• Ναυτιλία

    Financial Τimes: Η Κίνα μπλοκάρει την πρόσβαση στην παρακολούθηση των δεδομένων ναυσιπλοΐας

    • Bloomberg


    H Κίνα εμποδίζει τη δημόσια πρόσβαση στην παρακολούθηση των δεδομένων ναυσιπλοΐας λόγω ανησυχιών για την εθνική ασφάλεια, ανέφεραν οι Financial Times, επισημαίνοντας ότι το Πεκίνο επιδιώκει μεγαλύτερο έλεγχο στα οικονομικά δεδομένα της χώρας.

    Ο αριθμός των σημάτων του Αυτόματου Συστήματος Αναγνώρισης (AIS) που προέρχονται από πλοία στα κινεζικά ύδατα, μειώθηκε από άνω των 15 εκατομμυρίων ημερησίως τον Οκτώβριο, σε περίπου 1 εκατομμύριο την ημέρα στις αρχές Νοεμβρίου, ανέφερε η εφημερίδα την Τετάρτη, χωρίς να αποκαλύπτει την πηγή των πληροφοριών. Τα δεδομένα δεν μπόρεσαν να επαληθευτούν άμεσα από το Bloomberg News.

    Αυτή η απότομη πτώση σημειώνεται μετά από μια αναφορά της 1ης Νοεμβρίου στα κινεζικά κρατικά μέσα ενημέρωσης σχετικά με τους σταθμούς AIS στην παράκτια επαρχία Γκουανγκντόνγκ που προειδοποίησε ότι «οι πληροφορίες που εξάγονται από αυτά τα δεδομένα θέτουν σε κίνδυνο την οικονομική ασφάλεια της Κίνας και η ζημιά δεν μπορεί να αγνοηθεί».

    Η απόφαση της Κίνας να περιορίσει τη ροή πληροφοριών από τα λιμάνια της συνέπεσε με τον Νόμο για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων, ο οποίος τέθηκε σε ισχύ την 1η Νοεμβρίου. Αυτή η νομοθεσία έχει σκοπό να ρυθμίσει τη ροή κινεζικών δεδομένων προς το εξωτερικό και να διασφαλίσει ότι η συλλογή τέτοιων δεδομένων ελαχιστοποιείται, σύμφωνα με κρατικά μέσα ενημέρωσης.

    Οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ήδη αναφέρει μειωμένη ικανότητα ακριβούς παρακολούθησης της δραστηριότητας στα κινεζικά λιμάνια χωρίς τα δεδομένα, δήλωσε στην εφημερίδα η Charlotte Cook, αναλύτρια της VesselsValue.

    Τα σήματα του Αυτόματου Συστήματος Αναγνώρισης επέτρεπαν προηγουμένως σε εταιρείες και κυβερνήσεις να αξιολογήσουν τα επίπεδα δραστηριότητας στα κινεζικά λιμάνια, στα οποία υπάρχει συμφόρηση λόγω της κρίσης της εφοδιαστικής αλυσίδας και των πανδημικών ελέγχων των τελευταίων μηνών.

    Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Κίνα τιμώρησε μια μη-κυβερνητική οργάνωση που δεν κατονομάστηκε, για τη συλλογή «ευαίσθητων» θαλάσσιων δεδομένων και τη διαβίβασή τους στο εξωτερικό.

    Η ΜΚΟ δημιούργησε παράκτιους σταθμούς παρακολούθησης κοντά σε στρατιωτικές τοποθεσίες για να παρακολουθεί τα συντρίμμια στα ανοικτά της θάλασσας, απειλώντας την εθνική ασφάλεια της Κίνας, ανέφερε στον ιστότοπό του το ανώτατο όργανο επιβολής του νόμου του Κομμουνιστικού Κόμματος, η Κεντρική Επιτροπή Πολιτικών και Νομικών Υποθέσεων.

    Διαβάστε ακόμη:

    Διήμερη απεργία 25 και 26 Νοεμβρίου στο λιμάνι του Πειραιά, αν η Cosco δεν υπογράψει συλλογική σύμβαση εργασίας



    ΣΧΟΛΙΑ