F

Ναυτιλία

Γ. Προκοπίου: Οι τρεις παράγοντες που οδήγησαν σε πτώση τα κέρδη της Dynagas Partners

Γιώργος Προκοπίου ναυτιλία

Γιώργος Προκοπίου, εφοπλιστής Dynagas LNG Partners


Πτωτικά κινήθηκαν στο γ΄τρίμηνο του 2017 τα κέρδη της ναυτιλιακής Dynagas LNG Partners, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, ωστόσο, η διοίκηση της χαρακτηρίζει αναμενόμενη την εξέλιξη αυτή και την αποδίδει σε τρεις παράγοντες.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι τα κέρδη μας το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπεμβρίου 2017, διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας. Είχαμε νωρίτερα επισημάνει ότι θα επηρεαστούν, μεταξύ άλλων, από το κόστος για τον προγραμματισμένο έλεγχο και τις επισκευές ενός εκ των έξι πλοίων μας, του Αmur River, επισημαίνει ο CEO της εταιρίας Tony Lauritzen.

Ειδικότερα, τα κέρδη της ναυτιλιακής στο τρίτο τρίμηνο του έτους επηρεάστηκαν από τη μεταφορά στην ξηρά για έλεγχο και επισκευές του πλοίου Amur River (κατασκευής 2008), την διατήρηση του πλοίου Clean Εnergy (κατασκευής 2007) στη spot αγορά μέχρι τον Ιούλιο του 2018, που θα ξεκινήσει η σχεδόν οκταετής ναύλωση του στη Gazprom, καθώς  και από την απόφαση της διοίκησης να μειώσει τα ναύλα σε δύο πλοία, τα Yenisei River (κατασκευής 2013) και Lena River, από το Νοέμβριο του 2016, προκειμένου να διασφαλίσει τη μακροχρόνια ναύλωση του Clean Energy.

Συγκεκριμένα, τα καθαρά έσοδα της εταιρίας στο τρίτο τρίμηνο του έτους υποχώρησαν στα 3,98 εκατ. δολ. έναντι 17,3 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,15 δολ., χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν ότι θα ανέρχονταν στα 0,17 δολ. ανά μετοχή.

Σύμφωνα με τον κ. Lauritzen, στην στρατηγική που θα ακολουθήσει η εταιρία περιλαμβάνεται η επίτευξη συμφωνιών για μακροχρόνιες ναυλώσεις των πλοίων της. Έχοντας ήδη συμβάσεις για το 92% του στόλου της το 2017 και για το 75% για τις χρονιές 2018 και 2019, ο CEO της ναυτιλιακής υποστηρίζει ότι υπάρχουν οι προδιαγραφές για την επίτευξη ικανοποιητικών ταμεικών ροών.

Στόχος της Dynagas LNG Partners για το 2018 είναι η αναζήτηση περισσότερων συμφωνιών ναύλωσης, η σωστή διαχείριση των λειτουργικών εξόδων και η ασφαλής λειτουργία του στόλου της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Καραγεωργίου: Νέο τεράστιο deal από την ναυτιλιακή του Ιδρύματος Ωνάση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Τρίτο capesize για την JP Morgan

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αυτό είναι το πρώτο πλοίο που καίει υδρογόνο – Σχέδια για επέκταση και στα φορτηγά μέχρι το 2019

 


ΣΧΟΛΙΑ