• Business

    Σαράντης: Αύξηση 9% στις πωλήσεις στο 9μηνο, στο +17% τα EBITDA

    • NewsRoom


    Σημαντική αύξηση στα κέρδη και τις πωλήσεις κατέγραψε ο Όμιλος Σαράντης στο εννεάμηνο του 2019, με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εισηγμένη την Πέμπτη. Σημαντική αύξηση στα κέρδη και τις πωλήσεις κατέγραψε ο Όμιλος Σαράντης στο εννεάμηνο του 2019, με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εισηγμένη την Πέμπτη.

    Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο Όμιλος Σαράντης, σημειώθηκε αύξηση 17% στα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA), με το ποσό να διαμορφώνεται στα 35,41 εκατ. ευρώ από 30,32 εκ. ευρώ και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στα 13,27% το εννεάμηνο του 2019, από 12,39% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

    Παράλληλα παρατηρήθηκε επιτάχυνση στις πωλήσεις του Ομίλου που ανήλθαν σε 266,82 εκ. ευρώ από 244,77 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2018, αυξημένες κατά 9,01%. Η άνοδος αυτή οφείλεται στην βελτίωση των πωλήσεων στην Ελλάδα, η οποία ήταν σύμφωνη με τις προσδοκίες της διοίκησης, σε συνδυασμό με την θετική επίδοση των Ξένων Χωρών του Ομίλου.

    Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε 27,18 εκ. ευρώ από 25,64 εκ. ευρώ που ήταν στο εννεάμηνο του 2018, αυξημένα κατά 6,00% και το περιθώριο ΕΒΙΤ διαμορφώθηκε σε 10,19% από 10,47% το περυσινό εννεάμηνο.

    Η διοίκηση παραμένει αισιόδοξη για το υπόλοιπο του έτους, προσδοκώντας ότι οι εκτιμήσεις της για το 2019 θα επιτευχθούν. Οι θετικές επιδόσεις του Ομίλου ενισχύουν την εμπιστοσύνη της διοίκησης στο δυναμικό μέλλον του Ομίλου. Έμφαση δίνεται στη διατήρηση μιας δυναμικής ανάπτυξης, με γνώμονα την συνεχή προϊοντική ανάπτυξη και καινοτομία στις στρατηγικές κατηγορίες, την είσοδο σε γειτονικές προϊοντικές υποκατηγορίες, την επέκταση σε νέες αγορές και τις εξαγορές.

    Το επενδυτικό σχέδιο του Ομίλου εξυπηρετεί την μακροπρόθεσμη στρατηγική του, που αφορά στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας του στην περιοχή δραστηριοποίησής του και στις νέες αγορές που διείσδυσε πρόσφατα, γεγονός που με την σειρά του θα οδηγήσει σε επιτάχυνση των πωλήσεών του, περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και δημιουργία προστιθέμενης αξίας στους μετόχους.



    ΣΧΟΛΙΑ