• Ναυτιλία

    Benelux Overseas: Μετά την αγορά, προχωρά σε πώληση

    Οικονόμου VLGC

    Υγραεριοφόρο δεξαμενόπλοιο κλάσης VLGC (Very Large Gas Carrier)


    Σε μία ακόμη κίνηση αναδιάρθρωσης του στόλου της προχωρά η ναυτιλιακή Benelux Overseas, με επικεφαλής τον Νικόλαο Ιωάννου.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία πούλησε για διάλυση ένα πλοίο τύπου VLGC, ηλικίας 33 ετών, λίγο μετά την πρόσφατη εξαγορά ενός πλοίου ελαφρώς νεότερου.

    Συγκεκριμένα, η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή πούλησε το πλοίο Isis Gas, κατασκευής 1985 και χωρητικότητας  80,000-cbm, για scrap στην Ινδία, έναντι 8,6 εκατ. δολ., αναφέρουν πηγές. Η εταιρία είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο, που ονομάζονταν τότε Iris Gas, από την Lino Marine το Μάρτιο 2008, στη τιμή των 15 εκατ. δολ.

    Η πώληση πλοίου αυτής της ηλικίας για παλιοσίδερα δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένης της άσχημης κατάστασης της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών. Η πλατφόρμα VesselValue δίνει την εμπορική αξία του πλοίου στα ίδια επίπεδα με την τιμή πώλησης του για scrap.

    Σημειώνεται ότι η Benelux διαθέτει στο στόλο της δύο VLGC ακόμη μεγαλύτερης ηλικίας: Το Gas Spirit 1 (κατασκευής 1980), χωρητικότητας 74,000-cbm και το Gas Beauty 1 (κατασκευής 1982), χωρητικότητας 75,000-cbm.

    Την περασμένη εβδομάδα έγινε γνωστό ότι η Benelux αγόρασε από την TPL Shipping, με έδρα το Βιετνάμ, το πλοίο τύπου VLGC, Everrich 8, κατασκευής 1990 και χωρητικότητας 78,000-cbm. Η τιμή πώλησης δεν έχει γίνει γνωστή, ωστόσο, σύμφωνα με τη VesselsValue, η εκτιμώμενη αξία του πλοίου κυμαίνεται στα 10,5 εκατ. δολ.

     Η ναυτιλιακή διαθέτει στόλο με 17 πλοία με μέσο όρο ηλικίας τα 23 έτη.

    Οικονόμου VLGC
    Υγραεριοφόρο δεξαμενόπλοιο κλάσης VLGC

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί η Morgan Stanley κόβει τα… φτερά των capesizes

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Aegean Marine Petroleum: Νέος CFO της εταιρίας o Παύλος Παπαγεωργίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Προκοπίου: Γιατί η Dynagas LNG Partners ψαλιδίζει τη διανομή μερίσματος

     



    ΣΧΟΛΙΑ