ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ενισχύει τη θέση της στην αγορά των πλοίων ξηρού φορτίου τύπου open-hatch η ελληνική ναυτιλιακή Samos Steamship, με την απόκτηση ενός πλοίου κατασκευής 2009.
Πρόκειται για το Kashi Arrow (χωρητικότητας 54.200 dwt), το οποίο η ελληνική εταιρεία, σύμφωνα με αμερικανικές πηγές, φέρεται να αγόρασε έναντι 10,7 εκατ. δολαρίων, ποσό που θεωρείται σχετικά χαμηλό. Το πλοίο ανήκε στην Santoku Shipping και δραστηριοποιείτο στον στόλο της Gearbulk,μίας εταιρείας με συνολικά 90 πλοία ξηρού φορτίου τύπου open-hatch.
Η Samos Steamship διαθέτει στόλο αποτελούμενο από 15 τάνκερ και 13 πλοία ξηρού φορτίου, μεταξύ των οποίων και ένα αδελφό πλοίο του Kashi Arrow, το Shirakami (χωρητικότητας 52.000 dwt, κατασκευής 2008), το οποίο αγόρασε το 2015 έναντι 12 εκατ. δολαρίων και το μετονόμασε σε Red Jacket.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το TradeWinds, η ελληνική ναυτιλιακή τον περασμένο Ιούνιο φέρεται να πραγματοποίησε την πρώτη της κίνηση στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, αγοράζοντας το Global Mercator (χωρητικότητας 182.000 dwt, κατασκευής 2011) έναντι 26,2 εκατ. δολαρίων, αν και το πλοίο εξακολουθεί να εμφανίζεται στον στόλο της ιαπωνικής Nissen Kaiun.
Σημειώνεται επίσης ότι τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο ξηρού φορτίου Ormos (χωρητικότητας 82.000 dwt) από τα ναυπηγεία Sanoyas.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη