως στις 3 Μαρτίου 1948 ίδρυσαν τη Χαλυβουργική Α.Ε., που στα επόμενα χρόνια αναπτύχθηκε και αποτέλεσε την πρώτη μεγάλη και βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα και το 1951 με την αξιοποίηση του Σχεδίου Μάρσαλ, μετέφεραν την επιχείρηση σε νέες εγκαταστάσεις στην Ελευσίνα.

Ο Άγγελος Αγγελόπουλος, υπήρξε πανεπιστημικός καθηγητής και Διοικητής της Εθνικής Τράπεζας και μέλος της Ακαδημίας Αθηνών.

Υπήρξε επίσης, οικονομικός διευθυντής του υπουργείου Οικονομικών, διευθυντής του Ανωτάτου Οικονομικού Συμβουλίου (1931-1945), γραμματέας επί των Οικονομικών στην “κυβέρνηση του βουνού “το 1944, εκπρόσωπος της ΠΕΕΑ στο Συνέδριο του Λιβάνου και υφυπουργός Οικονομικώντο ίδιο έτος στην κυβέρνηση Γεωργίου Παπανδρέου.

Η ιστορική εξέλιξη της Arcadia Shipmagement

Η ναυτιλιακή εταιρεία Arcadia Shipmagement ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1998, από τον Κωνσταντίνο Αγγελόπουλο, με σαφή στρατηγικό στόχο «την ασφαλή μεταφορά φορτίων παγκοσμίως με σεβασμό στο περιβάλλον».

Αρχικά, η εταιρεία ανέλαβε τη διαχείριση δύο διαφορετικών τύπων πλοίων (ξηρού και υγρού) αλλά σε μεταγενέστερο στάδιο, η Arcadia, αντιλαμβανόμενη τις αυξημένες απαιτήσεις και ευθύνες της εποχής, επικεντρώθηκε στις δραστηριότητές της στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων.

Μετά την ίδρυση της εταιρείας το 1998, άρχισε ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα με την κατασκευή δεξαμενόπλοιων aframax και suezmax υψηλών προδιαγραφών , σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, για λογαριασμό εταιρειών που είχαν εμπιστευτεί τη διαχείριση των πλοίων τους στην Arcadia.

Τον Σεπτέμβριο του 1999, η εταιρεία παρέλαβε το πρώτο aframax δεξαμενόπλοιο, χωρητικότητας 105.000 dwt με το όνομα «AEGEAN PRIDE», από την Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα.

Το δεύτερο αδελφό πλοίο, ήταν το «AEGEAN LEGEND» και παραδόθηκε από το ίδιο ναυπηγείο τον Απρίλιο του 2000 και καθαγιάστηκε από την Αυτού Αγιότητα Βαρθολομαίο, τον Οικουμενικό Πατριάρχη της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Το έτος 2003, η εταιρεία παρέλαβε άλλα πέντε τεχνολογικά προηγμένα δεξαμενόπλοια από την Hyundai Heavy Industries και αναλυτικά τα πλοία: «AEGEAN FREEDOM», «AEGEAN FAITH», «MARATHA», aframax 105.000 dwt το καθένα, καθώς και τα «AEGEAN EAGLE» και «AEGEAN LADY», πλοία suezmax, χωρητικότητας 165.000 dwt έκαστο.

Το 2004, η εταιρεία παρέλαβε δύο ακόμη δεξαμενόπλοια Suezmax, το «AEGEAN ANGEL» και το «AEGEAN DIGNITY», χωρητικότητας 159.000 dwt το καθένα), τα οποία ναυπηγήθηκαν στην Hyundai Heavy Industries .

Το 2006 και το 2007 το πρόγραμμα ναυπήγησης της εταιρείας συνεχίστηκε με την παράδοση δύο δεξαμενόπλοιων Suezmax και πέντε Aframax, από την Hyundai Heavy Industries και την Samsung Heavy Industries αντίστοιχα.

Τα δεξαμενόπλοια Aframax της Samsung , το πρώτο, το «AEGEAN MYTH», παραδόθηκε τον Αύγουστο του 2006, το δεύτερο, το «AEGEAN POWER» τον Απρίλιο του 2007, το τρίτο, το «AEGEAN HARMONY» τον Ιούλιο του 2007, το τέταρτο, το «AEGEAN NOBILITY» τον Αύγουστο του 2007 και το πέμπτο, το «AEGEAN BLUE» τον Νοέμβριο του 2007. Όλα τα παραπάνω αδελφά πλοία είχαν χωρητικότητα 105.000 dwt.

Τα δεξαμενόπλοια Suezmax της Hyundai , «AEGEAN NAVIGATOR» και «AEGEAN HORIZON», χωρητικότητας 159.000 dwt το καθένα παραδόθηκαν τον Ιούνιο και τον Αύγουστο του 2007 αντίστοιχα.

Μετά από εννέα χρόνια, από την τελευταία επέκταση του στόλου της εταιρείας, η εταιρεία ανέλαβε ένα νέο πρόγραμμα ναυπήγησης, το οποίο περιελάμβανε τέσσερα καινοτόμα και ενεργειακά αποδοτικά πλοία SUEZMAX, με υπερσύγχρονο εξοπλισμό, υλικά και εγκαταστάσεις υψηλής ποιότητας, που τροφοδοτούνταν από κινητήρες και εξαρτήματα τελευταίας τεχνολογίας, καταχωρημένα στον Νηογνώμονα ABS (American Bureau of Shipping).

Τον Μάιο του 2016 παρέλαβε το πλοίο M/T «AEGEAN MARATHON» και ακολούθησε το M/T «AEGEAN UNITY» τον Ιούνιο του 2016, το M/T «AEGEAN DREAM» τον Αύγουστο του 2016 και το πρόγραμμα ναυπήγησης ολοκληρώθηκε με την παράδοση του M/T «AEGEAN VISION» τον Μάιο του 2017.

Όλα τα πλοία νηολογήθηκαν στο εθνικό νηολόγιο και ταξίδευαν με την ελληνική σημαία και ναυπηγήθηκαν στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Hyundai Heavy Industries.

Η εταιρεία σήμερα, διαχειρίζεται με επιτυχία έναν από τους πιο προηγμένους στόλους παγκοσμίως.

“Είναι πεποίθηση της εταιρείας και είναι προφανές ότι τα ασφαλή και σύγχρονα δεξαμενόπλοια θα διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο τα επόμενα χρόνια στις θαλάσσιες μεταφορές πετρελαίου. Όλα τα πλοία του στόλου έχουν κατασκευαστεί με εξαιρετικά βελτιωμένες προδιαγραφές υπό την επίβλεψη των κορυφαίων παγκοσμίως Νηογνώμονων Det Norske Veritas και του Αμερικανικού Γραφείου Ναυτιλίας”, αναφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας.

Όλα τα πλοία της ARCADIA έχουν αναγνωριστεί από την Ακτοφυλακή των ΗΠΑ, για την εκπλήρωση των απαιτήσεων του Προγράμματος Ποιοτικής Ναυτιλίας στον 21ο Αιώνα ( QUALSHIP 21 ).

Επιπλέον, η ARCADIA συμμετέχει στο Σύστημα Πληροφοριών Ελέγχου Πλοίων Rightship , με όλα τα πλοία του στόλου να έχουν αξιολογηθεί έως και με μέγιστη βαθμολογία απόδοσης FIVE (5).

Η εταιρεία είναι μέλος της INTERTANKO και της HELMEPA .

Τα πλοία της εταιρείας και του στόλου έχουν πιστοποιηθεί σύμφωνα με τα ακόλουθα διεθνή πρότυπα: ISO 9001:2015 (Ποιότητα) – τον Ιούνιο του 2018 (αρχικά πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2000 – τον Δεκέμβριο του 2001), ISO 14001:2015 (Περιβάλλον) – τον Ιούνιο του 2018 (αρχικά πιστοποιήθηκε κατά ISO 14001:1996 – τον Μάρτιο του 2004), OHSAS 18001:2007 (Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία) – τον Σεπτέμβριο του 2010 (αρχικά πιστοποιήθηκε κατά OHSAS 18001:1999 – τον Φεβρουάριο του 2005) από την Det Norske Veritas, έχοντας επίσης πιστοποιήσει όλα τα πλοία του στόλου και βραβευτεί με το « Πράσινο Βραβείο » – τον Φεβρουάριο του 2005, για τον σεβασμό και τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία του περιβάλλοντος. Έχει επίσης πιστοποιηθεί από το Αμερικανικό Γραφείο Ναυτιλίας για την Αξιολόγηση Διαχείρισης Κινδύνου – Διατριβή (Φεβρουάριος 2005).

Τον Ιούλιο του 2012, η ARCADIA έγινε η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία που έλαβε πιστοποίηση ISO 50001:2011 (Διαχείριση Ενέργειας) από την Det Norske Veritas, έχοντας επίσης λάβει δηλώσεις συμμόρφωσης στόλου με τα Σχεδία Διαχείρισης Ενεργειακής Απόδοσης Πλοίων (SEEMP) για όλα τα πλοία του στόλου.

Τον Ιούλιο του 2020, η εταιρεία πιστοποιήθηκε κατά το αναθεωρημένο πρότυπο ISO 50001:2018 (Διαχείριση Ενέργειας) από την Det Norske Veritas.

Επίσης, τον Ιούλιο του 2020, η Εταιρεία πιστοποιήθηκε με το πρότυπο ISO-45001:2018 για την Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία, ένα νέο Πρότυπο ISO που διαδέχθηκε το OHSAS 18001, για να επιτρέψει στον οργανισμό να βελτιώσει προληπτικά την απόδοσή του στην Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία (ΥΑΕ) στην πρόληψη τραυματισμών και ασθενειών, ενσωματώνοντας τις πτυχές της υγείας και της ασφάλειας, όπως η ευεξία των εργαζομένων.

Επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό

Η ARCADIA έχει επίσης επενδύσει σημαντικά στην ενίσχυση της διοίκησης και του πληρώματός της, με συνεχή εκπαίδευση και εκπαίδευση. Η εταιρεία ε πιστεύει ακράδαντα ότι το έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, τόσο στη θάλασσα όσο και στην ξηρά, παρέχει και εγγυάται την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών στις απαιτήσεις των πελατών της.

Προς εκπλήρωση αυτού του στόχου, η εταιρεία έχει δημιουργήσει εντός των εγκαταστάσεών της ένα σύγχρονο και άρτια εξοπλισμένο Κέντρο Ναυτικής Εκπαίδευσης με Προσομοιωτές Πλοίων (ΓΕΦΥΡΑ, ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ, ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΥΓΡΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ, ECDIS και GMDSS), το οποίο έχει πιστοποιηθεί ως τέτοιο από την Det Norske Veritas τον Μάρτιο του 2007. (Δείτε σε ξεχωριστό σύνδεσμο ( Εκπαίδευση ), τη λίστα των μαθημάτων που παρέχονται στο Κέντρο Ναυτικής Εκπαίδευσης Arcadia).

Η ARCADIA SHIPMANAGEMENT CO LTD, με όλα τα πλοία του στόλου της να υψώνουν την ελληνική σημαία , αποδίδει μεγάλη σημασία στη μακρά παράδοση της Ελλάδας στην πρωτοπορία της Ναυτιλιακής Βιομηχανίας.

Οι τιμητικές διακρίσεις

Η Arcadia είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία που έλαβε το βραβείο «Tanker Company of the Year» της LLOYD’S LIST για 2η φορά μέσα σε 15 χρόνια.

Η Arcadia κέρδισε το βραβείο «Tanker Company of the Year» της Lloyd’s list για 2η φορά το 2021.

Η Arcadia είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία που έλαβε το βραβείο LLOYD’S LIST «Tanker Company of the Year 2021» για 2η φορά μέσα σε 15 χρόνια για:

• Σύγχρονα και προηγμένα νεότευκτα πλοία που φέρουν την Ελληνική Σημαία.
• Ικανούς, αξιοπρεπείς και αποτελεσματικούς ναυτικούς που επάνδρωσαν τα πλοία του στόλου, παρουσιάζοντας το υψηλότερο ποσοστό διατήρησης στον κλάδο και λειτουργώντας τα πλοία μας επαγγελματικά επιδεικνύοντας ναυτοσύνη στο υψηλότερο επίπεδο.
• Ικανό, αξιοπρεπές και αποτελεσματικό προσωπικό των Κεντρικών Γραφείων, το οποίο αποδίδει στο υψηλότερο επίπεδο.

Επίσης, η εταιρεία πήρε, το Βραβείο Εξαιρετικής Απόδοσης Ελέγχου του Κράτους Λιμένα.

Τον Ιανουάριο του 2020, η εταιρεία βραβεύτηκε από την DNVGL για την επίτευξη Εξαιρετικής Απόδοσης Ελέγχου του Κράτους Λιμένα το 2019 παγκοσμίως, για εταιρεία διαχείρισης πλοίων που εκμεταλλεύεται στόλο 14 ή περισσότερων δεξαμενόπλοιων, η οποία είχε ως αποτέλεσμα μηδενικές κρατήσεις και λόγο ελλείψεων 0,10 παρατηρήσεις ανά επιθεώρηση.

Η Arcadia έλαβε το βραβείο SAFETY4SEA Tanker Operator Award 2018.

Η Arcadia έλαβε το βραβείο SAFETY4SEA Tanker Operator Award στις 2 Οκτωβρίου 2018, υπό την αιγίδα της ABS, για την παροχή ασφαλούς και αξιόπιστης μεταφοράς πετρελαίου δια θαλάσσης, μέσω ενός σύγχρονου στόλου, με κορυφαίες προτεραιότητες την επίτευξη αριστείας έναντι της ασφάλειας, της ποιότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Οι αφοσιωμένες προσπάθειες της εταιρείας σε ανθρώπινο κεφάλαιο έχουν οδηγήσει στην επίτευξη κορυφαίων δεικτών ποιότητας στον κλάδο.

Τον Απρίλιο του 2019, η εταιρεία βραβεύτηκε από την ABS για την επίτευξη της καλύτερης επίδοσης από πλευράς κράτους λιμένα το 2018 για εταιρεία διαχείρισης πλοίων που εκμεταλλευόταν τότε στόλο 14 ή περισσότερων δεξαμενόπλοιων, η οποία είχε ως αποτέλεσμα μηδενικές κρατήσεις και τον μικρότερο αριθμό ελλείψεων, ενώ παράλληλα είχε πραγματοποιήσει περισσότερες από 15 επιθεωρήσεις PSC παγκοσμίως.

Τον Φεβρουάριο του 2017, το πλοίο του στόλου μας AEGEAN POWER κέρδισε το βραβείο «BEST PSC PERFORMANCE» από την DNVGL για την επίτευξη της καλύτερης απόδοσης PSC με μηδενικές κρατήσεις και μηδενικές ελλείψεις, καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του πλοίου και για περίοδο δέκα ετών.

Το πλοίο ένα πετρελαιοφόρο Aframax, το οποίο συμμορφώθηκε με τις απαιτήσεις των προτύπων ISO 9001, 14001, 50001 και OHSAS 18001, τα οποία αποτελούν τα πρότυπα συμμόρφωσης όλων των πλοίων του στόλου ARCADIA.

Επιπλέον, η AEGEAN POWER, καθώς και όλα τα πλοία του στόλου ARCADIA, είναι πιστοποιημένα με GREEN AWARD.

Η Arcadia έλαβε το Βραβείο Πράσινης Περιβαλλοντικής Επίτευξης από το Λιμάνι του Λονγκ Μπιτς την 1η Ιουνίου 2017:

Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς τίμησε την Arcadia Shipmanagement με το Βραβείο Πράσινης Περιβαλλοντικής Επίτευξης. Αυτό το βραβείο απονέμεται σε φορείς εκμετάλλευσης που επισκέφθηκαν το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς το 2016 και απέδειξαν ότι το 90% ή περισσότερο όλων των ταξιδιών των πλοίων τους συμμορφώνονταν με το Πράσινη Σημαία – Πρόγραμμα Εθελοντικής Μείωσης της Ταχύτητας των Πλοίων.

Arcadia, επίσης κέρδισε το βραβείο «Tanker Company of the Year» της λίστας Lloyds στις 7 Δεκεμβρίου 2007 γιατί, είχε δώσει συνεχώς έμφαση στην τήρηση υψηλών εξωτερικών και εσωτερικών προτύπων ασφάλειας, ποιότητας και φιλικότητας προς το περιβάλλον, επιτυγχάνοντας πιστοποιήσεις κατά ISO 9001, ISO 14001 και ISO 18001, καθώς και εντασσόμενοι σε μια ελίτ εταιρειών δεξαμενόπλοιων και μεταφορών χύδην φορτίου που κατέχουν το έγκριτο Πράσινο Βραβείο, καθώς και ότι υλοποιούσε το μεγαλύτερο πρόγραμμα παραδόσεων δεξαμενόπλοιων άνω των 100.000 dwt παγκοσμίως εκείνη τη χρονιά, με ιδιόκτητο στόλο που αποτελεί έναν από τους νεότερους στον κλάδο με μέσο όρο ζωής λιγότερο από τρία χρόνια.

Το δεξαμενόπλοιο του στόλου «AEGEAN ANGEL» κέρδισε το βραβείο AMVER ASSISTED RESCUE στα Παγκόσμια Βραβεία Lloyd’s List το 2009, για τη διάσωση του 11μελούς πληρώματος του φορτηγού πλοίου κορεατικής σημαίας «TEL TALE II», οι οποίοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν το πλοίο που βυθιζόταν 300 μίλια νότια του Πουέρτο Ρίκο στις 16 Απριλίου 2008.

Το «AEGEAN ANGEL» ανταποκρίθηκε σε κλήση του AMVER και κατευθύνθηκε προς το σημείο για να παράσχει βοήθεια στους ναυτικούς που βρίσκονταν σε κίνδυνο.

Το πλήρωμα του «TEL TALE II» διασώθηκε με ασφάλεια χάρη στην άμεση αντίδραση του πληρώματος του AEGEAN ANGEL και στην επικοινωνία με το Κέντρο Διοίκησης του AMVER.

Διαβάστε επίσης: 

Σημαντικά ευρήματα από την 3η έκθεση του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου

Κικίλιας από Λέρο: Αναβαθμίζουμε τις λιμενικές υποδομές- Προχωράμε στην ανάπτυξη μονάδων αφαλάτωσης

Τα κέρδη των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών των Ελλήνων εφοπλιστών ανήλθαν στα 646 εκατ. δολάρια το 1ο τρίμηνο του 2025