• Ναυτιλία

    Α. Φράγκου: Γιατί η JP Morgan δίνει περιθώρια ανόδου 200% στη μετοχή της Navios Containers

    Αγγελική Φράγκου (Navios Partners_

    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc


    Με θετικές προοπτικές ξεκίνησε η κάλυψη των μετοχών της Navios Maritime Containers, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου από την JPMorgan.

    Ο αναλυτής της διεθνούς εταιρείας αξιολόγησης, Noah Parquette, διατύπωσε σύσταση Overweight για τον τίτλο της ναυτιλιακής, θέτοντας την τιμή στόχο στα 9 δολάρια. Τα περιθώρια ανόδου της μετοχής, η οποία διαπραγματεύεται στο Nasdaq, είναι μεγάλα αν λάβουμε υπόψη ότι διαπραγματεύεται στα 2,71 δολάρια.

    Σε σημείωμα του προς του επενδυτές, ο Parquette εκφράζει την πεποίθηση ότι η Navios Maritime Containers αποτελεί μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση για τους επενδυτές που θέλουν να τοποθετηθούν στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεδομένου ότι διαθέτει ικανοποιητικό δείκτη χρέους προς ίδια κεφάλαια, υψηλή λειτουργική μόχλευση για ανάκαμψη και διαπραγματεύεται με σημαντικό discount σε σχέση με τις ανταγωνίστριες εταιρείες.

    Παράλληλα ο αναλυτής επισημαίνει ότι η ναυτιλιακή διαθέτει πλοία με μέσο όρο ηλικίας 9,5 έτη, τα οποία η κ. Φράγκου εξαγόρασε σε τιμές λίγο υψηλότερες από τις τιμές των scrap.

    “Αλλεπάλληλες εξαγορές πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της ύφεσης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων, οπότε η βάση κόστους της εταιρείας είναι χαμηλή και ο ισολογισμός της ελαφρώς καλύτερος σε σχέση με αυτούς των ανταγωνιστών της”, αναφέρει.

    H πλοιοκτήτρια Αγγελική Φράγκου ίδρυσε τη Navios Containers το 2017, προκειμένου να εντάξει σε αυτήν τα 14 containerships που απέκτησε πέρυσι η μητρική Navios Maritime Holdings από την Rickmers Maritime Trust.

    Οι μετοχές της εταιρείας εισήχθησαν προς διαπραγμάτευση στην αγορά του Nasdaq στις 10 Δεκεμβρίου 2018.

    Παραμένει το ρίσκο

    Ο Parquette επισημαίνει ότι ο κλάδος των boxships εξακολουθεί να έχει τους κινδύνους προσφοράς-ζήτησης, με τις τιμές των ναύλων να είναι “σχεδόν αδύνατο να προβλεφθούν”, ενώ παράλληλα επηρεάζεται σημαντικά από τις εμπορικές εντάσεις ΗΠΑ-Κίνας.

    Ωστόσο, έθεσε υψηλά την τιμή στόχο για το 2019, αναμένοντας εξοικονόμηση στο κόστος των καυσίμων ως αποτέλεσμα του slow steaming εν όψει των κανονισμών του ΙΜΟ, το 2020.

    navios frangou

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   O νέος παίκτης από την Ελλάδα που μπαίνει στην αγορά του ξηρού φορτίου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Νέα συμμαχία για τον εφοπλιστή Γ. Αγγελικούση και την καταριανή Nakilat

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Aegean Marine Petroleum: Αλλάζει σελίδα ως θυγατρική της Mercuria. Έξοδος από το άρθρο 11



    ΣΧΟΛΙΑ