• Ναυτιλία

    Απαιτούνται πλοία μεταφορικής ικανότητας 550.000 TEU για τη μεταφορά φαρμακευτικών προϊόντων παγκοσμίως

    Uwe Oestmann, Διευθυντικό Στέλεχος της Hapag Lloyd

    Uwe Oestmann, Διευθυντικό Στέλεχος της Hapag Lloyd


    «Ο δείκτης έντασης άνθρακα (CII) θα είναι η επόμενη μεγάλη πρόκληση για τους θαλάσσιους μεταφορείς. Για πλοία που θα βρίσκονται στην κατηγορία D ή E για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, θα μπορούσε να σημαίνει αποκλεισμό από την αγορά. Ο πλοιοκτήτης τους θα πρέπει να τα διαλύσει.»

    Μιλώντας για την εξέλιξη της ενοποίησης στην αγορά ναυτιλιακών γραμμών, ο Uwe Oestmann, διευθυντικό στέλεχος της Hapag Lloyd, τόνισε ότι «δεν πρέπει να περιμένουμε άλλες συγχωνεύσεις και εξαγορές στο μέλλον γιατί δεν θα είχε νόημα».

    Ο Oestmann, αναλύοντας τις τρέχουσες τάσεις, τόνισε πώς η τιμή του καυσίμου έχει διπλασιαστεί και υπενθύμισε επίσης τα δύο τελευταία χρόνια όταν «δεν υπήρχαν πλοία για ναύλωση, χρησιμοποιήθηκε όλη η υπάρχουσα χωρητικότητα».

    Τώρα, όμως, «επιστρέφουμε στην κανονικότητα» τόνισε, διευκρινίζοντας ότι σύμφωνα με τον ίδιο «οι ναύλοι μειώνονται αλλά δεν θα επανέλθουν στο χαμηλό επίπεδο που ήταν την περίοδο πριν από τον Covid».

    Γενικά, μία από τις μεγάλες προκλήσεις για τις ναυτιλιακές εταιρείες είναι «να έχουν πάντα διαθέσιμα εμπορευματοκιβώτια για εξαγωγή παρά την ανισορροπία που υπάρχει μεταξύ των διαφόρων εμπορικών συναλλαγών».

    Ο γενικός διευθυντής της Hapag Lloyd Italy πρόσθεσε επίσης ότι, αν και η κατάσταση έχει σίγουρα βελτιωθεί σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν, «οι καταστάσεις συμφόρησης και επομένως υψηλοί χρόνοι αναμονής για τα πλοία, παραμένουν στα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, στα ανατολικά των ΗΠΑ και του Καναδά».

    Ο Oestmann επισήμανε ότι ως μέρος αυτής της μεγαλύτερης προσοχής στην ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας, η εταιρεία «εγκαθιστά συστήματα παρακολούθησης σε όλα τα κοντέινερ, όχι μόνο σε ψυγεία, για να έχει συνεχώς ορατότητα του εμπορευματοκιβωτίου σε πραγματικό χρόνο» και ανέφερε ότι το τμήμα της αγοράς των φαρμακευτικών προϊόντων απαιτούνται πλοία μεταφοράς 550.000 TEU παγκοσμίως με ετήσιες προβλέψεις ανάπτυξης έως και 5%.

    Διαβάστε επίσης:

    Προς έγκριση στην ΕΣΑΛ το νέο master plan του λιμένα της Σύρου



    ΣΧΟΛΙΑ