Η Euroseas Ltd., του Αριστείδη Πίττα, γνωστοποίησε μια νέα σύμβαση χρονοναύλωσης για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Jonathan P, χωρητικότητας 1.740 teu, κατασκευής 2006, για ελάχιστη περίοδο 11 μηνών έως μέγιστη περίοδο 12 μηνών, κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μικτό ημερήσιο ναύλο 25.000 δολαρίων.

Η ναύλωση έρχεται σε άμεση συνέχεια της τρέχουσας ναύλωσης του πλοίου, που αντιπροσωπεύει αύξηση 5.000 δολαρίων ανά ημέρα σε σχέση με την τρέχουσα τιμή του πλοίου.

1

Η νέα περίοδος ναύλωσης θα ξεκινήσει στις 17 Νοεμβρίου 2025 και αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 5,65 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη EBITDA κατά την ελάχιστη συμβατική περίοδο.

Η ναύλωση θα αυξήσει την κάλυψη του στόλου της εταιρείας με ναύλους στο 100% στο υπόλοιπο του 2025 και περίπου στο 70% το 2026.

Η Euroseas Ltd., που ιδρύθηκε στις 5 Μαΐου 2005, διαθέτει στόλο 22 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 15 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου Feeder και 7 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ενδιάμεση χωρητικότητα φορτίου 67.494 teu.

Μετά την πώληση του M/V Marcos V και την παράδοση των τεσσάρων νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ενδιάμεση χωρητικότητα το 2027 και το 2028, ο στόλος της Euroseas θα αποτελείται από 25 πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 78.344 teu.

Διαβάστε επίσης: 

Λιμενικό: Έρευνα με εντολή Κικίλια για κύκλωμα Ρομά με υαλοκαθαριστήρες στο λιμάνι της Αρκίτσας

Κρήτη: Συνεχείς οι αφίξεις μεταναστών – Πάνω από 200 μετανάστες εντοπίστηκαν στη Γαύδο

Έλληνες εφοπλιστές: Νέο κύμα παραγγελιών από τις αρχές καλοκαιριού – Στροφή στα containerships