• Ναυτιλία

    Γ. Χατζηπατέρας: Πρωτοπόρος στη μείωση της εκπομπής των ρύπων η Dorian LPG

    Γιάννης Χατζηπατέρας

    Γιάννης Χατζηπατέρας. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Dorian LPG


    Το υγραέριο (LPG) που μεταφέρει με τα πλοία της η ναυτιλιακή Dorian LPG του εφοπλιστή Γιάννη Χατζηπατέρα είναι ταυτόχρονα και η πιο αποδοτική λύση ως καύσιμο για τα πλοία της εν όψει της ενεργοποίησης των νέων κανονισμών του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας από το 2020 για τη μείωση των εκπομπών θείου. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα της εταιρείας ναυτιλιακών συμβούλων ABS για λογαριασμό της Dorian LPG, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες.

    Αυτή η μελέτη βιωσιμότητας μας έδωσε ένα μοντέλο για να δοκιμάσουμε όλες τις επιλογές συμμόρφωσής μας […] τη μία έναντι της άλλης, για την καλύτερη μακροπρόθεσμη λύση συμμόρφωσης”, δήλωσε ο Γ. Χατζηπατέρας, προσθέτοντας: “Πιστεύουμε στη βιωσιμότητα του LPG ως πηγής καυσίμου και βλέπουμε σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι άλλων πιθανών πηγών, μεταξύ των οποίων το LNG, η μεθανόλη και το ναυτιλιακό πετρέλαιο”.

    Το σημαντικότερο, τα VLGCs έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τα κριτήρια του αύριο, και αυτή η μελέτη επιβεβαιώνει την ευρεία γκάμα επιλογών που είναι διαθέσιμες στην Dorian LPG για την επίτευξη της συμμόρφωσης”, ανέφερε ακόμα ο Έλληνας εφοπλιστής.

    Η ABS ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της Dorian LPG για τη συνεργασία της με την Hyundai Global Services για την αναβάθμιση δέκα πλοίων της, ώστε να μπορούν να κινούνται και με LPG.

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα GlobalPetrolPrices.com, η τιμή του LPG κυμαίνεται από 104,87 δολάρια ανά μετρικό τόνο στην Αλγερία έως 1.305,20 δολάρια ανά μετρικό τόνο στην Ελλάδα. Η μέση διεθνής τιμή του ναυτιλιακού πετρελαίου εκτιμάται στα 757 δολάρια ανά μετρικό τόνο, σύμφωνα με την Ship & Bunker.

    Υπενθυμίζεται ότι ο Διεθνής Οργανισμός Ναυτιλίας έχει προαναγγείλει ότι από το 2020 θα περιορίσει το όριο εκπομπής θείου από πλοία από το 3,5% στο 0,5%, και οι πλοιοκτήτες προετοιμάζονται για τη μετάβαση σε αυτήν τη νέα εποχή, προσαρμόζοντας τα πλοία τους αναλόγως.

    Dorian LPG Γιάννης Χατζηπατέρας
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου τύπου eco-VLGC “Challenger” της Dorian LPG είναι χωρητικότητας 84.000-cbm και κατασκευής του έτους 2015

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Στ. Τοπούζογλου: Βρήκε χρηματοδότηση για τα δύο τάνκερ χημικών της η FSL Trust

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Αδ. Λαιμός: Νέο πλοίο για τη Unisea Shipping

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Φωστηρόπουλος: Συμφωνία με προοπτικές για την Almi Tankers



    ΣΧΟΛΙΑ