• Ναυτιλία

    Α. Μαρτίνος: Ένα ακόμη πλοίο LNG για τη Minerva Marine

    Ανδρέας Μαρτίνος, εφοπλιστής Minerva Marine


    Με μία νέα παραγγελία στον κλάδο του LNG,  η ναυτιλιακή Minerva Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Μαρτίνου, ισχυροποιεί τη θέση της στο συγκεκριμένο κλάδο, όπου εισήλθε για πρώτη φορά το Μάρτιο του 2018.

    Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries (SHI) για την κατασκευή πλοίου μεταφοράς LNG χωρητικότητας 174,000 cbm, το οποίο θα παραλάβει το 2022. Πρόκειται το για πέμπτο πλοίο LNG του στόλου της Minerva Marine.

    Σημειώνεται ότι στις αρχές Μαΐου το ναυπηγείο είχε ανακοινώσει ότι έκλεισε μία νέα παραγγελία αξίας περίπου 222 δισ. γουόν Νοτίου Κορέας (190 εκατ. δολ. ) με ημερομηνία παράδοσης 2022, χωρίς, ωστόσο, να αποκαλύπτει το όνομα της ναυτιλιακής.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που ο γνωστός εφοπλιστής συνεργάζεται με το SHI, καθώς κατά τους τελευταίους μήνες του 2018 είχε συνάψει συμφωνία για την κατασκευή  δύο πλοίων μεταφοράς LNG, νέας τεχνολογίας. Μάλιστα, πηγές της αγοράς υποστηρίζουν ότι πιθανόν η νέα κίνηση να αποτελεί option της αρχικής συμφωνίας.

    H Minerva Marine πραγματοποίησε το πρώτο βήμα για την είσοδο της στον κλάδο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) το Μάρτιο 2018, όταν προχώρησε στην παραγγελία δύο πλοίων LNG χωρητικότητας 173,400 cbm, στα ναυπηγεία DSME. Τα συγκεκριμένα πλοία θα παραδοθούν στην εταιρεία το 2021.

    Οι παραγγελίες του 2019

    O κλάδος LNG βρέθηκε από τις αρχές του 2018 στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος με αρκετούς Έλληνες εφοπλιστές να στρέφουν εκεί το ενδιαφέρον τους προχωρώντας σε νέες παραγγελίες. Ωστόσο, φέτος από τις αρχές του έτους επικρατούν πιο χαμηλοί τόνοι στο συγκεκριμένο κλάδο, με τους πλοιοκτήτες να τηρούν στάση αναμονής.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, η Maran Gas του εφοπλιστή  Γιάννης Αγγελικούση, έχει κλείσει σταδιακά από τις αρχές του 2019 συμφωνίες με το ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων LNG συνολικής αξίας 747,6 εκατ. δολαρίων.

    Επίσης, η ναυτιλιακή Capital Gas, συμφερόντων του εφοπλιστή Β. Μαρινάκη,  έχει παραγγείλει στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries δύο πλοία μεταφοράς LNG, συνολικής αξίας 365,1 εκατ. δολαρίων, καθώς άσκησε δύο από τις option που περιλαμβάνονταν στην αρχική συμφωνία που έκλεισε με το συγκεκριμένο ναυπηγείο τον Ιούλιο 2018, για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων πλοίων.

    Γιάννης Αγγελικούσης (αριστερά), Βαγγέλης Μαρινάκης (δεξιά)

     

     

     

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ