ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επένδυση 1,050 εκατ. ευρώ εξασφάλισε η ελληνική startup Plan(e)t Foods από το SPOROS Platform, το πρώτο impact fund της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σηματοδοτώντας ένα ακόμη βήμα προς τη διεθνοποίηση του ελληνικού brand που εξειδικεύεται στο plant-based, functional παγωτό.
Όπως αποκαλύπτει στο Mononews ο Γρηγόρης Μπογράκος, ιδρυτής της Plan(e)t Foods, η στρατηγική συμφωνία με το SPOROS Platform έρχεται να επιταχύνει τη μετάβαση της εταιρείας από τα ελληνικά ράφια στη διεθνή σκηνή του functional, plant-based παγωτού.
Σε μια αγορά που εκτιμάται ότι θα διπλασιαστεί έως το 2035, φτάνοντας τα 5,3 δισ. δολάρια από 2,6 δισ. το 2025 (πηγή: Future Market Insights), η Plan(e)t τοποθετείται σε κατηγορία με υψηλή ανάπτυξη και ισχυρή προοπτική διεθνοποίησης.
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2021 από τον Γρηγόρη Μπογράκο, έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ελληνικά brands παγωτού, με σταθερή ανάπτυξη, παρουσία στα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της χώρας, αλλά και με φυσικό κατάστημα στην οδό Ερμού.
Πλέον, μεταξύ των μετόχων της Plan(e)t Foods περιλαμβάνονται η Εριέττα Κούρκουλου Λάτση, το Helidoni Group του Δημήτρη Γεωργακόπουλου και ο Αλβέρτος Ρεβάχ της οικογένειας ΑΜΒΥΞ, ενισχύοντας περαιτέρω τη δυναμική και την αξιοπιστία του σχήματος.
Υπερδιπλασιασμός τζίρου κάθε χρόνο
Είναι ενδεικτικό ότι η Plan(e)t υπερδιπλασιάζει κατά μέσο όρο τον κύκλο εργασιών της κάθε χρόνο από το 2021, με περισσότερα από 500.000 παγωτά να έχουν ήδη διατεθεί στην αγορά.
Η παρουσία της ενισχύθηκε σημαντικά σε επίπεδο προβολής και από την επιτυχημένη εμφάνιση του ιδρυτή της στο δημοφιλές Dragons’ Den, με αποτέλεσμα να καταγράψει εκατομμύρια οργανικές προβολές σε TikTok και YouTube και χιλιάδες θετικές αξιολογήσεις καταναλωτών.
Από την πρώτη στιγμή, η Plan(e)t επένδυσε στρατηγικά σε in-house έρευνα και ανάπτυξη (R&D), δημιουργώντας συνταγές χωρίς ζωικά παράγωγα που δεν επιχειρούν απλώς να μιμηθούν το γαλακτοκομικό παγωτό, αλλά να το ξεπεράσουν σε γεύση, υφή και διατροφική αξία (όπως συνταγές χωρίς προσθήκη ζάχαρης και υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη).
Στόχος η διεθνοποίηση του brand
Η νέα χρηματοδότηση έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω την in-house ανάπτυξη νέων προϊόντων και τη στρατηγική διεθνοποίησης, με τις πρώτες εξαγωγές να δρομολογούνται εντός του 2025 σε Αγγλία και Κύπρο, ενώ ήδη διερευνώνται και νέες αγορές.
Ο ιδρυτής της εταιρείας, Γρηγόρης Μπογράκος, προέρχεται από τον τραπεζικό κλάδο και αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχειρηματία που μετέτρεψε μια προσωπική στάση ζωής σε επιχειρηματική πρόταση με σαφή ταυτότητα.
Η Plan(e)t Foods είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία plant-based παγωτού, με έμφαση τόσο στη γεύση όσο και στη συνέπεια προς τις αρχές της βιωσιμότητας και της διατροφικής καινοτομίας.
Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι η Plan(e)t Foods αποτελεί την πρώτη εταιρεία παγκοσμίως, plant based και carbon negative (με αρνητικό αποτύπωμα άνθρακα) παγωτού.
Ενώ μόλις πρόσφατα πιστοποιήθηκε ως B Corporation, μετά από μια πολύμηνη διαδικασία αξιολόγησης καταφέρνοντας να μπει σε μια διεθνή κοινότητα 10.000 ηθικών εταιρειών παγκοσμίως, οι οποίες λειτουργούν με τα υψηλότερα πρότυπα κοινωνικής και περιβαλλοντικής απόδοσης και διαφανείς διαδικασίες αποτελώντας την Τρίτη στην Ελλάδα
με αυτή τη διεθνή διάκριση.
Όπως επισημαίνει στο mononews ο κ. Μπογράκος, αυτό αποδεικνύει στην πράξη ότι η ραγδαία επιχειρηματική ανάπτυξη και η βιωσιμότητα μπορούν να συνυπάρξουν.
Το πρώτο branded παγωτό Dubai Chocolate στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Τονίζει δε ότι ένα από τα πλεονεκτήματα της εταιρείας είναι ότι κινείται σε ρυθμούς startup, αλλά με ποιότητα πολυεθνικής. «Όταν ο ανταγωνισμός ακόμα κάνει συσκέψεις, εμείς έχουμε ήδη λανσάρει.
Παράδειγμα αποτελεί ότι το μισό μας κωδικολόγιο είναι πλέον χωρίς προσθήκη ζάχαρης και χωρίς κανένα συμβιβασμό σε γεύση, υφή και συνολική εμπειρία.
Δεν είναι τυχαίο ακόμη, ότι μόλις λανσάραμε νέα γεύση Dubai Chocolate, το οποίο πρόκειται για το πρώτο branded παγωτό Dubai Chocolate στο οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα και όχι μόνο.
Ένα παγωτό το οποίο πιστεύουμε όχι λόγω της viral φρενίτιδας, αλλά διότι συνδυάζει απολαυστικά την premium Βέλγικη σοκολάτα με γέμιση πραγματικής πραλίνας pistachio (χωρίς αρώματα) και τραγανό κανταΐφι» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης:
Σούπερ μάρκετ: Συνεχίζεται το «ψαλίδι» στις προσφορές που έφερε ο Κώδικας Δεοντολογίας
Το μεγάλο στοίχημα της Μοτοδυναμικής: Ηλεκτρική στροφή με Nio και παρουσία σε τρεις χώρες
Ο νέος CEO, Δημήτρης Γαλάνης, και το… «Μοντέλο Μαξίμου» στη διοίκηση των Public
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αγρίνιο: Θρήνος για τον 21χρονο που απανθρακώθηκε σε τροχαίο – Οι γονείς του δουλεύουν στο νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε νεκρός ο γιος τους
- Μετρό γραμμή 4: Πώς προχωρούν οι εργασίες – Τα σχέδια για επεκτάσεις
- «Διπλή ανάπλαση» στον δήμο Λαυρεωτικής
- Νίκος Κοκλώνης: Δύσκολες ώρες για τον παρουσιαστή – Πέθανε ο πατέρας του
