ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τις παραγγελίες δύο νέων πλοίων συνολικής αξίας 395 εκατ. δολ. κλείνει το 2017 για τον εφοπλιστή Γ. Αγγελικούση.
Γνωστός για την προτίμηση του στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία DSME, ο μεγαλύτερος Έλληνας πλοιοκτήτης υπέγραψε συμφωνία για την κατασκευή ενός πλοίου LNG και μίας πλωτής τερματικής μονάδας αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU).
To πλοίο μεταφοράς LNG θα είναι χωρητικότητας 173.400 cbm, ενώ και τα δύο νεότευκτα θα παραδοθούν στην ναυτιλιακή Maran Gas το Μάϊο του 2020. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο κ. Αγγελικούσης στήριξε σημαντικά τα ναυπηγεία DSME με νέες παραγγελίες, ακόμη και την περίοδο που αυτά αντιμετώπιζαν σημαντικές οικονομικές δυσκολίες.
O στόλος της Maran Gas αποτελείται από 26 πλοία, ενώ υπάρχουν οκτώ ακόμη που αναμένεται να παραλάβει προσεχώς.
Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος Σεπτεμβρίου ο κ. Αγγελικούσης συνδέθηκε και με την παραγγελία τεσσάρων νέων bulkers τύπου newcastlemax, στις κινέζικες γιάρδες Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS). Σύμφωνα με πληροφορίες, το deal που υπέγραψε ο εφοπλιστής αφορούσε δύο φορτηγά πλοία, με option για την κατασκευή ακόμη δύο.
Η συγκεκριμένη παραγγελία αφορούσε την άλλη εταιρία του εφοπλιστή, Anangel Shipping Enterprises, και τα πλοία έχει προγραμματιστεί να παραδοθούν στα τέλη του 2019 ή στις αρχές του 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Βαλέντης: Σχεδόν 5 εκατ. δολάρια μπαίνουν στην Pyxis Tankers από έκδοση νέων μετοχών
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κινέζοι… νίκησαν τους Έλληνες εφοπλιστές και πήραν τάνκερ σε πλειστηριασμό
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Οι τρεις παράγοντες που οδήγησαν σε πτώση τα κέρδη της Dynagas Partners
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παύλος Ξηραδάκης: Σήμερα διαθέτουμε 44 σύγχρονα ρυμουλκά και ναυαγοσωστικά
- Xclusiv: Αναδιάρθρωση της ναυπηγικής βιομηχανίας της σχεδιάζει η Ιαπωνία – Προτείνεται ίδρυση κρατικού ναυπηγείου
- Πετρέλαιο: Βουτιά στις τιμές μετά την αιφνιδιαστική κατάπαυση πυρός Ιράν – Ισραήλ
- Riviera Tower στην κορυφή – Αυτά είναι τα ψηλότερα κτίρια της Αθήνας
