• Ναυτιλία

    Samos Steamship: Τι δείχνουν οι κινήσεις της ναυτιλιακής της οικογένειας Ιγγλέση σε τάνκερ και ξηρό φορτίο

    ναυλαγορά ναυτιλία


    Στην πώληση του παλαιότερου τάνκερ της σε άλλη ελληνική ναυτιλιακή φέρεται να προχώρησε η Samos Steamship, συμφερόντων της οικογένειας Ιγγλέση.

    Το πλοίο Nectar (χωρητικότητας 105.300 dwt, κατασκευής 2005) πωλήθηκε έναντι ποσού της τάξεως των 15,5 με 15,9 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές. Η Samos Steamship είχε βάλει πωλητήριο από τα τέλη Ιουνίου στο πλοίο, το οποίο βρισκόταν στον στόλο της από κατασκευής του.

    Εξάλλου, ορισμένες ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το TradeWinds αναφέρουν ότι η Samos Steamship έχει ήδη συμφωνήσει για την πώληση ενός ακόμα πλοίου, του τάνκερ MR Papillon (χωρητικότητας 47.300 dwt, κατασκευής 2007), αν και μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώνεται.

    Σημειώνεται ότι η εταιρεία τον περασμένο Μάιο πούλησε το τάνκερ MR Mariposa (χωρητικότητας 50.100 dwt, κατασκευής 2010) σε εταιρεία ελληνικών συμφερόντων έναντι ποσού 17,5 – 18 εκατ. δολαρίων.

    Οι κινήσεις αυτές της Samos Steamship εκτιμάται ότι αποσκοπούν στην ανανέωση του στόλου της, καθώς η εταιρεία έχει παραλάβει τρία τάνκερ παραγώγων τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ τον Μάιο παρήγγειλε ένα ακόμα suezmax. Ενδεχομένως όμως και να υποδεικνύουν ότι η εταιρεία ρίχνει τώρα το βάρος της στην αγορά του ξηρού φορτίου, που έχει ανακάμψει σημαντικά τις τελευταίες εβδομάδες.

    Η Samos Steamship διαθέτει στόλο αποτελούμενο από 26 πλοία (16 τάνκερ και 10 ξηρού φορτίου).

    Τον περασμένο μήνα πληροφορίες την ήθελαν να κινείται για την απόκτηση του capesize Global Mercator (χωρητικότητας 182.300 dwt, κατασκευής 2011) έναντι 26 εκατ. δολαρίων περίπου. Εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες αυτές, θα πρόκειται για την πρώτη αγορά μεταχειρισμένο πλοίου ξηρού φορτίου της εταιρείας εδώ και περισσότερα από δύο χρόνια. Εξάλλου, τον Ιανουάριο παρέλαβε ένα νεότευκτο kamsarmax, το Ormos (χωρητικότητας 82.100 dwt).



    ΣΧΟΛΙΑ