• Business

    Reds: Η πρόοδος και οι εκκρεμότητες για την ανάπλαση της Μαρίνας Αλίμου

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Μαρίνα Αλίμου

    Μαρίνα Αλίμου


    Το πράσινο φως από την Περιφέρεια Αττικής αναμένεται να λάβει σήμερα η στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την ανάπτυξη της νέας Μαρίνας Αλίμου.

    Η δημόσια διαβούλευση της μελέτης έληξε στις 11 Ιουλίου και πλέον η σημαντική εκκρεμότητα για να εκδοθούν οι οικοδομικές άδειες και να ξεκινήσουν τα έργα ανάπλασης της μεγαλύτερης μαρίνας των Βαλκανίων είναι η υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης των υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

    Πρόκειται για ένα βήμα που έχει βάλει στον πάγο την έκδοση αδειών εξαιτίας των εκλογών που μεσολάβησαν.

    Στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, εισηγητής για τη γνωμοδότηση επί του συγκεκριμένου έργου είναι ο αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Θεοδωρόπουλος, αρμόδιος για το νότιο τομέα Αθηνών.

    Η σύμβαση παραχώρησης της μαρίνας ανάμεσα στην ΕΤΑΔ και την Άκτωρ Παραχωρήσεις υπογράφηκε το 2021 και έχει διάρκεια 40 ετών (με δυνατότητα επέκτασης στα 50 έτη), ενώ η εισηγμένη Reds έχει αναλάβει την κατασκευή του έργου ώστε να καταστήσει τη μαρίνα μία από τις πιο σύγχρονες της Μεσογείου.

    Μετά το πέρας των εργασιών, που τοποθετείται στο τέλος του 2025, στη μαρίνα θα υπάρχει η δυνατότητα να φιλοξενηθούν συνολικά περισσότερα από 900 σκάφη, μήκους έως και 50 μέτρων.

    Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 60 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που έχει ανέλθει στα 100 εκατομμύρια, εξαιτίας και του αυξημένου κατασκευαστικού κόστους.

    Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, στη Μαρίνα Αλίμου θα κατασκευαστούν, μεταξύ άλλων, ζώνη καταστημάτων και εστιατορίων, ξενοδοχείο, προβλήτα, πεζόδρομος και ποδηλατόδρομος, πύργος διοίκησης και ελέγχου της μαρίνας, πάρκινγκ 850 – 1.000 θέσεων.

    Η ανάπλαση περιλαμβάνει χερσαία ζώνη έκτασης περίπου 210 στρεμμάτων.

    Συγκεκριμένα και με βάση τη μελέτη, σε επιφάνεια 57.506 τ.μ., επιτρέπονται οι χρήσεις χερσαίας απόθεσης και συντήρησης σκαφών, διοίκησης και λειτουργίας της μαρίνας, τουρισμού – αναψυχής, με μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση 7.160 τ.μ..

    Σε επιφάνεια 57.386 τ.μ. επιτρέπονται οι χρήσεις τουρισμού – αναψυχής, διοίκησης και λειτουργίας της μαρίνας καθώς και η διατήρηση του υφιστάμενου κολυμβητηρίου.

    Σε επιφάνεια 10.026 τ.μ. επιτρέπονται οι χρήσεις τουρισμού – αναψυχής και ειδικότερα, η χρήση εστιατορίων, αναψυκτηρίων και υπαίθριων χώρων στάθμευσης.

    Επενδύσεις 500 εκατ.

    Αυτό είναι ένα από τα έργα που έχει σε εξέλιξη η Reds, καθώς το master plan του Κτήματος Καμπά βρίσκεται σε φάση τελικής διαμόρφωσης, ενώ ξεκινούν οι διαδικασίες σύνταξης για το business plan και το master plan της ανάπτυξης πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας, κατοικιών, εμπορικού κέντρου και καζίνο στο ακίνητο της παλιάς αμερικανικής βάσης στις Γούρνες Ηρακλείου.

    Πρόκειται για επενδύσεις άνω των 500 εκατομμυρίων ευρώ που δρομολογούνται με γνώμονα και του βασικού μετόχου της Reds, Χένρι Χόλτερμαν, στο real estate.

    Να θυμίσουμε ότι στις αρχές Ιουνίου παραιτήθηκε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εισηγμένης ο επιχειρηματίας Γιώργος Κωνσταντινίδης, ο οποίος μέχρι σήμερα δεν έχει αντικατασταθεί, ενώ χρέη προέδρου εκτελεί ο Θύμιος Μπουλούτας.

    Η εταιρεία εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο του 2023 έσοδα ύψους περίπου 2,5 εκατ. ευρώ και EBITDA 1,8 εκατ. χάρη στο τζίρο των καταστημάτων του Smart Park στα Σπάτα, που αυξήθηκε κατά 35% το ίδιο διάστημα.

    Διαβάστε επίσης:

    Μπουλούτας (Ελλάκτωρ): Οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης που θα οδηγήσουν σε μερίσματα

    ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμοί προσεχώς για 2+1 μαρίνες

    Premia Properties: Στα €281,1 εκατ. η συνολική εύλογη αξία του χαρτοφυλακίου



    ΣΧΟΛΙΑ