• Business

    Σε εξέλιξη νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου στον ΟΤΕ για 430 εργαζόμενους

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


    Με κόστος που δύναται να φθάσει τα 50 εκατ. ευρώ (εφόσον υπάρξει ανταπόκριση) ο ΟΤΕ έχει θέσει σε εφαρμογή ακόμα ένα πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, το οποίο αφορά δυνητικά 430 εργαζόμενους.

    Ειδικότερα, με τη νέα εθελούσια δύναται να αποχωρήσουν περί τους 230 εργαζόμενους που βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση (έως το 2026) με τον ΟΤΕ να καλύπτει πλήρως τις ασφαλιστικές τους εισφορές, εκτός από την αυξημένη αποζημίωση που λαμβάνουν. Μεγάλο τμήμα των εργαζομένων αυτών είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον να αποχωρήσουν στο πλαίσιο της περσινής εθελουσίας εξόδου.

    Οι υπόλοιποι, έως 200, χρειάζεται να έχουν τουλάχιστον 10 χρόνια προϋπηρεσία στον ΟΤΕ και είναι πάνω από 40 ετών. Ως κίνητρο για την οικειοθελή αποχώρησή τους θα λάβουν 40 μισθούς που αυξάνονται κατά δύο για κάθε παιδί.

    Σημειώνεται ότι τα κίνητρα που παρέχει ο ΟΤΕ είναι πιθανότατα τα υψηλότερα που δίνει ελληνική επιχείρηση για εθελούσια έξοδο προσωπικού. Πέρσι τον Απρίλιο η διοίκηση είχε ανακοινώσει εθελούσια έξοδο επίσης για εργαζομένους κοντά στη σύνταξη (πρόγραμμα Α) και νεότερους (δέκα χρόνια τουλάχιστον στον ΟΤΕ και 40 ετών – πρόγραμμα Β) ωστόσο από το Β επωφελήθηκαν ελάχιστοι καθώς αποφασίστηκε να ικανοποιηθεί με προτεραιότητα το μεγάλο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για το Α και μάλιστα δεν προχώρησαν πολλές αιτήσεις και από αυτό, κάτι που θα γίνει φέτος. Το κόστος της εθελουσίας πέρσι ήταν 53 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα στο πρόγραμμα του 2018 συμμετείχαν 300 εργαζόμενοι και το κόστος ήταν περί τα 50 εκατ. ευρώ.

    Εντός του έτους (το Φθινόπωρο) πιθανότατα να «τρέξει» ακόμα ένα, μεγαλύτερο, πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, συνδυαστικά με τον μετασχηματισμό του ΟΤΕ που έχει αποφασίσει η διοίκηση και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη δημιουργία τριών νέων θυγατρικών εταιρειών (τεχνικές υπηρεσίες, call centers και καταστήματα).



    ΣΧΟΛΙΑ